abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:35:14 #151
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93516630
Is het iemand van jullie al wel eens opgevallen dat als je stuurt, je eigenlijk contra beweegt ?? oftewel: als je naar links wilt, zou je zeggen dat je aan de linker stuurhelft trékt, maar eigenlijk duw je hem van je af 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_93516795
Ja, ik heb het de vorige les gedaan. Moest het ff doen voor ik de snelle slalom ging doen en ik had het eigenlijk helemaal niet verwacht, terwijl je er tijdens het sturen onbewust altijd al mee bezig bent.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:39:03 #153
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93516865
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef ArnosL het volgende:
Ja, ik heb het de vorige les gedaan. Moest het ff doen voor ik de snelle slalom ging doen en ik had het eigenlijk helemaal niet verwacht, terwijl je er tijdens het sturen onbewust altijd al mee bezig bent.
Ja, tof is dat he, helemaal tegen alle logica in als je het zo ervaart, en toch doen je armen en handen automatisch het goede :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_93517010
Maar je wilt toch juist naar binnen hellen als je de bocht gaat maken.
Anders val je elke bocht om. Logisch.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:50:04 #155
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93517533
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef nero7 het volgende:
Maar je wilt toch juist naar binnen hellen als je de bocht gaat maken.
Anders val je elke bocht om. Logisch.
Mjah, nou, op zich wel, maar niet helemaal, want op de snelweg als je van baan verwisselt is dat dus niet van toepassing, want dan hel je bijna niet over, en dan werkt het ook zo :)
Als je in de winter kilometers maakt op de snelweg, krijg je wel eens kouwe fikken, en die rechter hand kun je altijd wel loslaten, maar die linker niet, en toch ga je dan gekke dingen verzinnen; dan ga je dus met je rechterhand de linkerhandgreep proberen te pakken om gas te kunnen blijven geven, en dan kom je tot de conclusie dat dat dus niet werkt; het is bijna godsonmogelijk om op die manier te sturen, want dan doet je hand dus het verkeerde :D .. gaat je echt niet zo één twee drie lukken, dat is net zoiets als schrijven met je verkeerde hand; je hebt al mazzel als je de pen fatsoenlijk vast kunt houden _O-

Niet gaan proberen trouwens, want je ligt sneller op je plaat als je denkt :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:55:16 #156
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93517869
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, nou, op zich wel, maar niet helemaal, want op de snelweg als je van baan verwisselt is dat dus niet van toepassing, want dan hel je bijna niet over, en dan werkt het ook zo :)
Als je in de winter kilometers maakt op de snelweg, krijg je wel eens kouwe fikken, en die rechter hand kun je altijd wel loslaten, maar die linker niet, en toch ga je dan gekke dingen verzinnen; dan ga je dus met je rechterhand de linkerhandgreep proberen te pakken om gas te kunnen blijven geven,...
Andersom, bedoel je ;)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:57:54 #157
258802 Yreal
henk..!
pi_93518053
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Andersom, bedoel je ;)
Hij heeft vast een engelse motor :s)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:09:41 #158
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93518791
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Andersom, bedoel je ;)
Kak, inderdaad, andersom :') :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:10:09 #159
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93518828
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:57 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hij heeft vast een engelse motor :s)
Neuh, behoorlijk Japans :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_93518910
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Neuh, behoorlijk Japans :+
daar rijden ze ook links
pi_93518936
net als in Engeland
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:15:31 #162
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93519128
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef nero7 het volgende:

[..]

daar rijden ze ook links
Verrek, stuur je dáárom de verkeerde kant op dan ? 3.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:33:44 #163
258802 Yreal
henk..!
pi_93520054
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Verrek, stuur je dáárom de verkeerde kant op dan ? [ afbeelding ]
:Y

Het is een complot :P
pi_93526970
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik kon 'm al een stuk beter nadat ik wat adviezen van hier meenam - motor gewoon lekker laten janken (zolang'ie maar boven de 2600 toeren is), koppeling slippend, en spelen met je voetrem. Toen ik daarmee ging kloten kwam ik zowaar door al die pilonnen heen :)
Dat is toch wat anders dan dat mijn instructeur het mij wil leren.. Moet hem ongeveer rond de 1700-2000 toeren houden, voetrem beetje in en dan spelen met de koppeling en niet met de rem. Zodra ik die een beetje loslaat krijg ik dat gelijk te horen :P
pi_93527059
Ik heb begrepen dat je de langzame slalom juist niet met een voetrem mag doen, of althans, wel soms natuurlijk even aanduwen. Maar niet continue met de rem erop.
Hij vertelde ook dat je beter de snelheid eruit kan halen met de rem dan met de koppeling, omdat de koppeling langzamer reageert.
Welke snelheid gaan jullie eigenlijk de langzame slalom mee doorheen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_93527189
Hm.. Zou dat makkelijker zijn? Volgende keer maar eens vragen aan m'n instructeur :P

Ik heb geen idee hoe snel ik precies ga, de teller begint pas bij 10km/h en daar blijft ie nog onder. Maar aangezien het ongeveer loopsnelheid is, zal dat 5km/h zijn?
pi_93527238
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Dat is toch wat anders dan dat mijn instructeur het mij wil leren.. Moet hem ongeveer rond de 1700-2000 toeren houden, voetrem beetje in en dan spelen met de koppeling en niet met de rem. Zodra ik die een beetje loslaat krijg ik dat gelijk te horen :P
Ik moet hem ook rond de 2000 toeren, koppeling op een punt houden en met de voetrem m'n snelheid bepalen. Alle instructeurs zeggen het anders, fijn :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:22:30 #168
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93529750
Ik vind het fijner dat ik het gas gewoon boven de 2600 toeren moet houden, dan hoef ik daar niet zo op te letten. Koppeling slippen, en met voetrem de motor trekkend houden / bijremmen.

Maargoed, de wil van de instructeur is wet ;)
pi_93530011
Ik zal het hem eens voorstellen. Voor zover ik hem nu ken zegt hij vast 'probeer het maar eens' :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:30:47 #170
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93530047
Volgens mij maakt het voor het CBR niks uit.
Het voordeel van je achterrem is dat je makkelijker kort draait.

Op het moment dat je je achterrem teveel gebruikt om de motor in toom te houden zal de examinator hevig gaan fronzen. :P

Let wel op dat je de achterrem wel gebruikt tijdens het normaal rijden in het verkeer.
Er zijn mensen op gezakt... :X
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_93530171
Dat vergeet ik dus ook iedere keer nog. Met bijzondere verrichtingen ook, maar daar word aan gewerkt :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:35:44 #172
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93530234
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef ArnosL het volgende:
Dat vergeet ik dus ook iedere keer nog. Met bijzondere verrichtingen ook, maar daar word aan gewerkt :)
Bij mij gingen ze er tijdens het examen (achteraf gezien) voor naast me rijden met de auto om het te checken.

Het is vast niet het enige waar ik op gezakt ben de eerste keer, maar dat gaven ze als reden op.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_93531267
Hm, goede tip :P
Afgelopen les de 3 stopoefeningen gehad en daar heb je zeker wel beide remmen nodig. Maar tijdens gewoon rijden heb ik de achterrem nog niet gebruikt.. Toch maar eens doen dan :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:10:16 #174
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93531312
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:08 schreef Tankiej het volgende:
Hm, goede tip :P
Afgelopen les de 3 stopoefeningen gehad en daar heb je zeker wel beide remmen nodig. Maar tijdens gewoon rijden heb ik de achterrem nog niet gebruikt.. Toch maar eens doen dan :)
Bij mij werd dat er echt ingestampt in het begin, met beide remmen vertragen. Nu doe ik niet anders.
pi_93531401
Tijdens het examen is het ook belangrijk om overtuigend te rijden.
In de zin van "Zo moet het, niet anders".

Ik maakte echt kutfouten tijdens mn autorijexamen, en toch geslaagd. En kan me best bedenken dat ze het niet op geluk af willen schuiven, en mensen op de weg willen hebben die zeker van hun rijkunst zijn.

Maar dat denk ik :P.
pi_93531603
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:10 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Bij mij werd dat er echt ingestampt in het begin, met beide remmen vertragen. Nu doe ik niet anders.
Ik heb nog niet veel op de weg gereden, alleen van en naar het oefen terrein. Dus misschien dat ik het daarom nog niet zo vaak gehoord heb van m'n instructeur. En sowieso laat ik vaak iets eerder het gas los en rem af op de motor, ik probeer de rem niet zo vaak te gebruiken. Alleen als ik echt stil moet staan of snel moet afremmen :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:20:17 #177
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93531640
Bij een noodstop gaat toch vrijwel 100% van de vertraging in het voorwiel zitten.
Zorg ervoor dat je iig reflexmatig de voor-rem pakt en niet van angst alleen vol op je achterrem trapt.
(je zal ze de kost moeten geven)

Het nut van de achterrem bij gewoon rijden is discutabel, op motor-forum zijn er veel discussies over. De boel zou er stabieler van worden.

Ik gebruik 'm;
- bij het wegrijden op een helling
- kort draaien
- situaties met ijzel waarbij ik eigenlijk niet op de motor had moeten zitten. :o
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_93531960
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, nou, op zich wel, maar niet helemaal, want op de snelweg als je van baan verwisselt is dat dus niet van toepassing, want dan hel je bijna niet over, en dan werkt het ook zo :)
Als je in de winter kilometers maakt op de snelweg, krijg je wel eens kouwe fikken, en die rechter hand kun je altijd wel loslaten, maar die linker niet, en toch ga je dan gekke dingen verzinnen; dan ga je dus met je rechterhand de linkerhandgreep proberen te pakken om gas te kunnen blijven geven, en dan kom je tot de conclusie dat dat dus niet werkt; het is bijna godsonmogelijk om op die manier te sturen, want dan doet je hand dus het verkeerde :D .. gaat je echt niet zo één twee drie lukken, dat is net zoiets als schrijven met je verkeerde hand; je hebt al mazzel als je de pen fatsoenlijk vast kunt houden _O-

Niet gaan proberen trouwens, want je ligt sneller op je plaat als je denkt :+
Dat heb ik vroeger een keer op de fiets geprobeerd >:)
Gevolg: hechting in m'n wenkbrauw omdat ik nogal hard onderuit ging... :s)
Als het doen niet deugt,is het laten beter.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:44:37 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93532501
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:20 schreef BertV het volgende:
Bij een noodstop gaat toch vrijwel 100% van de vertraging in het voorwiel zitten.
Zorg ervoor dat je iig reflexmatig de voor-rem pakt en niet van angst alleen vol op je achterrem trapt.
(je zal ze de kost moeten geven)

Het nut van de achterrem bij gewoon rijden is discutabel, op motor-forum zijn er veel discussies over. De boel zou er stabieler van worden.

Ik gebruik 'm;
- bij het wegrijden op een helling
- kort draaien
- situaties met ijzel waarbij ik eigenlijk niet op de motor had moeten zitten. :o
Op MF maken ze van elke rondvliegende mug een probleem; dat is één van de redenen at ik daar niet meer post; de helft van die kneuzen daar hangt in de categorie 'idioten die zichzelf jaarlijks in het voorjaar op een hoop rijden'; en iedereen doet alsof hij het motorrijden hoogstpersoonlijk heeft uitgevonden, 90% van het volk daar rijdt 2500 km op jaarbasis :')

Je dient allebei je remmen te gebruiken als je remt; in het dagelijks verkeer rem ik zelfs meer met achter als met voor denk ik, meer heb je domweg niet nodig als je normaal rijdt en anticipeert.

Ik heb met mijn bijzondere verrichtingen (15 jaar geleden of zo :P ) geleerd dat je de motor gewoon zo rustig mogelijk laat trekken en je snelheid regelt met je achterrem, dan heb je de meeste controle, de balans tussen gas en rem is een gevoel wat je even moet ontwikkelen; niet teveel gas, zodat je zo weinig mogelijk rem nodig hebt.. als je het zonder rem moet doen, is de kans heel groot dat je te hard gaat en dan ga je om de beurt remmen en gas geven, en dan wordt het een zooitje.

Probeer om die balans tussen gas en rem te vinden eerst gewoon op een rechtuit stukje stapvoets hoe laag in toeren je de motor kunt laten lopen voordat hij afslaat, dat geeft je vertrouwen in de motor, en rust tijdens het maneuvreren zelf; je kunt vaak veel verder gaan als je denkt voor hij daadwerkelijk begint te bokken ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:48:32 #180
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93532680
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Je dient allebei je remmen te gebruiken als je remt; in het dagelijks verkeer rem ik zelfs meer met achter als met voor denk ik, meer heb je domweg niet nodig als je normaal rijdt en anticipeert.
Als je ziet hoe klein dat remschijfje achter is, en hoe gering de vertraging, dan had je eigenlijk nog beter moeten anticiperen. ;)

Verslijt jij niet "achter-remsel" bij het leven dan?
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_93532797
Volgende week kennismakingsdag :D relaxed.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:01:20 #182
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93533155
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef BertV het volgende:

[..]

Als je ziet hoe klein dat remschijfje achter is, en hoe gering de vertraging, dan had je eigenlijk nog beter moeten anticiperen. ;)

Verslijt jij niet "achter-remsel" bij het leven dan?
Nee, dat valt best mee; ik heb een sportpijp, dus ik schakel ook nog eens terug :9~ ; remmen is voor het laatste stukkie :7
Overigens zit er imho verschil tussen vertragen en remmen; vertragen doe je met een normale rijstijl in het verkeer (achterrem dus, als gas loslaten en een tikkie terug niet genoeg is), en remmen doe je als het nodig is, en dat kun je voor een groot deel zelf in de hand houden door te anticiperen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:08:43 #183
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93533378
quote:
12s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
...en remmen doe je als het nodig is, en dat kun je voor een groot deel zelf in de hand houden door te anticiperen ;)
Ik rem teveel, dat is in mijn rijstijl gesleten.
Waarschijnlijk zou ik veel zuiniger kunnen rijden dan ik nu doe.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_93533457
Hebben jullie les gehad in de avond? En was de parkeerplaats echt sterk verlicht?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:13:21 #185
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93533522
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik rem teveel, dat is in mijn rijstijl gesleten.
Waarschijnlijk zou ik veel zuiniger kunnen rijden dan ik nu doe.
Ik ken het; als ik in de stad rijd merk ik ook dat ik anders rijd, iets agressiever zeg maar, en dan rem ik ook veel meer, maar als ik normaal rijd en ik heb geen haast, rem ik veel af of de motor en met alleen de achterrem; als ik aan het 'mongolen' ben moet de voorrem ook aan de bak natuurlijk :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_93533574
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Op MF maken ze van elke rondvliegende mug een probleem; dat is één van de redenen at ik daar niet meer post; de helft van die kneuzen daar hangt in de categorie 'idioten die zichzelf jaarlijks in het voorjaar op een hoop rijden'; en iedereen doet alsof hij het motorrijden hoogstpersoonlijk heeft uitgevonden, 90% van het volk daar rijdt 2500 km op jaarbasis :')
So true O+
Ja doei.
pi_93533701
Ik les bijna iedere keer in de avond, parkeerplaats is niet echt vol verlicht, maar de pylonen zijn wel goed zichtbaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:18:13 #188
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93533721
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:11 schreef nero7 het volgende:
Hebben jullie les gehad in de avond? En was de parkeerplaats echt sterk verlicht?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, avond, regen, sneeuw, wind; the works :Y en mijn examen deed ik op de slechtste dag van het jaar, met windkracht 8 en in zware stortbuien, zó erg dat mijn examinator het na 300 meter snelweg te gek vond (hij zag me bijna niet terwijl hij 50 meter achter me reed :') ), en me er meteen weer vanaf liet gaan; ik heb ook maar iets van 20 minuten gereden ipv een half uur, en ondanks een motorpak met daarover een regenpak, stond het water in mijn laarzen, en niet zo'n beetje ook :')

Mooi man; rijden met echt takkeweer :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:19:32 #189
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93533774
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

So true O+
Ik zat er gisteren nog even te lezen toevallig, maar ik heb het maar snel weer weggeklikt; de powerrangers hadden weer het hoogste woord :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_93533784
Natuurlijk ook meteen geslaagd? :D
pi_93533792
Gefeliciteerd Anne! *O*
Ja doei.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:20:35 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93533809
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:19 schreef nero7 het volgende:
Natuurlijk ook meteen geslaagd? :D
Ja, volgens mij dúrfde hij me niet te laten zakken; het was net of je door de wasstraat reed _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_93533847
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zat er gisteren nog even te lezen toevallig, maar ik heb het maar snel weer weggeklikt; de powerrangers hadden weer het hoogste woord :')
ik kom er alleen nog maar in wat specifieke topics (GS topic, Gelderland Toerders-topic O+ ) maar verder.. :N bah.. 't is ook altijd weer 't zelfde gelazer..

wat mij trouwens op het volgende brengt:

de 'FOK! Motorclub' is een beetje dood, is 't niet leuk om dat weer een beetje in de lift te gooien of voor 'vers afgereden lessers' een nieuwe club te starten (topic dus)? Er zijn best veel mensen die nu aan het lessen zijn (die ook nog 's gezellig zijn om mee te posten :P ) dus nou, ja... :P
Ja doei.
pi_93533856
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zat er gisteren nog even te lezen toevallig, maar ik heb het maar snel weer weggeklikt; de powerrangers hadden weer het hoogste woord :')
Dat soort gedrag merkte ik ook op het GT5 forum.
Ze voelden zich allemaal verbonden met Kazunori Yamauchi, de maker van GT5 (als ik zn naam goed tik). Met een hele pro vocabulaire, en betogen over bepaalde dingen van de game.

Als je autisten zoekt, is gtplanet je plek. Ik kom er sowieso niet :P
pi_93533868
oh, mijn afrijden was ook echt afgrijselijk.. in de stromende regen door Delft :')! _O- :r
Ja doei.
pi_93533922
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, volgens mij dúrfde hij me niet te laten zakken; het was net of je door de wasstraat reed _O-
Een maat van een maat van me die reed af voor zn autorijbewijs. Hij moest meteen de snelweg op, maar kwam gelijk in de file te staan. Was zn tijd voorbij, moest ie er weer af en terug naar het CBR. Geslaagd :') :D
pi_93533945
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik kom er alleen nog maar in wat specifieke topics (GS topic, Gelderland Toerders-topic O+ ) maar verder.. :N bah.. 't is ook altijd weer 't zelfde gelazer..

wat mij trouwens op het volgende brengt:

de 'FOK! Motorclub' is een beetje dood, is 't niet leuk om dat weer een beetje in de lift te gooien of voor 'vers afgereden lessers' een nieuwe club te starten (topic dus)? Er zijn best veel mensen die nu aan het lessen zijn (die ook nog 's gezellig zijn om mee te posten :P ) dus nou, ja... :P
Goed ideetje!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_93534013
Ik kijk er wel weer tegenop. Tijdens het lessen met de auto had ik een instructrice zitten die alles opnoemde wat ik fout deed. Dat is goed, maar ik kan er tegelijk niet tegen, want na 3 fouten opgenoemd te hebben had ik alweer zoiets van "Fuck dit!". En toen zou ik het niet halen, moest ik 2 lessen extra. Nog nooit zoveel fietsers gezien, en het was nog nooit zo goed gegaan _O- Laatste lessen voor het afrijden waren ook drama. En vervolgens rij ik als een koning af, omdat iedereen in de auto zn bek hield :D.
pi_93534069
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef mark_dabomb het volgende:

[..]

Goed ideetje!
Misschien dan ook meteen een rondje NL? Door de polders en dijken :D.
pi_93534101
door de dijken? :o
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')