SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt door je club dat ik moet denken aan iemand met een zweepquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuart
ik ben heul geen beul
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki en de OP doe ik straks nog wel
Gfquote:
iedereen was positief over de verbouwingquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kan nooit kwaad als het nog eens getoond wordt, tóch ?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen was positief over de verbouwing
Ghehe waar Annnet een wilde fantasie bij hadquote:
Douchen kan morgen ook en slaap is overratedquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ja goffer!
Ik moet douchen en slapen
Truste zoetjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ja goffer!
Bespaar me de smerige detailsquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe waar Annnet een wilde fantasie bij had![]()
Hup naar de douche jijquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ja goffer!
Jij ook, tot morgen mopquote:
Kloptquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis... maar even de telefoon aan de oplader... MSN en FOK! onderweg vragen aardig wat van de btterij.
Herhaling is goooooeeeeeeeedquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kan nooit kwaad als het nog eens getoond wordt, tóch ?
Dan moet je dat ook niet doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis... maar even de telefoon aan de oplader... MSN en FOK! onderweg vragen aardig wat van de btterij.
Nu alquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ja goffer!
Ik had er als kind een bloedhekel aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Overhoren ik heb er zo'n hekel aan
Nou je het is weer klaar
Wie moest je overhoren dan op dit tijdstip?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Nou je het is weer klaar
Vroeger douchte ik meestal ook in de ochtend, maar de laatste dagen heb ik zoveel moeite om uit bed te komen dat ik beter in de avond kan douchen anders kom ik nog later/ te laat op mijn werk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Douchen kan morgen ook en slaap is overrated
Ja, nou. Eigenlijk altijd gewoon nu uiterlijk, ik luister alleen bijna nooit naar mezelfquote:
de oudste met haar fijne huiswerkplanningquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie moest je overhoren dan op dit tijdstip?
Mijn ouders mogen dat niet van mequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Nou je het is weer klaar
Whehehehequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de oudste met haar fijne huiswerkplanning
Hehequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn ouders mogen dat niet van me(Of bedoel je geen huiswerk
)
10 jaar jonger in 10 dagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat dan en het is ook al na 10en
Ooooow, je bent er no een uurquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou. Eigenlijk altijd gewoon nu uiterlijk, ik luister alleen bijna nooit naar mezelf
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10 jaar jonger in 10 dagen
een ruziecreeerend pogramma hier dus
Hoezo krijg je daar ruzie door dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10 jaar jonger in 10 dagen
een ruziecreeerend pogramma hier dus
vrouw kijkt er naar da's erg genoegquote:
Dat is zeker minderquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw kijkt er naar da's erg genoeg
gaat het weer op zichzelf betrekken hoe zielig ze is en hoe weinig rekening ik
met d'r hou
Zoals wie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen (zoals een WG) mogen wat mij betreft branden in het eeuwige vuur van de hel
ik was al bang dat je had gezegd dat ze daar ook eens aan mee zou moeten doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw kijkt er naar da's erg genoeg
gaat het weer op zichzelf betrekken hoe zielig ze is en hoe weinig rekening ik
met d'r hou
ik zie die mensen er altijd wel gelukkiger van wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was al bang dat je had gezegd dat ze daar ook eens aan mee zou moeten doen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
wat ik hier thuis ook doe, het is toch nooit goed
nou.....quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheheNou ja, dan is ze hopelijk een beetje goed voorbereid morgen
Oh herkenbaar, in een andere situatie danquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
wat ik hier thuis ook doe, het is toch nooit goed
Het zat er niet goed inquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou.....
dat valt nog te bezien
Soms vraag ik me dan af of het echt wel zo isquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie die mensen er altijd wel gelukkiger van worden
Ahquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou.....
dat valt nog te bezien
Wie noem jij een hoer?quote:
ik ga zowiezo niet zielig staan doen op tvquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms vraag ik me dan af of het echt wel zo is
A demain. En puick werk geleverd n.a.v. 89quote:
ach ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie die mensen er altijd wel gelukkiger van worden
Strekte er meequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga zowiezo niet zielig staan doen op tv
Nu herhaling All you need is love ook nog
inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja.
en als de camera's weg zijn....
Ik voel me niet aangesprokenquote:
Lekker slapenquote:
Zzzzzpreek mij niet tegenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken
Je noemt me dus hoer?quote:
Wie zegt dat dan huh?quote:
Ging jij nou ook mee slapen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
heb zin om uit te gaan oid
Eigenlijk pas 12/3 iets leuks op de agenda staan![]()
Dit weekend een verjaardagquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
heb zin om uit te gaan oid
Eigenlijk pas 12/3 iets leuks op de agenda staan![]()
Ik probeerde neer te zetten dat er mannen zijn die de vrouw onderdrukken door haar te commanderen omdat ze 'maar' vrouw is. En dat de vrouw van Koen dus een lucky fish is dat ze niet Turks is bijvoorbeeldquote:
nope, heb Barretje als BOBquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ging jij nou ook mee slapen?
Lekker slapenquote:
Oh zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeerde neer te zetten dat er mannen zijn die de vrouw onderdrukken door haar te commanderen omdat ze 'maar' vrouw is. En dat de vrouw van Koen dus een lucky fish is dat ze niet Turks is bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:
De vraag is echter voor hoe lang nog thoughquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh zoJa, dat is waar, ware het niet dat ik dat wel als vanzelfsprekendheid zie voor hier in NL
Hoezo? Ik ga dat echt niet pikken hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
De vraag is echter voor hoe lang nog though![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot, wait komen jij en barretje ook?![]()
Nu word ik toch benieuwd naar wat het isquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
Nou, zo'n rolletje Starburst is ook sneller op dan je denkt. Je knippert een keer met je ogen en het is op
Ja, dus kom je eten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot, wait komen jij en barretje ook?![]()
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga dat echt niet pikken hoorDan lekker alleen
Niemand onderdrukt mij
QFTquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga dat echt niet pikken hoorDan lekker alleen
Niemand onderdrukt mij
Soort van Fruittellaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu word ik toch benieuwd naar wat het is
ooooh nepfruitella'squote:Op woensdag 16 februari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu word ik toch benieuwd naar wat het is
Ja, ik bijt wel van me af danquote:
Dat denk ik van nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen hopen dat ze niet direct na eten terug wil
Klopt helemaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik bijt wel van me af dan![]()
Maar ik vind het wel sneu voor vrouwen die dat niet kunnen.. want die bestaan ook
Slaap lekker PGRquote:
Ja, net als vrouwen die helemaal bont en blauw geslagen worden door hun manquote:
Lekker slapenquote:
Jij gaat naar hetzelfde bed?quote:
Wil ik dit wetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Stu er komt een vreemd plaatje als ik Starburst intyp
Voor zulke mannen hoop ik alleen dat ze herhaaldelijk worden verkracht op weg naar hun werkquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, net als vrouwen die helemaal bont en blauw geslagen worden door hun man![]()
Nee, dan word ik opgepaktquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij gaat naar hetzelfde bed?
Ik hoop dat ze precies zo behandelt zullen worden zoals ze hun vrouw behandelen, karma is a bitchquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor zulke mannen hoop ik alleen dat ze herhaaldelijk worden verkracht op weg naar hun werk![]()
Slaap lekker snoetquote:
quote:
Ik hoop ergerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze precies zo behandelt zullen worden zoals ze hun vrouw behandelen, karma is a bitch
Ik stiekem ook welquote:
Ik vind dat al gevaarlijk en zou me er niet aan wagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je gewoon ligt denk ik nog net van niet
Ik hoop dat ze elke dag in de gevangenis worden genomen in hun oogquote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat al gevaarlijk en zou me er niet aan wagen
Nou idd, dat is gewoon raarquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat al gevaarlijk en zou me er niet aan wagen
Ze is 14 he... Ik denk dat haar ouders gewoon liggen al niet tof vinden, en dus troubles gaan makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je gewoon ligt denk ik nog net van niet
Vind ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou idd, dat is gewoon raar
Zou het gek vinden als dat niet het geval zou zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze is 14 he... Ik denk dat haar ouders gewoon liggen al niet tof vinden, en dus troubles gaan maken...
No shitquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze is 14 he... Ik denk dat haar ouders gewoon liggen al niet tof vinden, en dus troubles gaan maken...
Huh wat?quote:
Preciesquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou het gek vinden als dat niet het geval zou zijn
en gedaan ook alquote:
Aha!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff herrie maken na 2 minuten stilte
Hoe blijf jij zo slank en klein enzo?quote:
Die vraag word regelmatig gesteld kan ik melden. Geen idee. Misschien gewoon gelukquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe blijf jij zo slank en klein enzo?![]()
zat ik ook te denkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goede genenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vraag word regelmatig gesteld kan ik melden. Geen idee. Misschien gewoon geluk
Neem een pizza mee naar bedquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga ook nog ff iets scoren en dan verhuizen
Lintworm.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat ik ook te denken
ik groei alleen in de breedte
Ja, ik geloof inderdaad dat ik erg veel mazzel heb want ik snoep best veelquote:
Volgens mijn baas ik heb ze in ploegendienst maar het helpt nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Lintworm.
VOlgens muck heb ik dat ook![]()
..
Ik snoep elke dag en dan zeker 2,3 of 4 dingenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
ik moet me vaak inhouden anders groei ik helemaal dicht
Lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en spek
![]()
![]()
maar nu: boterhammetjes met tomaatjes en suiker![]()
![]()
Ik in de avond [heel] soms chips of nootjes, verder eigenlijk nooit...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snoep elke dag en dan zeker 2,3 of 4 dingen
Ik moet me echt inhouden in de supermarkt anders vreet ik de hele dag door shit naast mijn gewone etenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik in de avond soms chips of nootjes, verder eigenlijk nooit...
Nee, sjef van oekelquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en spek
![]()
![]()
maar nu: boterhammetjes met tomaatjes en suiker![]()
![]()
Dat is toff wantquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens een zak Buggles van mijn mammie mee gekrijgt![]()
Woont mammie ook aan de overkant? Of zijn we wezen buurten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens een zak Buggles van mijn mammie mee gekrijgt![]()
Dusss?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
die is allang dood en begraven
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ik heb geen familie in Engelandquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woont mammie ook aan de overkant? Of zijn we wezen buurten.
Sweet dreams Trevviequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Well, that's a bummer, heb je wel Nederlandse vrienden?quote:
truste trevquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ehm, zo goed als niet meer omdat ik te weinig in NL benquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Well, that's a bummer, heb je wel Nederlandse vrienden?
Sweet dreamsquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook slapenWelterusten allemaal
zal voor jouw wel wat crappy foto's maken dan heb je iig een idee hoe het is gewordenquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
wheheeh we hebben het teveel over gewicht gehad
'Maatje meer' 'chatten en daten met volslanke mensen'
ad
slaap lekker meisjequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal voor jouw wel wat crappy foto's maken dan heb je iig een idee hoe het is geworden
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
@MZ slaap zAchtquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, zo goed als niet meer omdat ik te weinig in NL ben
Waardeloos is datquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
ik denk dat ik maar op tijd moet gaan slapen.
Was weer veel te moe vandaag
Die kan ik nu helemaal blind spelenquote:
Herkenbaar al kom ik meestal nog wel aan de 6,5 uur per nachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, denk toch chronisch slaaptekort
Slaap lekker kerelquote:
quote:
wel terusten bekend persoontjequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik leg mij fysiek ten rusten, slaap zacht, lieve kijkbuiskinders!
Welterusten ventjequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik leg mij fysiek ten rusten, slaap zacht, lieve kijkbuiskinders!
Hehehe, ik wist dat je terug zou komenquote:
ja, sorry, moet op en top zijn morgen voor m'n economie proerwerk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef friemelaar het volgende:
Wat is iedereen vroeg naar bed vandaag
Totzo en anders weltruste koenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
truste slapers
Ik ga naar boven!
misschien kom ik nog terug, misschien
Misschien tot later en anders fijne dromenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
truste slapers
Ik ga naar boven!
misschien kom ik nog terug, misschien
Succes jongen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja, sorry, moet op en top zijn morgen voor m'n economie proerwerk!
Was ook de bedoeling dat ik terug zou komenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehehe, ik wist dat je terug zou komen![]()
Zal ik zeker nodig hebben, en wat spiek vaardigheid.quote:
Wtf is er met jou gebeurd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja, sorry, moet op en top zijn morgen voor m'n economie proerwerk!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zal ik zeker nodig hebben, en wat spiek vaardigheid.
Nummer 3 spoelt nu naar binnen dus hierna ga ik ook slapenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling dat ik terug zou komen
Hoe staat het met de Strongbows?
Spiek wel bij degene met de meeste kennisquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zal ik zeker nodig hebben, en wat spiek vaardigheid.
Heb jij vroeger natuurlijk ook nooooooit gedaanquote:
Ooohquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nummer 3 spoelt nu naar binnen dus hierna ga ik ook slapen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb jij vroeger natuurlijk ook nooooooit gedaan
Het nachtbraken begint op te brekenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:18 schreef friemelaar het volgende:
Wat is iedereen vroeg naar bed vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Spieken bij de leraar? nahhhquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spiek wel bij degene met de meeste kennis![]()
Die heeft geen kennisquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Spieken bij de leraar? nahhh
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Het nachtbraken begint op te breken...
Ik ga vandaag ook iets eerder, denk ik. Kwart voor 7 begint Nel oèt de Kroenenberg weer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor je wekker
![]()
voor het tijdstip dat ie afgaat
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Het nachtbraken begint op te breken...
Ik ga vandaag ook iets eerder, denk ik. Kwart voor 7 begint Nel oèt de Kroenenberg weer:lekkere wekker welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Jaquote:
werkelijk, maakte wel altijd spiekbriefjesquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja...
Vraag maar aan LL, ST, Trev, Mart en Ferrari....
Binasboekquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
werkelijk, maakte wel altijd spiekbriefjes![]()
Maar nooit gebruikt.... óf had ze niet nodig , óf deurfde niet
Ah okequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
werkelijk, maakte wel altijd spiekbriefjes![]()
Maar nooit gebruikt.... óf had ze niet nodig , óf deurfde niet
*Zet vies Vlaams stemmetje op* 'Meester! Meester! Wat bijverdienen?'quote:
Met potlood, tussen de tabellen door schrijvenquote:
het beste legale spiekbriefje ooit...quote:
En grafische rekenmachinequote:
ja dat dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Met potlood, tussen de tabellen door schrijven![]()
...
Zeg dat welquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het beste legale spiekbriefje ooit...
Maar zo te zien heb jij geen scheikunde gedaan
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Met potlood, tussen de tabellen door schrijven![]()
...
geen chemie meer na de MAVOquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het beste legale spiekbriefje ooit...
Maar zo te zien heb jij geen scheikunde gedaan
Boek vol tabellen met bijvoorbeeld smeltpunt of dichtheid van stoffenquote:
Ik vond Scheikunde ook leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Scheikunde vond ik echt het leukste vak ever, en ik was er ook verdomd goed in
Mooi rekenwerk, verdringingsreeksen enzovoort
Owja, daar kon je vet hendige programmaatjes in zettenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En grafische rekenmachineWat een mogelijkheden volgend jaar
Nahh geen idee hoe zo'n ding werkt, hebben we volgend jaar ook pas nodigquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, daar kon je vet hendige programmaatjes in zetten...
En dat was ook legaal. Sterker nog, wij moesten bij wiskunde zelf een programma voor de ABC-formule erin programmeren...
Jaaaaa. Ik had op de middelbare echt zo'n goede docent daarvoor. Die man wist het vak echt heel boeiend te brengen, en zo goed uit te leggen dat ook de alfa's er geen problemen mee haddenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Scheikunde vond ik echt het leukste vak ever, en ik was er ook verdomd goed in
Mooi rekenwerk, verdringingsreeksen enzovoort
Als je weet hoe de formule is (of waar je die kunt vinden) is het ook OK, de rest is bijzaak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, daar kon je vet hendige programmaatjes in zetten...
En dat was ook legaal. Sterker nog, wij moesten bij wiskunde zelf een programma voor de ABC-formule erin programmeren...
Ojaa ik ging geen scheikunde kiezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja over vroegah
leuk man, citroenzuurcyclussen uit je hoofd leren
Klopt, en zo dacht de docent er ook over.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je weet hoe de formule is (of waar je die kunt vinden) is het ook OK, de rest is bijzaak.
Eigenlijk deed je dus precies wat de bedoeling was![]()
In mijn tijdmochten er op het examen nog geen grafische rekenmachines gebruikt worden
Al waren de eerste toen al wel op de markt
Ohnoes that's tooooo shortquote:
ik vond het rekenwerk ook heel erg gaafquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik had op de middelbare echt zo'n goede docent daarvoor. Die man wist het vak echt heel boeiend te brengen, en zo goed uit te leggen dat ook de alfa's er geen problemen mee hadden...
Ik bleek uiteindelijk meer een natuurkunde liefhebberquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond het rekenwerk ook heel erg gaaf
Titraties uitrekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |