Is dat niet meer een piepend geluid en juist wel als je gas geeft? Bovendien zit dat toch niet aan de hele linkerkant van je auto?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef Barcaconia het volgende:
Dan gaat hij bijna ontploffen.You rent this auto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dan gaat hij bijna ontploffen.Zo'n geluid is het inderdaad wel, maar hij rookt nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dus van alles zijn, maar even de garage bellen wanneer ik langs kan gaan.
Dan gaat hij bijna ontploffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gta1 roken de auto's nog nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:10 schreef Devz het volgende:
[..]
Zo'n geluid is het inderdaad wel, maar hij rookt nog niet
Kan dus van alles zijn, maar even de garage bellen wanneer ik langs kan gaan.![]()
niet erg lang nee lijkt me? misschien een deel wat toen niet vervangen is?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:25 schreef Devz het volgende:
Uitlaat zit er trouwens pas anderhalf jaar onder, is dat een normale levensduur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |