abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93294888
:{

Laatste poging.
quote:
"Moslims zijn slecht, krijgen overal de schuld van en moeten dood."
Hoe kom je erbij dat heel veel PVV stemmers deze boodschap (net als jij) uit de uitspraken van Wilders halen? Wat versta je onder "heel veel" en hoe kom je aan dit aantal?

[ Bericht 0% gewijzigd door Robus op 25-02-2011 06:34:09 ]
  vrijdag 25 februari 2011 @ 06:14:18 #102
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93295058
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 05:00 schreef Robus het volgende:
:{

Laatste poging.

[..]

Hoe kom je erbij dat heel veel PVV stemmers deze boodschap (net als jou) uit de uitspraken van Wilders halen? Wat versta je onder "heel veel" en hoe kom je aan dit aantal?
1) 1,5 miljoen vind ik best 'heel veel'
2) Tot de verkiezingen was de PVV een one-issue partij en die issue was 'moslims zijn de schuld van alles, tot aan de files toe'.

Heus, als je het allemaal een beetje volgt is het zo moeilijk niet om het te zien, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_93295079
Dus 1.5 miljoen PVV-stemmers vinden dat alle moslims dood moeten.? Dit vind ik toch een redelijk krasse uitspraak.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 06:21:55 #104
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93295083
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 06:19 schreef damian5700 het volgende:
Dus 1.5 miljoen PVV-stemmers vinden dat alle moslims dood moeten.? Dit vind ik toch een redelijk krasse uitspraak.
Aangezien de politiek en handelingen van de PVV er duidelijk op wijzen dat ze leven met het credo 'De enige goede moslim is een dode moslim' vind ik die uitspraak helemaal niet zo kras.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_93295093
Ik vind van wel. En de paradox is dat jouw stelling dat 1.5 miljoen PVV-stemmers achter het doden van moslims staan van dezelfde categorie haatpropaganda waarvan jij de PVV beticht.
Zij zijn hiermee vogelvrij en moeten dood, volgens deze redenatie. Of geldt dit principe exclusief met moslims als het lijdend onderwerp?
pi_93295095
Dan ben ik benieuwd welke uitspraak of handeling daar volgens jou zo duidelijk op wijst.
pi_93295109
Met een zieke geest haalt men dit waarschijnlijk uit het woordje 'terugsturen', maar dan moet je je wel heel erg draaierig voelen.
pi_93295114
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 03:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Mijn kennis van het leven, het universum en alles.
_O- _O- _O- _O-

Sterk spul heb je weer gebruikt.
pi_93295136
Ik had niet gezien dat deze wending afkomstig was van die verslaafde die iedereen aan de drugs wil hebben.
Dan hou ik het hier bij, want tegen de onderkant van mijn schoen praten is dan nog leuker. :')
pi_93295165
Volgens mij heeft de VARA het bedreigingsverhaaltje verzonnen nadat zelfs uit de linkse hoek kritische geluiden gekomen zijn.

Ik kan mij niet voorstellen dat na zoveel tijd ineens de bedreigdruk zo hoog opgelopen is dat ze alsnog die smakeloze cartoon weghalen

Door het op 'bedreigingen' uit de PVV hoek te gooien hebben ze een excuus om hun gezicht te redden en bovendien delen ze een sneer uit naar de PVV stemmers dat deze gevaarlijk zijn. Ik zie het als een vuile rattenstreek van de VARA om tweedeling te zaaien.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:23:15 #111
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_93296571
Dat zal het zijn, ze verzinnen het allemaal zelf. Het is ondenkbaar dat er mallotige lieden rondlopen die veilig anoniem de ranzigste bedreigingen uiten. De PVV heeft immers alleen beschaafde, rationele aanhangers. Nee hoor, het is vele malen logischer dat de Vara haar decennia lange staat van dienst, haar reputatie en haar subsidiegelden op het spel zet om een onbenullige cartoon.

Het is dus toch de schuld van links en hup, ons wereldbeeldje is weer gered.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:28:15 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93296689
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef Frollo het volgende:
Dat zal het zijn, ze verzinnen het allemaal zelf. Het is ondenkbaar dat er mallotige lieden rondlopen die veilig anoniem de ranzigste bedreigingen uiten. De PVV heeft immers alleen beschaafde, rationele aanhangers. Nee hoor, het is vele malen logischer dat de Vara haar decennia lange staat van dienst, haar reputatie en haar subsidiegelden op het spel zet om een onbenullige cartoon.

Heel vaak bleek dit wel het geval met bedreigingen aan het adres van Links. Net als die rabbijn/toneelspeler die door 'neonazi's' ontvoerd was. Heel de VARA op zijn achterste poten: dat dit anno 1985 nog kon in Nederland. Bleek ook allemaal in scene gezet te zijn!
Als er dan daadwerkelijk Joden geterroriseerd worden door Marokkaanse jongeren dan is er radiostilte vanuit het VARA-gebouw. Zo zijn ze dan ook wel weer.
The End Times are wild
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:42:09 #113
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93296995
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 06:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-

Yep. 42.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93297005
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Heel vaak bleek dit wel het geval met bedreigingen aan het adres van Links. Net als die rabbijn/toneelspeler die door 'neonazi's' ontvoerd was. Heel de VARA op zijn achterste poten: dat dit anno 1985 nog kon in Nederland. Bleek ook allemaal in scene gezet te zijn!
Als er dan daadwerkelijk Joden geterroriseerd worden door Marokkaanse jongeren dan is er radiostilte vanuit het VARA-gebouw. Zo zijn ze dan ook wel weer.
Wat heeft de Vara precies van doen met joden die worden geterroriseerd door Marokkaanse jongeren? Moet de Vara dan een persconferentie op poten zetten en openlijk haar afschuw uitspreken? Of wat?

Verder is het koddig te zien hoe de PVV-sympathisanten zichzelf alweer hebben getroost hebben de gedachte dat de Vara de bedreigingen heeft verzonnen. Maar natuurlijk, ik heb een PVV'er nog nooit een onvertogen woord horen uiten. Niemand beweert dat de PVV-aanhang louter uit agressieve imbecielen bestaat, maar denken jullie nou werkelijk dat er geen opgefokte PVV'ers rondlopen die in de pen kruipen vanwege zo'n belastende cartoon? En laten we eerlijk wezen; de PVV spreekt natuurlijk wel een bepaald slag volk aan. Het agressieve, ongemanierde type. Dat is natuurlijk niet verwonderlijk gezien de harde toon van Wilders en zijn partijgenoten zelf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:43:33 #115
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_93297025
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat Jules Croiset-gedoe van 25 jaar geleden zie en zag ik als een sneue eenmansactie van een verward persoon. Niet vergelijkbaar IMHO met een cover-upoperatie van een grote publieke organisatie over een incident dat midden in de belangstelling staat en waarbij ongetwijfeld meerdere personen betrokken moeten zijn.

Ik weet niets zeker natuurlijk, maar ik vind het een héél onwaarschijnlijk verhaal.

Oh ja, en als je nog meer voorbeelden hebt om dat 'heel vaak' mee aan te vullen, graag. :)
pi_93297120
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 06:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Aangezien de politiek en handelingen van de PVV er duidelijk op wijzen dat ze leven met het credo 'De enige goede moslim is een dode moslim' vind ik die uitspraak helemaal niet zo kras.
Wat heb jij gerookt de laatste tijd?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_93297171
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Frollo het volgende:

[..]

Dat Jules Croiset-gedoe van 25 jaar geleden zie en zag ik als een sneue eenmansactie van een verward persoon. Niet vergelijkbaar IMHO met een cover-upoperatie van een grote publieke organisatie over een incident dat midden in de belangstelling staat en waarbij ongetwijfeld meerdere personen betrokken moeten zijn.

Ik weet niets zeker natuurlijk, maar ik vind het een héél onwaarschijnlijk verhaal.

Oh ja, en als je nog meer voorbeelden hebt om dat 'heel vaak' mee aan te vullen, graag. :)
Je schreef het zelf al; PVV'ers hebben dit nodig om hun geweten te sussen. Op deze wijze kan men volhouden dat de PVV een heel fatsoenlijke partij is. Agressieve gekken stemmen geen PVV, die stemmen links, aldus onze PVV-sympathisanten op FOK!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_93297776
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 06:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wow, los van alle realiteit.
pi_93304285
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef Frollo het volgende:
Dat zal het zijn, ze verzinnen het allemaal zelf. Het is ondenkbaar dat er mallotige lieden rondlopen die veilig anoniem de ranzigste bedreigingen uiten.
Niemand stelt dat er geen gekken rondlopen, dat maak jij ervan.
quote:
De PVV heeft immers alleen beschaafde, rationele aanhangers. Nee hoor, het is vele malen logischer dat de Vara haar decennia lange staat van dienst, haar reputatie en haar subsidiegelden op het spel zet om een onbenullige cartoon.
Jij gelooft blijkbaar nog in sprookjes. Als de VARA zegt dat Sinterklaas bestaat neem jij dat voetstoots aan zonder enig bewijs. Tja.
quote:
De enigen die beschuldigingen uiten zonder bewijs en maar wat roeptoeteren zijn figuurtjes zoals jij hoor.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat heeft de Vara precies van doen met joden die worden geterroriseerd door Marokkaanse jongeren? Moet de Vara dan een persconferentie op poten zetten en openlijk haar afschuw uitspreken? Of wat?

Verder is het koddig te zien hoe de PVV-sympathisanten zichzelf alweer hebben getroost hebben de gedachte dat de Vara de bedreigingen heeft verzonnen. Maar natuurlijk, ik heb een PVV'er nog nooit een onvertogen woord horen uiten. Niemand beweert dat de PVV-aanhang louter uit agressieve imbecielen bestaat, maar denken jullie nou werkelijk dat er geen opgefokte PVV'ers rondlopen die in de pen kruipen vanwege zo'n belastende cartoon? En laten we eerlijk wezen; de PVV spreekt natuurlijk wel een bepaald slag volk aan. Het agressieve, ongemanierde type. Dat is natuurlijk niet verwonderlijk gezien de harde toon van Wilders en zijn partijgenoten zelf.
Ja, laten we eerlijk wezen over beschaafdheid wat jij nogal hoog in de vaandel hebt. Als het aan jou lag nadat je al 7 keer kenbaar hebt gemaakt dat mensen niet op een NL forum mogen posten uit het buitenland.

Ongemanierde types? Nee hoor, die zijn er niet onder linksjes ik zie meer onbeschofte reacties van types zoals jij en die snuiver.

quote:
8s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Flikker dan op Demonstraties in Europa: Hongarije.
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nikita, kun jij niet gewoon een keer je smoel houden?
pi_93304574
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:29 schreef Dr.Nikita het volgende:

[

De enigen die beschuldigingen uiten zonder bewijs en maar wat roeptoeteren zijn figuurtjes zoals jij hoor.

Heb jij dan bewijs (of aanwijzingen) dat de VARA die bedreigingen heeft verzonnen en dus valse aangifte heeft gedaan? Zo ja, dan raad ik je aan zsm naar de politie te gaan.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:38:27 #121
pi_93304612
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat heb jij gerookt de laatste tijd?
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 06:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-

Hebben jullie met Ghaddafi gebeld?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_93307140
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 03:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Mijn kennis van het leven, het universum en alles.
Ik gok dat jij in de jaren 60/70 LSD hebt gebruikt.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:35:56 #123
pi_93307188
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Ik gok dat jij in de jaren 60/70 LSD hebt gebruikt.
Zo oud ben ik helemaal niet _O-
pi_93307392
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zo oud ben ik helemaal niet _O-
Je zou je moeder eens kunnen vragen wat zij gebruikte tijdens de zwangerschap.
pi_93307449
Ik ben wel nieuwsgierig wat de politie doet met de informatie van Dr.Nikita
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')