Heb je geld teveel ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:02 schreef Vinz0r het volgende:
Ik heb ook een fiets, en 3 brommers, en 1 auto én ook nog een boot!
Ben ik nu tovv?

Haha jawel hoorquote:

Ik heb ook een boot.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Haha jawel hoor
@ achja, 1 brommer is van mij en me ma,1 is oldtimer de ander gaat dus nu de deur uit.
boot is voor t vissen, auto voor werk etc en fiets voor t zuipen
 .
 .

ik ook; krantenfiets, schoolfiets, en een barrel.quote:

aka, het pad naar de hemel
 aka, het pad naar de hemel

hij brengt je weg?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:04 schreef Maitje het volgende:
Pfieuw.. waarom zijn vaders altijd reddende engeltjes

.
. 

heeft ie de hond nog heel gelaten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:51 schreef Lotusss het volgende:
Werd net gebeld door ER...
Hij is net gebeten door een hond
Vanavond dus maar even een tetanusprik oid halen.

gevalletje ik vind het wel welletjes geweest met mn leven/ ik heb er geen zin meer in? triest geval iig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:53 schreef m.k het volgende:
http://leiden112nieuws.we(...)ing-met-persoon.html mijn hardloop routeaka, het pad naar de hemel

ik vermoed van wel, is altijd al een plek geweest waar mensen er een eind aan maken vandaar dat iemand daar ooit een graffiti heeft gemaakt waarop stond "pad naar de hemel"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
gevalletje ik vind het wel welletjes geweest met mn leven/ ik heb er geen zin meer in? triest geval iig.

damn..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef m.k het volgende:
[..]
ik vermoed van wel, is altijd al een plek geweest waar mensen er een eind aan maken vandaar dat iemand daar ooit een graffiti heeft gemaakt waarop stond "pad naar de hemel"

Denk hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
heeft ie de hond nog heel gelaten?

(en stommeling)....
 (en stommeling)....

je hebt toch een rbw?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:56 schreef Maitje het volgende:
Zow! Sporttest gehaald.
Nu op voor het eggie!
@esses
Ja, mijn vader bracht me en haalt me op.. We staan nu alleen in de file

Daar ga je op terug komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Vortix het volgende:
Klopt. Over het algemeen goed, het is alleen even overschakelen voor me. Niet qua tijd, fysieke inspannig en discipline, maar wel qua cultuur. Daar moet ik nog even aan wennen.
Voor de rest heb ik me prima vermaakt en zit ik in een heel gemotiveerde groep en heb ik (tenminste voor de ALO1) een commando als instructeur, wat op zich wel heel vet is

Maar vooralsnog is het een geschikte vent. Doet ook als enige instructeur mee met zo'n beetje alle fysieke momentjes.
 Maar vooralsnog is het een geschikte vent. Doet ook als enige instructeur mee met zo'n beetje alle fysieke momentjes.

Wat voor cultuur hanteren ze daar dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Vortix het volgende:
Klopt. Over het algemeen goed, het is alleen even overschakelen voor me. Niet qua tijd, fysieke inspannig en discipline, maar wel qua cultuur. Daar moet ik nog even aan wennen.
Voor de rest heb ik me prima vermaakt en zit ik in een heel gemotiveerde groep en heb ik (tenminste voor de ALO1) een commando als instructeur, wat op zich wel heel vet is

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |