Octopus Paul?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap niet dat journalisten pleiten voor beperking van meningsuiting. Ze snijden zichzelf in de vingers. Laat Paul dan politicus worden.
Het rare vind ik dat het in dit geval nergens op slaat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:39 schreef goofy_goober het volgende:
Wilders vergelijkt de Koran met Mein Kampf. Waarom zou joop.nl de PVV praktijken dan niet mogen vergelijken met nazi-praktijken?
Volgens mij is hij niet tegen de vrijheid van meningsuiting maar snapt hij het gewoon helemaal niet. Hij zit hier volmaakt legitieme redactionele argumenten te geven maar dat proces is al lang geweest. De cartoon heeft die, alarmerend genoeg, doorstaan, en dan is het daarmee wat betreft die argumenten klaar en hebben die niks van doen met druk van buitenaf.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap niet dat journalisten pleiten voor beperking van meningsuiting. Ze snijden zichzelf in de vingers. Laat Paul dan politicus worden.
Het gaat niet alleen om ras. Je kan met heel veel woorden een groep bestempelen en uitzonderen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het rare vind ik dat het in dit geval nergens op slaat.
Van de 1000 plannetjes van de PVV is er toevallig ééntje niet racistisch
Dat is irrelevant. Of je bent voor het maken van cartoons (zonder aanziens des inhouds) of je bent ertegen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:03 schreef Robus het volgende:
Een actieve veelbesproken politicus vergelijken met een kampbeul welke mensen de douche instuurt vind ik niet echt vergelijkbaar met cartoons over een niet bestaand persoon of over een religie, waarbij niemand persoonlijk wordt zwart gemaakt.
Het roept iig veel discussie op en dat is dan weer goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is irrelevant. Of je bent voor het maken van cartoons (zonder aanziens des inhouds) of je bent ertegen.
De VARA is dom bezig door te zwichten voor wat puberale ettertjes die "bedreigingen" sturen en Wilders is een hypocriete zak.
Mwah, ik vind het nogal onzinnig. Alleen het aantonen van hypocrisie vind ik meerwaarde, maar m.i. was dat allang en breed op 100en manieren eerder gebeurd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het roept iig veel discussie op en dat is dan weer goed.
Ok, maar een algemene discussie over vrijheid van meningsuiting is nooit weg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het nogal onzinnig. Alleen het aantonen van hypocrisie vind ik meerwaarde, maar m.i. was dat allang en breed op 100en manieren eerder gebeurd.
Wilders is voor het maken van cartoons. Wanneer hij met een cartoon de nazihoek wordt ingeduwd mag hij daar toch wel wat van zeggen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is irrelevant. Of je bent voor het maken van cartoons (zonder aanziens des inhouds) of je bent ertegen.
De VARA is dom bezig door te zwichten voor wat puberale ettertjes die "bedreigingen" sturen en Wilders is een hypocriete zak.
"Er wat van zeggen" is iets heel anders dan de VARA boycotten als ze die cartoon niet weghalen. Dat is chantage. En nog een leugen ook want Wilders komt sowieso niet bij de VARA.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:44 schreef Robus het volgende:
[..]
Wilders is voor het maken van cartoons. Wanneer hij met een cartoon de nazihoek wordt ingeduwd mag hij daar toch wel wat van zeggen?
Dat kan ik me juist wel voorstellen. Ik zou me daar ook niet welkom voelen als ik zo vergeleken zou worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Er wat van zeggen" is iets heel anders dan de VARA boycotten als ze die cartoon niet weghalen. Dat is chantage. En nog een leugen ook want Wilders komt sowieso niet bij de VARA.
Chantage is echt wat anders hoor. Zoek maar eens op wat het betekent.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Er wat van zeggen" is iets heel anders dan de VARA boycotten als ze die cartoon niet weghalen. Dat is chantage. En nog een leugen ook want Wilders komt sowieso niet bij de VARA.
Als het voor politici gebruikelijk is om bij allerlei omroepen langs te gaan, dan is (dreigen met) een boycot in mijn ogen een vorm van chantage.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Chantage is echt wat anders hoor. Zoek maar eens op wat het betekent.
Gelukkig zijn jouw ogen weinig relevant.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als het voor politici gebruikelijk is om bij allerlei omroepen langs te gaan, dan is (dreigen met) een boycot in mijn ogen een vorm van chantage.
"We willen graag dat u komt bij het debat"quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Chantage is echt wat anders hoor. Zoek maar eens op wat het betekent.
Iedereen die het niet met jou eens is is niet relevant.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw ogen weinig relevant.
niet bestaand persoon?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:03 schreef Robus het volgende:
Een actieve veelbesproken politicus vergelijken met een kampbeul welke mensen de douche instuurt vind ik niet echt vergelijkbaar met cartoons over een niet bestaand persoon of over een religie, waarbij niemand persoonlijk wordt zwart gemaakt.
Jezus leeft!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:41 schreef Robus het volgende:
[..]
Een hypothetisch bovennatuurlijke entiteit om precies te zijn.
Mohammed?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:41 schreef Robus het volgende:
[..]
Als je het hebt over Mohammed, dan moet ik je teleurstellen want deze heeft wel degelijk bestaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:41 schreef Robus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |