SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt door je club dat ik moet denken aan iemand met een zweepquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuart
ik ben heul geen beul
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki en de OP doe ik straks nog wel
Gfquote:
iedereen was positief over de verbouwingquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kan nooit kwaad als het nog eens getoond wordt, tóch ?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen was positief over de verbouwing
Ghehe waar Annnet een wilde fantasie bij hadquote:
Douchen kan morgen ook en slaap is overratedquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ja goffer!
Ik moet douchen en slapen
Truste zoetjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ja goffer!
Bespaar me de smerige detailsquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe waar Annnet een wilde fantasie bij had![]()
Hup naar de douche jijquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ja goffer!
Jij ook, tot morgen mopquote:
Kloptquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis... maar even de telefoon aan de oplader... MSN en FOK! onderweg vragen aardig wat van de btterij.
Herhaling is goooooeeeeeeeedquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kan nooit kwaad als het nog eens getoond wordt, tóch ?
Dan moet je dat ook niet doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis... maar even de telefoon aan de oplader... MSN en FOK! onderweg vragen aardig wat van de btterij.
Nu alquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ja goffer!
Ik had er als kind een bloedhekel aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Overhoren ik heb er zo'n hekel aan
Nou je het is weer klaar
Wie moest je overhoren dan op dit tijdstip?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Nou je het is weer klaar
Vroeger douchte ik meestal ook in de ochtend, maar de laatste dagen heb ik zoveel moeite om uit bed te komen dat ik beter in de avond kan douchen anders kom ik nog later/ te laat op mijn werk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Douchen kan morgen ook en slaap is overrated
Ja, nou. Eigenlijk altijd gewoon nu uiterlijk, ik luister alleen bijna nooit naar mezelfquote:
de oudste met haar fijne huiswerkplanningquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie moest je overhoren dan op dit tijdstip?
Mijn ouders mogen dat niet van mequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Nou je het is weer klaar
Whehehehequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de oudste met haar fijne huiswerkplanning
Hehequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn ouders mogen dat niet van me(Of bedoel je geen huiswerk
)
10 jaar jonger in 10 dagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat dan en het is ook al na 10en
Ooooow, je bent er no een uurquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou. Eigenlijk altijd gewoon nu uiterlijk, ik luister alleen bijna nooit naar mezelf
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10 jaar jonger in 10 dagen
een ruziecreeerend pogramma hier dus
Hoezo krijg je daar ruzie door dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10 jaar jonger in 10 dagen
een ruziecreeerend pogramma hier dus
vrouw kijkt er naar da's erg genoegquote:
Dat is zeker minderquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw kijkt er naar da's erg genoeg
gaat het weer op zichzelf betrekken hoe zielig ze is en hoe weinig rekening ik
met d'r hou
Zoals wie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen (zoals een WG) mogen wat mij betreft branden in het eeuwige vuur van de hel
ik was al bang dat je had gezegd dat ze daar ook eens aan mee zou moeten doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw kijkt er naar da's erg genoeg
gaat het weer op zichzelf betrekken hoe zielig ze is en hoe weinig rekening ik
met d'r hou
ik zie die mensen er altijd wel gelukkiger van wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was al bang dat je had gezegd dat ze daar ook eens aan mee zou moeten doen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
wat ik hier thuis ook doe, het is toch nooit goed
nou.....quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheheNou ja, dan is ze hopelijk een beetje goed voorbereid morgen
Oh herkenbaar, in een andere situatie danquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
wat ik hier thuis ook doe, het is toch nooit goed
Het zat er niet goed inquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou.....
dat valt nog te bezien
Soms vraag ik me dan af of het echt wel zo isquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie die mensen er altijd wel gelukkiger van worden
Ahquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou.....
dat valt nog te bezien
Wie noem jij een hoer?quote:
ik ga zowiezo niet zielig staan doen op tvquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms vraag ik me dan af of het echt wel zo is
A demain. En puick werk geleverd n.a.v. 89quote:
ach ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie die mensen er altijd wel gelukkiger van worden
Strekte er meequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga zowiezo niet zielig staan doen op tv
Nu herhaling All you need is love ook nog
inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja.
en als de camera's weg zijn....
Ik voel me niet aangesprokenquote:
Lekker slapenquote:
Zzzzzpreek mij niet tegenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken
Je noemt me dus hoer?quote:
Wie zegt dat dan huh?quote:
Ging jij nou ook mee slapen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
heb zin om uit te gaan oid
Eigenlijk pas 12/3 iets leuks op de agenda staan![]()
Dit weekend een verjaardagquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
heb zin om uit te gaan oid
Eigenlijk pas 12/3 iets leuks op de agenda staan![]()
Ik probeerde neer te zetten dat er mannen zijn die de vrouw onderdrukken door haar te commanderen omdat ze 'maar' vrouw is. En dat de vrouw van Koen dus een lucky fish is dat ze niet Turks is bijvoorbeeldquote:
nope, heb Barretje als BOBquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ging jij nou ook mee slapen?
Lekker slapenquote:
Oh zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeerde neer te zetten dat er mannen zijn die de vrouw onderdrukken door haar te commanderen omdat ze 'maar' vrouw is. En dat de vrouw van Koen dus een lucky fish is dat ze niet Turks is bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:
De vraag is echter voor hoe lang nog thoughquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh zoJa, dat is waar, ware het niet dat ik dat wel als vanzelfsprekendheid zie voor hier in NL
Hoezo? Ik ga dat echt niet pikken hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
De vraag is echter voor hoe lang nog though![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot, wait komen jij en barretje ook?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |