Dat is zeker minderquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw kijkt er naar da's erg genoeg
gaat het weer op zichzelf betrekken hoe zielig ze is en hoe weinig rekening ik
met d'r hou
Zoals wie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen (zoals een WG) mogen wat mij betreft branden in het eeuwige vuur van de hel
ik was al bang dat je had gezegd dat ze daar ook eens aan mee zou moeten doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw kijkt er naar da's erg genoeg
gaat het weer op zichzelf betrekken hoe zielig ze is en hoe weinig rekening ik
met d'r hou
ik zie die mensen er altijd wel gelukkiger van wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was al bang dat je had gezegd dat ze daar ook eens aan mee zou moeten doen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
wat ik hier thuis ook doe, het is toch nooit goed
nou.....quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheheNou ja, dan is ze hopelijk een beetje goed voorbereid morgen
Oh herkenbaar, in een andere situatie danquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
wat ik hier thuis ook doe, het is toch nooit goed
Het zat er niet goed inquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou.....
dat valt nog te bezien
Soms vraag ik me dan af of het echt wel zo isquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie die mensen er altijd wel gelukkiger van worden
Ahquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou.....
dat valt nog te bezien
Wie noem jij een hoer?quote:
ik ga zowiezo niet zielig staan doen op tvquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms vraag ik me dan af of het echt wel zo is
A demain. En puick werk geleverd n.a.v. 89quote:
ach ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie die mensen er altijd wel gelukkiger van worden
Strekte er meequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga zowiezo niet zielig staan doen op tv
Nu herhaling All you need is love ook nog
inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja.
en als de camera's weg zijn....
Ik voel me niet aangesprokenquote:
Lekker slapenquote:
Zzzzzpreek mij niet tegenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken
Je noemt me dus hoer?quote:
Wie zegt dat dan huh?quote:
Ging jij nou ook mee slapen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
heb zin om uit te gaan oid
Eigenlijk pas 12/3 iets leuks op de agenda staan![]()
Dit weekend een verjaardagquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
heb zin om uit te gaan oid
Eigenlijk pas 12/3 iets leuks op de agenda staan![]()
Ik probeerde neer te zetten dat er mannen zijn die de vrouw onderdrukken door haar te commanderen omdat ze 'maar' vrouw is. En dat de vrouw van Koen dus een lucky fish is dat ze niet Turks is bijvoorbeeldquote:
nope, heb Barretje als BOBquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ging jij nou ook mee slapen?
Lekker slapenquote:
Oh zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeerde neer te zetten dat er mannen zijn die de vrouw onderdrukken door haar te commanderen omdat ze 'maar' vrouw is. En dat de vrouw van Koen dus een lucky fish is dat ze niet Turks is bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:
De vraag is echter voor hoe lang nog thoughquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh zoJa, dat is waar, ware het niet dat ik dat wel als vanzelfsprekendheid zie voor hier in NL
Hoezo? Ik ga dat echt niet pikken hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
De vraag is echter voor hoe lang nog though![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |