ik ga ook op bedquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Anne het volgende:
Nou is het wel mooi geweest. Alex, jij regelt dat die SC terug komt.
Ik ga naar bed. Toedels.
FOK MC is niet dood, maar wel een redelijk besloten clubje, maar iedereen mag daar natuurlijk gewoon posten, je moet wel een beetje een dikke huid hebben in het begin, want je wordt wel even volgens traditie door de mangel gehaaldquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kom er alleen nog maar in wat specifieke topics (GS topic, Gelderland Toerders-topic) maar verder..
bah.. 't is ook altijd weer 't zelfde gelazer..
wat mij trouwens op het volgende brengt:
de 'FOK! Motorclub' is een beetje dood, is 't niet leuk om dat weer een beetje in de lift te gooien of voor 'vers afgereden lessers' een nieuwe club te starten (topic dus)? Er zijn best veel mensen die nu aan het lessen zijn (die ook nog 's gezellig zijn om mee te posten) dus nou, ja...
Mjah, da's een beetje traditie, daar kan ik weinig aan doen behalve een beetje meeposten af en toe, het valt ook wel mee hoor, maar de gebruikelijke tietenpics request e.d. moeten toch wel een beetje kunnen vind ik; het is en blijft een beetje des FOKs hequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, juist het kliekjes-deel vind ik dus echten je ziet ook zélden nieuwe mensen daar verschijnen... met een reden... dat het hoort om 'door de mangel te halen' vind ik dan ook verwerpelijk.
bedoelde meer waar alle vragen en topics over boten en motoren gesteld kunnen worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef Anne het volgende:
Daarvoor moet je in Sport zijn.
[FB] SPT-Feedback
Daar hebben ze al de volgende fora:
Wielrennen
Autosport en Motorsport
Tennis
Schaatsen
Overige
ik ben wazig persoonquote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef Anne het volgende:
Wees dan eens duidelijker joh.
Maar dat mag in PTA of K&W. Wat jij wil.
Daar gaan we geen apart subforum of forum voor aanmaken iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop