Hoe ging dat gesprek? Werden ze het eens?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:20 schreef damian5700 het volgende:
Francisco van Jole bij Paul in Madiwodovrijdagshow
Ik wilde daarom ook niet kijken, twee van die blaaskaken bij elkaar. Ik neem aan dat ze weer buddy-buddy zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:48 schreef Klaudias het volgende:
LOL, dat uitgerekend Paul de Leeuw, de pionier van smakeloze grappen die over het randje gaan, kritiek had over dat gedoe met die cartoon.
Jij haat PVVers welke vinden dat moslims dood moeten. Ik wil alleen van je weten hoe groot deze groep is (heel veel stemmers volgens jou) en hoe je aan dat aantal komt. Gisteren zei je nog dat je discussie niet uit de weg ging...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Achgossie, de lieve PVVertjes worden gehaat door linkse drugsgebruikers, en arme Geert die alleen maar gebruik maakt van zijn democratische rechten wordt boos aangekeken en moet beveiligt worden wegens agressieve oneerlijke boze subversieve elementen.
Jij reageerde op een vraag van mij aan papierversnipperaar waarin ik vroeg naar uitspraken waaruit zou blijken dat moslims dood moeten. Daarom ging ik er van uit dat je daar op reageerde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een brilletje voor het lezen is wellicht wel handig. Aangezien ik nergens heb gesteld dat het gaat om vermoorden van mensen. Wel heb ik over een untermensch behandeling gesproken waar Wilders voor pleit.
Zoals ik daar zei, prima dat je het niet eens bent met standpunten over de islam, integratiebeleid en de manier waarop Wilders die naar voren brengt maar dan vind ik het nog steeds veel te ver gaan om te zeggen dat PVVers moslims als Untermenschen zien. Nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het net prima onderbouwd. Anders had hij het wel hoofddoekjestax genoemd. Maar een moslima heeft volgens hem geen hoofd, maar een kop. Daaruit blijkt de untermensch visie. En het blijkt tevens uit de overige genoemde voorbeelden, waar jij je ogen goed voor weet te sluiten.
Serieuze vraag: kun je dan ook uitleggen waarom PVV'ers moslims niet als minderwaardige mensen zien? Noem eens wat punten op waarvan PVV'ers vinden dat moslims het goed doen, laat eens zien waarin PVV'ers tonen dat ze moslims gelijkwaardig vinden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:07 schreef Robus het volgende:
[..]
Zoals ik daar zei, prima dat je het niet eens bent met standpunten over de islam, integratiebeleid en de manier waarop Wilders die naar voren brengt maar dan vind ik het nog steeds veel te ver gaan om te zeggen dat PVVers moslims als Untermenschen zien. Nergens op gebaseerd.
Goed, als je er niet over wilt discussiëren vind ik dat ook prima. Dan weet ik in ieder geval dat ik jouw mening voortaan met een korrel zout moet nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er is niets mis met Wildersstemmers. Maar hun ideologie is gevaarlijk, Hun partij moet kapot. Er bestaat geen gematigde PVV. Als je alle haat uit hun partijprogramma schrapt, hou je een half stukje wc-papier over.
Dat is de ideologie van de PVV. Een ideologie van haat. Je kan geen PVV-stemmer zijn zonder daarmee besmet te worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:07 schreef Robus het volgende:
[..]
Zoals ik daar zei, prima dat je het niet eens bent met standpunten over de islam, integratiebeleid en de manier waarop Wilders die naar voren brengt maar dan vind ik het nog steeds veel te ver gaan om te zeggen dat PVVers moslims als Untermenschen zien. Nergens op gebaseerd.
Er valt niet te discussiëren met PVV-ers. Ze zijn geïndoctrineerd door de wezensvreemde cultuur van de PVV,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:14 schreef Robus het volgende:
[..]
Goed, als je er niet over wilt discussiëren vind ik dat ook prima. Dan weet ik in ieder geval dat ik jouw mening voortaan met een korrel zout moet nemen.
Het zijn prima redenaties, Vraag maar aan Wilders. Het zijn zijn citaten, alleen heb ik moslims vervangen door PVV.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:21 schreef Robus het volgende:
Zegt degene die weigert onderbouwing te geven in een discussie.
Voorwaarden stellen aan immigratie zie ik niet als minderwaardige behandeling.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieuze vraag: kun je dan ook uitleggen waarom PVV'ers moslims niet als minderwaardige mensen zien? Noem eens wat punten op waarvan PVV'ers vinden dat moslims het goed doen, laat eens zien waarin PVV'ers tonen dat ze moslims gelijkwaardig vinden.
Op basis van iemands religie? Je bent niet goed bij je hoofd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:25 schreef Robus het volgende:
[..]
Voorwaarden stellen aan immigratie zie ik niet als minderwaardige behandeling.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het zijn prima redenaties, Vraag maar aan Wilders. Het zijn zijn citaten, alleen heb ik moslims vervangen door PVV.
Vraag hem eens om onderbouwing.
Och, jij beantwoordt mijn vraag ook nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef Robus het volgende:
[..]
![]()
Je weigert nog steeds mijn vraag te beantwoorden dus jij bent degene met wie discussie niet mogelijk is.
Als Wilders eerst eens het goede voorbeeld geeft, ga ik zijn moordlustige aanhang voor je tellen. Afgesproken? Maar hij zal als eerste over de brug moeten komen. Lekker bij P&W gaan zitten, met moslims praten, ....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef Robus het volgende:
[..]
![]()
Je weigert nog steeds mijn vraag te beantwoorden dus jij bent degene met wie discussie niet mogelijk is.
Als je de islam in Nederland wilt beperken betekent dat nog niet dat alle moslims dood moeten. Als je dat zo interpreteert ben je pas niet goed bij je hoofd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op basis van iemands religie? Je bent niet goed bij je hoofd.
Maar het is wel een belachelijk selectiecriterium.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef Robus het volgende:
[..]
Als je de islam in Nederland wilt beperken betekent dat nog niet dat alle moslims dood moeten. Als je dat zo interpreteert ben je pas niet goed bij je hoofd.
Ik lees het dagelijks in de krant en elk journaal is gevuld over de moordende meute PVV aanhangers die in het land een bloedspoor achterlaten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Wilders eerst eens het goede voorbeeld geeft, ga ik zijn moordlustige aanhang voor je tellen. Afgesproken? Maar hij zal als eerste over de brug moeten komen. Lekker bij P&W gaan zitten, met moslims praten, ....
Nee, als je een kopvoddentax wilt invoeren voor moslims, beweert dat iedere moslim die ook maar aan de sharia durft te denken het land uit wilt schoppen, een film produceert waarin de zogenaamde ware islam aan bod komt en iedere moslim als een potentiële terrorist neerzet en de term taqiyya introduceert in het politieke debat om zo een structureel wantrouwen jegens moslims te kweken schort je de menselijkheid van moslims totaal niet op. Hoe kom je er bij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef Robus het volgende:
[..]
Als je de islam in Nederland wilt beperken betekent dat nog niet dat alle moslims dood moeten. Als je dat zo interpreteert ben je pas niet goed bij je hoofd.
Ongelovige Thomasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef tho_Omas het volgende:
Kan het zijn dat ze geen toestemming hadden wegens rights?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |