Wacht maar tot je 6 maanden op uitzending moet, dan heb je helemaal geen moment voor jezelfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:24 schreef Vortix het volgende:
Het is vooral het feit dat je de hele tijd bovenop elkaars lip zit waar ik aan moet wennen. Na twee weken geen enkel moment voor mezelf ga ik me storen aan het gedrag van sommige van mijn groepsgenoten en zekersteweten ook vice versa. Maar daar wen ik nog wel aan, hopelijk.
Maar hey, de komende 48 uur ben ik van mezelf
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef Pumatje het volgende:
om je achter te verschuilen als je wilt rukken ? ( serieuze reactie )
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef Pumatje het volgende:
om je achter te verschuilen als je wilt rukken ? ( serieuze reactie )
Dienstauto van defensie? Die zijn volgens mij niet bedoeld voor priveritjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Geen auto tot beschikking.. daarbij mag ik niet in de dienstauto rijden..
En daarom mocht ik er ook niet in rijden...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dienstauto van defensie? Die zijn volgens mij niet bedoeld voor priveritjes
Kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef Bouke-p het volgende:
Uhm nee jij mag dr niet in rijden maar je pa mag jou dr zeg maar ook niet mee wegbrengen
En toch heb ik dat vaak genoeg gedaan met het VW busjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef Bouke-p het volgende:
Uhm nee jij mag dr niet in rijden maar je pa mag jou dr zeg maar ook niet mee wegbrengen
Ik had toch op zijn minst verwacht dat Esses hiermee ging komen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:57 schreef Bouke-p het volgende:
Natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef Clan het volgende:
@Bouke
Krijg jij nog verlof als je terug bent?
als je de kans hebt doen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef Bouke-p het volgende:
@Achjamaar toch, al die priveritjes bijelkaar(want heel def doet t volgens mij) bijelkaar
Ben je gekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Meteen terug naar t Stroese en werken met je kadaver!
Niets mee te maken, gewoon de hele familie erin ( Op kosten van de baas )quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had toch op zijn minst verwacht dat Esses hiermee ging komen...![]()
Daarom hield ik me ook ff stil.
Ik ken t gevoelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ben je gekEnne werken? Ik ben aanwezig
Mijn vader heeft vroeger wel is een jeep meegenomen van het werk. Mocht ik er ook even inzittenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Clan het volgende:
[..]
Niets mee te maken, gewoon de hele familie erin ( Op kosten van de baas )![]()
[ afbeelding ]
Valt wel mee imo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef Bouke-p het volgende:
@Achjamaar toch, al die priveritjes bijelkaar(want heel def doet t volgens mij) bijelkaar
Maar ja, toen we verhuisden we de collega's ook nog gewoon met de 4 tonner. Toen was het allemaal wat makkelijker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Clan het volgende:
[..]
Niets mee te maken, gewoon de hele familie erin ( Op kosten van de baas )![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |