Ja, maar dat is Sharon niet. Aafke wel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:28 schreef das_phantom het volgende:
Volgens mij denkt Cynthia dat Sharon fam. is van een Hells Angel? Nu over haar kleding, en eerder over haar tatoeage..
Joanna raadt ook best wel dingen, ze speelt het spel wel een beetjequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
Heb zeker nog geen favoriet. Ze zitten er voor een Secret Story ...een spel dus.
Daar heb ik nog te weinig van gezien om een favo te hebben.
Vindt tot nu toe Gerard, Phillip, Sharon, Karim en Sofia het spel spelen.
Ook niet echt een favo maar ja is nog maar net een weekquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
Heb zeker nog geen favoriet. Ze zitten er voor een Secret Story ...een spel dus.
Daar heb ik nog te weinig van gezien om een favo te hebben.
Vindt tot nu toe Gerard, Phillip, Sharon, Karim en Sofia het spel spelen.
Inderdaad. Voor de verandering komt het eens niet aanwaaien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:29 schreef Ceetje.. het volgende:
jemig zeg, kan die cynthia er niet tegen dat ze fout zat? Heeft die doos niet in de gaten dat er niemand daar zal zijn die je zo eventjes zijn geheimpje voorlegt?
Heb jij ze al gezien dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:29 schreef das_phantom het volgende:
nieuws!
Laura is blij met haar borsten
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:29 schreef das_phantom het volgende:
nieuws!
hahaha slim!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:31 schreef snetje het volgende:
uhw!! drukken is dus drukken op de knopik meende drukken op de pot
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:31 schreef snetje het volgende:
uhw!! drukken is dus drukken op de knopik meende drukken op de pot
Gelijk heeft zequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:29 schreef das_phantom het volgende:
nieuws!
Truste noellequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensentot morgen avond maar weer.
Dank vast voor de mensen die Caps en Verslagen maken en me zo weer up to date houden
k slaap lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:33 schreef Caliquentius het volgende:
ik red t nie op, succes allemaal!
veel plezier en truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |