Dat zei mevrouw zelf bij P&W harder rijden oké, maar meer controles d.m.v. traject controles.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
En dat geloof jij ook? Ik vind het allemaal kinderachtige onzin. Geef mensen gewoon de vrijheid om 130 te rijden. Misbruiken ze die vrijheid dan ga je controleren, gaat het allemaal goed dan controleer je minder. Snelwegen moeten ook geen prioriteit hebben als het gaad om het handhaven van de verkeersveiligheid.
Jij woont zeker niet in de buurt van een drukke weg?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een zielig gejank hier over 130 rijden, christemeziele wat zijn er toch een geknakte eco persoonlijkheidjes.
Ach gus, en van 120 naar 130 maakt het ondragelijk, huil huilquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij woont zeker niet in de buurt van een drukke weg?
Wat ben jij betuttelend. Het is toch juist prachtig wanneer overheidsbemoeienis een beetje wordt teruggedrongen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij woont zeker niet in de buurt van een drukke weg?
Bovendien veroorzaakt het vrachtverkeer veel meer overlast en stankquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat ben jij betuttelend. Het is toch juist prachtig wanneer overheidsbemoeienis een beetje wordt teruggedrongen?
Ach gus, en dat mensen nu geen 130 mogen rijden maakt het ondragelijk, huil huil.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach gus, en van 120 naar 130 maakt het ondragelijk, huil huil
Ik begrijp je kritiek: idealiter wordt de grens nog wat verder opgerekt, maar dit is alvast een aardig beginpunt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ach gus, en dat mensen nu geen 130 mogen rijden maakt het ondragelijk, huil huil.
In Friesland zitten ze er al jaren op te wachten om 35 seconde (!!) sneller in Noord Holland te arriveren. Dat is de investering echt waard.
Verandering, eng, huiver.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ach gus, en dat mensen nu geen 130 mogen rijden maakt het ondragelijk, huil huil.
In Friesland zitten ze er al jaren op te wachten om 35 seconde (!!) sneller in Noord Holland te arriveren. Dat is de investering echt waard.
Schultz wil meer trajectcontroles gaan invoeren. Dus meer overheidsbemoeienis, maar ja daar staat tegenover dat je 10 km/u harder mag rijden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat ben jij betuttelend. Het is toch juist prachtig wanneer overheidsbemoeienis een beetje wordt teruggedrongen?
Wmb. veranderen we de hele boel en gaan we naar max 100. Komt de verkeersveiligheid en het milieu (en dus de volksgezondheid) ten goede, zorgt voor een betere verkeersdoorstroming (minder files en kortere spits), en levert geen noemenswaardige hinder op (reistijd zal in extreme gevallen enkele minuten toenemen). Dat zou vooruitgang zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verandering, eng, huiver.
We zijn ook van max 100 naar max 120 gegaan,
Prima, kan ik helemaal mee leven. Wat ben ik toch blij met dit kabinet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Schultz wil meer trajectcontroles gaan invoeren. Dus meer overheidsbemoeienis, maar ja daar staat tegenover dat je 10 km/u harder mag rijden.
Lul dan niet over minder overheidsbemoeienis terwijl er juist meer bemoeienis komt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Prima, kan ik helemaal mee leven. Wat ben ik toch blij met dit kabinet.
De overheidsbemoeiens neemt af, en het overheidstoezicht toe. Dat zijn twee verschillende dingen, en ik ben met beide veranderingen erg blij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Lul dan niet over minder overheidsbemoeienis terwijl er juist meer bemoeienis komt.
Nou wat een nieuws, dat is dus niks meer dan een vertaling van de huidige regeling maar dan voor 130 km/h in plaats van 120 km/h..quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef Salatrel het volgende:
Pas boete bij 139 km/u op hogesnelheidswegen
Ach gus, en van 130 naar 140 maakt het ondraaglijk, huil huil. Enzovoortsquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach gus, en van 120 naar 130 maakt het ondragelijk, huil huil
Dus iedereen gaat 140 rijden daar zoals al voorspeld en van de beloofde strengere handhaving komt niks terecht. Daar is het rechtse kabinet niet van namelijk, van handhaving.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nou wat een nieuws, dat is dus niks meer dan een vertaling van de huidige regeling maar dan voor 130 km/h in plaats van 120 km/h..
Brrrrrrrr, wat is Grrrrrrrr een eng mannetje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar 120 is natuurlijk al veel te hard, 80 of 90 zou een goede maximumsnelheid zijn voor het grootste gedeelte van het NL snelwegennet.
Waarom? Omdat jij geen auto hebt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach gus, en van 130 naar 140 maakt het ondraaglijk, huil huil. Enzovoorts![]()
Maar 120 is natuurlijk al veel te hard, 80 of 90 zou een goede maximumsnelheid zijn voor het grootste gedeelte van het NL snelwegennet.
Boomknuffelende treintokkiequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Brrrrrrrr, wat is Grrrrrrrr een eng mannetje.
Dat zal toch snel een automobilist of 10 per jaar geld scheld schelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef Salatrel het volgende:
Pas boete bij 139 km/u op hogesnelheidswegen
eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach gus, en van 130 naar 140 maakt het ondraaglijk, huil huil. Enzovoorts![]()
Maar 120 is natuurlijk al veel te hard, 80 of 90 zou een goede maximumsnelheid zijn voor het grootste gedeelte van het NL snelwegennet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |