quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En jij bent een vleesgeworden belichaming van iemand met een zilveren lepel in de mond geboren uit Aerdenhout. In een gespreid wiegje terecht gekomen en als fiscalist in spé dromend van een plek bij de zelfverrijkende elite. Autoritair, anti-democratisch, onderdrukkend, oorlogszuchtig. Het blijft niet bij een loze kreet van mij; ik zal het onderbouwen met een uitspraak van eriksd over de Irak oorlog
schreef eriksd het volgende:
Och, het bedrijfsleven heeft er baat bij, wij hebben er baat bij, Saddam is weg, en het westen heeft voet aan de grond in het M-O. Win win win win me dunkt.
En daar blijft het niet bij, want van datgene wat het bedrijfsleven door dood en verderf heeft opgestreken zal als het aan eriksd en de VVD ligt een steeds groter deel gaan naar de directeuren en aandeelhouders.
Nee, je staat nog altijd alleen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef ethiraseth het volgende:
Dacht ik daar even dat Klopkoek terug was!
Ben gestopt met de werkgroepenquote:
Voor die paar euro die ik bijverdiend heb.quote:
Belasting betalen is toch jouw hobbyquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:32 schreef ethiraseth het volgende:
oh ja, belasting invullen moet weer gebeuren. Nouja, ik wacht wel tot 1 maart, staat bijna alles tenminste al ingevuld.
?quote:
Het is voor mij elk jaar weer een klus om mijn stufi te behoudenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Voor die paar euro die ik bijverdiend heb.![]()
Met een T-biljet krijg ik de loonheffing over mijn stagevergoeding ook wel terug.
dit is belasting terugkrijgen. Dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Belasting betalen is toch jouw hobby?
Aha. Daarom ben je ook voor de HRAquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
dit is belasting terugkrijgen. Dat is heel wat anders.
Nee, dat is belasting terugkrijgen. Elke belastingteruggaaf is per definitie voor de rijken en dus bourgeois en in jouw ogen slecht. Van een kale kip kan je niet plukken, als je gedurende het fiscaal jaar belasting hebt betaald, zal je wel iets hebben geconsumeerd of geproduceerd en ben je dus rijk.quote:
De pragmatische GSbrder versus de idealistische GSbrder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:58 schreef ethiraseth het volgende:
Hoe je het ook went of keert, de HRA is belachelijk en dient afgeschaft te worden. Wel weer vreemd dat je bent voor een marktverstorend iets als de HRA.
Die school ken ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:56 schreef Cerbie het volgende:
Nijmegen prachtig Nijmegen
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/02_februari/16/binnenland/politie-op-schoolplein-in-nijmegen.xml
belastingaangifte is nog steeds een plicht hè.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De pragmatische GSbrder versus de idealistische GSbrder.
Wel vreemd dat jij belastingaangifte doet, terwijl je juist voor verhogingen bent.
Montesorri he, ergste omhooggevallen tuig zit vaak op die scholen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die school ken ik
Niet ver bij mijn ouders vandaan.
Maar jij als rebelse linkse marxist doet toch niet mee aan zoiets kleinburgerlijks en geeft toch grif te hoge bedragen op om de staatskas te spekken waarmee de kansarmen geholpen kunnen worden?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
belastingaangifte is nog steeds een plicht hè.
Geen ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Montesorri he, ergste omhooggevallen tuig zit vaak op die scholen.
En? Is er een winnaar?quote:
je snapt er werkelijk helemaal niks van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij als rebelse linkse marxist doet toch niet mee aan zoiets kleinburgerlijks en geeft toch grif te hoge bedragen op om de staatskas te spekken waarmee de kansarmen geholpen kunnen worden?
Het is ook verplicht aan te geven of je een woning bezit of niet.
Uiteraard. Deed het goed. Was trouwens wel vreemd, als jurylid van midden-twintig tussen al die grijzaards.quote:
Jij nog minder gelukkigquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
je snapt er werkelijk helemaal niks van.
Ik vind chasing cars juist een goed nummer. Ik luister sowieso graag naar Snow Patrol.quote:
Ik vind het een zeiknummer. Beetje de Bruno Mars van de slow-rock.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vind chasing cars juist een goed nummer. Ik luister sowieso graag naar Snow Patrol.
We moeten eens topic vullen met idiote lyrics.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het een zeiknummer. Beetje de Bruno Mars van de slow-rock.
I would catch a grenade for youu
If I lay here. If I just lay here, would you lie with me and just forget the world.
Allebei overdreven kijk-mij-nou-teksten
Daarnaast is Chasing Cars sowieso qua lyrics niet het eerste wat in me opkomt bij een Robin Hood project.
goede comeback!quote:
Ik mis hem.quote:
Laatje ons het resultaat zien als het af is?quote:Ik ga maar weer eens naar de kapper.
Volgens mij krijg ik geen ene reet terug. Loonheffingskorting...quote:
Heal the world?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:17 schreef GSbrder het volgende:
Daarnaast is Chasing Cars sowieso qua lyrics niet het eerste wat in me opkomt bij een Robin Hood project.
Nee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Laatje ons het resultaat zien als het af is?
Dat zegt niets. Ik zou maar even een proefberekening maken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik geen ene reet terug. Loonheffingskorting...
Een comeback op wat? Jouw enorm beargumenteerde essay over de onjuistheden in mijn betoog?quote:
Ander topic in POL.quote:
Klopt, maar aangezien ik nog steeds wacht op de eerste goede post van je sinds je op Fok post heb ik niet echt haast om dat ook te bewijzen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een comeback op wat? Jouw enorm beargumenteerde essay over de onjuistheden in mijn betoog?
Kom op meid, je kan beter.
En wie moet dat gaan beheren?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ander topic in POL.
Over 0,05% belasting op "ingewikkelde" bankproducten die toch niets doen dan de wereld vol te speculeren, waar we honderden miljarden mee verdienen dat we vervolgens gebruiken om arme kindjes in Afrika te helpen of het broeikaseffect mee weg te poetsen. En er zijn mensen die in dit soort grappen geloven.
Geen idee. Maarja, ik gok dat jij voor een bankenheffing speelt, en daar heb je hetzelfde probleem.quote:
De overheid. Want die is er om het volk te helpen natuurlijk.quote:
?quote:
Nee hoor, ik vind geld naar Afrika het slechtste wat er is. die landen hebben gepleit en gevochten voor onafhankelijkheid weg blijven daar ook financieel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee. Maarja, ik gok dat jij voor een bankenheffing speelt, en daar heb je hetzelfde probleem.
Ach gewoon, alles. Klimaat, politiek, samenleving, overheid die opkomt voor de meest agressieve, zorg die steeds minder wordt. Verharding iha. Mensen onderlingquote:
En de vliegtickets, hotels en onkosten van de "ambassadeurs" die even gaan kijken hoe er voor ¤400.000 een waterput wordt geslagen in een of andere geitenneukersdorp.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:38 schreef Cerbie het volgende:
0,05%
0,030% gaat naar het onderhoud van de beherende instantie
0.015% gaat naar de directeur
0,005% gaat naar arme landen
Maar dan gaat het alsnog om tientallen miljarden ponden/euro's, m'n beste!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:38 schreef Cerbie het volgende:
0,05%
0,030% gaat naar het onderhoud van de beherende instantie
0.015% gaat naar de directeur
0,005% gaat naar arme landen
De overheid dient er te zijn voor mensen. Maar geen zinloze projecten in het buitenland.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De overheid. Want die is er om het volk te helpen natuurlijk.
Net zoals een bank er dient te zijn voor haar klanten dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef betyar het volgende:
[..]
De overheid dient er te zijn voor mensen. Maar geen zinloze projecten in het buitenland.
Nog niet. Later of op z'n minst op papier.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog niet. Later of op z'n minst op papier.
U hebt suikerquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef Cerbie het volgende:
Ach de zorg. Mijn insulinepomp is goedverredoeme alweer kapot. Deze vervanger is nog geen half jaar oud. Krijg binnen een paar dagen een telefoontje van een vertegenwoordiger. Ik mag hopen dat hij met wat beters dan sorry komt, van sorry koop ik niks.
Je kunt de bank niet vergelijken met de overheid. Ik weet al waar deze discussie dan op uitdraait namelijk over de absurde bonussen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoals een bank er dient te zijn voor haar klanten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |