Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:
Slaap lekker Muckiequote:
Wat heb ik gewonnenquote:
Moiquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb ik gewonnen![]()
En welterusten voor de mensen die slapen gaan
Een teddybeer, natuurlijk!quote:
quote:
Nee tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:57 schreef friemelaar het volgende:
Wij zijn saai, Marijke is in slaap gevallen
Dat zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Of de film is te spannend,
of ze heeft een knuffelbeer gevonden
Spannende seriequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Of de film is te spannend,
of ze heeft een knuffelbeer gevonden
Wat kijk je danquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spannende serieKnuffelbeer ontbreekt helaas
Castlequote:
Die is inderdaad goed jahquote:
Ken ik nietquote:
Ik volg de US uitzendingen, downloadquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die is inderdaad goed jah![]()
Heb je die opgenomen ofzow , komt toch op donderdag
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
een soort van detective maar dan met een doctor schrijver in de hoofdrol
Klinkt wel spannendquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
een soort van detective maar dan met een doctor in de hoofdrol
friemel heb jij ooit gehoord van een vsl lijn voor je internet?quote:
BBquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt wel spannend.
Naja, na de IT-crowd eerst maar eens aan de Big Bang, en dan zien we dan wel verder.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel heb jij ooit gehoord van een vsl lijn voor je internet?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
BBdat is "humor" die ik niet leuk vindt
Ik vind het geweldigquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
BBdat is "humor" die ik niet leuk vindt
quote:
die had ik eerstquote:
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapenWelterusten lieverds
trusten marijkequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
weltrusten meissiequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb er nooit van gehoord, jij wel Marc?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die had ik eerst![]()
nou blijk ik vsl te hebben dus om half 10 een nieuwe modem ophalen
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb er nooit van gehoord, jij wel Marc?
Ik denk aan een type foutje, tenzij ze een nieuw protocol hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
DSL, ADSL, SDSL, noem maar op wel, maar VSL zegt me niks...
dan nog zou er op Google iets te vinden moeten zijn maarquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
typisch iets belgish dus![]()
mijn internet wordt iig wel heel snel
Ik weet wel wat ik aanraadquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:22 schreef friemelaar het volgende:
Dat puppy linux is trouwens idd wel bloedsnel
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik aanraadEn nu echt slapen
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:31 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn nicht die ziek is heeft gisteren te horen gekregen dat zij is ontslagen. Helaas werkte zij nog maar 11 maanden voor haar werkgever toen zij ziek werd. En is meer dan 6 maanden ziek en haar contract kon dus worden beeindigd helaas.![]()
Maar goed als ze maar geneest, gezondheid is toch wel belangrijker.
lucky bastardquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:29 schreef DaMart het volgende:
Die nieuwe OV-chipkaart werkte gewoon meteen.
Pandiquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:31 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn nicht die ziek is heeft gisteren te horen gekregen dat zij is ontslagen. Helaas werkte zij nog maar 11 maanden voor haar werkgever toen zij ziek werd. En is meer dan 6 maanden ziek en haar contract kon dus worden beeindigd helaas.![]()
Balen voor je nicht, hopen dat ze snel beter is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:31 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
En dan was ik al zo gelukkig in de liefde!quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lucky bastard![]()
en hoi geliefde
[..]
Pandi![]()
dat is niet lekker voor je nicht, wat heeft ze dat ze al 6 maanden ziek is?
darmkanker is hiervoor geopereerd en moet volgende week weer worden geopereerd ze gaan haar gal een groot gedeelte van haar lever verwijderen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ergen echt balen
wel lomp van ze daar op dat werk
Wat heeft je nicht dan?
Ze had een jaarcontractquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Balen voor je nicht, hopen dat ze snel beter is.
Maar ze had dus een tijdelijk contract voor anderhalf jaar?
Oh darmkanker... Laten we het daar maar even niet over hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
darmkanker is hiervoor geopereerd en moet volgende week weer worden geopereerd ze gaan haar gal een groot gedeelte van haar lever verwijderen.
En dat eindigde tijdens haar ziekte maar de werkgever betaalde het loon door daarna? Als er geen afspraken zijn gemaakt over verlenging van de overeenkomst, is het contract stilzwijgend met een jaar verlengd. Dan kan niet na 5 maanden de nieuwe overeenkomst zomaar worden beëindigd door de werkgeverquote:
huisdierquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:56 schreef Toekito het volgende:
mogguh dames en heren der koffievrienden![]()
Nee haar contract was nog niet beëindigd. Zy kreeg 70 % van haar loon uitbetaald tijdens haar ziekte. Ik weet niet welke afspraken er zijn gemaakt over verlening van de arbeidsovereenkomst.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat eindigde tijdens haar ziekte maar de werkgever betaalde het loon door daarna? Als er geen afspraken zijn gemaakt over verlenging van de overeenkomst, is het contract stilzwijgend met een jaar verlengd. Dan kan niet na 5 maanden de nieuwe overeenkomst zomaar worden beëindigd door de werkgever.
nerdquote:
Ik kan me voorstellen dat ze nu niet zit te wachten op een juridische strijd, maar ze zou een jurist/rechtsbijstand kunnen raadplegen, omdat er zeker een kans is dat ze nog gewoon een baan heeftquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee haar contract was nog niet beëindigd. Zy kreeg 70 % van haar loon uitbetaald tijdens haar ziekte. Ik weet niet welke afspraken er zijn gemaakt over verlening van de arbeidsovereenkomst.
het hangt af van het soort contract, stilzwijgend verlengen is niet meer automatischquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze nu niet zit te wachten op een juridische strijd, maar ze zou een jurist/rechtsbijstand kunnen raadplegen, omdat er zeker een kans is dat ze nog gewoon een baan heeft.
Bij arbeidsovereenkomsten is op dat gebied niets veranderd hoor. Laat werkgever niet meer werken, dan is het einde overeenkomst. Laat de werkgever doorwerken of betaalt hij tijdens ziekte door, dan is er doorgaans toch sprake van stilzwijgende verlenging.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het hangt af van het soort contract, stilzwijgend verlengen is niet meer automatisch
Zal het aan haar voorleggen dank je wel. Maar voorlopig is ze nog niet beter en ik denk inderdaad dat haar hoofd er niet naar staat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze nu niet zit te wachten op een juridische strijd, maar ze zou een jurist/rechtsbijstand kunnen raadplegen, omdat er zeker een kans is dat ze nog gewoon een baan heeft.
1 maand voor het contract afloopt geeft werkgever aan niet te willen verlengen, lijkt mij een duidelijk verhaal. einde contract (als ik het goed begrepen heb, ik ga uit van 11 maanden in dienst waarvan 6 maanden ziek)quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij arbeidsovereenkomsten is op dat gebied niets veranderd hoor. Laat werkgever niet meer werken, dan is het einde overeenkomst. Laat de werkgever doorwerken of betaalt hij tijdens ziekte door, dan is er doorgaans toch sprake van stilzwijgende verlenging.
Ja volgens mij klopt dit inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 maand voor het contract afloopt geeft werkgever aan niet te willen verlengen, lijkt mij een duidelijk verhaal. einde contract (als ik het goed begrepen heb, ik ga uit van 11 maanden in dienst waarvan 6 maanden ziek)
barquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:38 schreef Barretje80 het volgende:
morgeGoede!
Thee!
en een boterhammetje
Wokjequote:Op woensdag 16 februari 2011 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
succes
[..]
Marijkje
knuffellinuxbabe
![]()
Goedemorgen Barquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:38 schreef Barretje80 het volgende:
morgeGoede!
Thee!
en een boterhammetje
Marijke!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeKnuffelhacker
![]()
Hoe is het vandaag?
[..]
Goedemorgen BarIk ga aan de koffie
ST had er nog even naar gekeken, 2 kleine foutjes even aanpassen en dan kan ie op de mailquote:
woei!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST had er nog even naar gekeken, 2 kleine foutjes even aanpassen en dan kan ie op de mail![]()
Toen ik nog te veel wilde doorbuffelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
woei!!
ik ga voor je duimen!
wanneer was je vorige sollicitatie?
nouja.. als het dan niet lukt dan is het iig een goede oefening geweest weerquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ik nog te veel wilde doorbuffelen2 jaar geleden inmiddels
goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeKnuffelhacker
![]()
Hoe is het vandaag?
Ja, dat klopt dan wel. Ik dacht dat ze na 11 maanden ziek werd, en 6 maanden later (dus na een jaar en 5 maanden) de overeenkomst werd beëindigdquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 maand voor het contract afloopt geeft werkgever aan niet te willen verlengen, lijkt mij een duidelijk verhaal. einde contract (als ik het goed begrepen heb, ik ga uit van 11 maanden in dienst waarvan 6 maanden ziek)
LENTEEEEEEEEquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:03 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
DE ZON SCHIJNT
HET IS LENTE
ZOMER
JURKJES
COCKTAILS
XD
Sometimes I get a little bit carried away.
Ja hequote:
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar het is net zulk lekker weer
JE VERGAT HET STRAND + DE ZEEquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:03 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
DE ZON SCHIJNT
HET IS LENTE
ZOMER
JURKJES
COCKTAILS
XD
Enferquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:03 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
DE ZON SCHIJNT
HET IS LENTE
ZOMER
JURKJES
COCKTAILS
XD
quote:Vooruitzichten
Aanvankelijk vrij koud en overwegend droog met zo nu en dan zon. In de loop van het weekend toenemende kans op winterse neerslag. Na het weekend waarschijnlijk weer zachter.
S2Bquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:01 schreef summer2bird het volgende:
JeujBoek is verzonden
Niet geannuleerd deze keer
Goedemorgen iedereen![]()
![]()
Neeeeeeeequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Enfer![]()
![]()
ehm... je weet dat het dit weekend gaat sneeuwen
[..]
OHJAquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
JE VERGAT HET STRAND + DE ZEE
Wokquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Enfer![]()
![]()
ehm... je weet dat het dit weekend gaat sneeuwen
[..]
Je zegt het zelf hequote:Vooruitzichten
Aanvankelijk vrij koud en overwegend droog met zo nu en dan zon. In de loop van het weekend toenemende kans op winterse neerslag. Na het weekend waarschijnlijk weer zachter.
friemquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:11 schreef friemelaar het volgende:
Ik zou uitslapen vandaag![]()
Wordt ik om half 9 gebeld![]()
Maarja, 't is goed weer, en het zonnetje op m'n snuit dus![]()
'S Morgens samen
ach ja, en het is een KANS, dus misschien valt het meequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OHJA
ZON ZEE STRANDBRUIN WORDEN IJSJES LEUKE MANNEN KIJKEN TERRASJES PAKKEN
![]()
![]()
[..]
Wok
XD
I don't care, nu schijnt de zon!
[..]
Je zegt het zelf he![]()
Succesquote:
* Solique geeft paracetamol en glas waterquote:
Daaromquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
friem
[..]
ach ja, en het is een KANS, dus misschien valt het mee
Schoolzequote:
quote:
Beertjequote:
JAAAAAAAAAquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:03 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
DE ZON SCHIJNT
HET IS LENTE
ZOMER
JURKJES
COCKTAILS
Hey Trevquote:
Hey Flesquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaalhier gaat het blaffen nog even door hoor
Trevquote:
Solquote:
Flesjequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
STquote:
Hey Friemelquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Trev
[..]
Sol
[..]
Flesje
[..]
ST![]()
![]()
trevquote:
flesquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank jequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Succes![]()
[..]
* Solique geeft paracetamol en glas water
quote:
Mja, sux. Nou ja, gelukkig hoef ik niet veel vandaag. Dus maar weer terug onder de wolquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
fleshet heerst he?
bij mij thuis ook 2
Al veel koffie gehad hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Beertje![]()
helpt ook tegen de hoofdpijn (als je te weinig hebt gehad toch)
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:22 schreef DaMart het volgende:
ST en wok! Binnenkort kunnen jullie samen een film kijken!
http://www.filmfestival.n(...)e-weerwolfje-bekend/
Hey Wokquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
trev
[..]
fleshet heerst he?
bij mij thuis ook 2
2de pasquote:
Snel een nieuwe automaatquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Snel een nieuwe automaat![]()
Met allerlei extra mogelijkheden en smaakjes
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:14 schreef Panda72 het volgende:
Wij zijn onze collega een beetje kwijt. Zij ging thuis naar het toilet en is nou al een half uur zoek
Hahahahaquote:
Je bedoeld onder het bureauxquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Al bij de baas gekeken of het niet hun ochtend sessie samen was?
Die is met vakantie naar Zuid Afrikaquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Al bij de baas gekeken of het niet hun ochtend sessie samen was?
is je collega er achteraan gereist?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die is met vakantie naar Zuid Afrika
Wie weetquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is je collega er achteraan gereist?
* Barretje80 gaat een weekje later offshore
maar wel weer offshore!
Of ze zit uit gewoonte onder het bureau te wachten tot hij komtquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is je collega er achteraan gereist?
* Barretje80 gaat een weekje later offshore
maar wel weer offshore!
Zij is terecht was in het archief. De deur was achter haar dichtgevallen en ze heeft een hele tijd staan gillen maar niemand heeft haar gehoord de deur is een soort kluisdeur.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Of ze zit uit gewoonte onder het bureau te wachten tot hij komt![]()
En jeejvoor hoelang ga je dan offshore ?
3 daagjes maar hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Of ze zit uit gewoonte onder het bureau te wachten tot hij komt![]()
En jeejvoor hoelang ga je dan offshore ?
oh... das niet zo fijn!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zij is terecht was in het archief. De deur was achter haar dichtgevallen en ze heeft een hele tijd staan gillen maar niemand heeft haar gehoord de deur is een soort kluisdeur.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zij is terecht was in het archief. De deur was achter haar dichtgevallen en ze heeft een hele tijd staan gillen maar niemand heeft haar gehoord de deur is een soort kluisdeur.
nou niet dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat gebeurt toch alleen in de film
lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
OHNOES!quote:
Dat wordt dan een belletje met een touwtje makenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Én een algeheel verbod die ruimte in te gaan als je alleen werkt
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat wordt dan een belletje met een touwtje maken
Of gewoon zorgen dat die deur ook van binnenuit kan worden geopendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Én een algeheel verbod die ruimte in te gaan als je alleen werkt.
Dat wordt vaak moeilijk bij kluisdeurenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of gewoon zorgen dat die deur ook van binnenuit kan worden geopend.
Elektronisch is er toch wel wat mogelijk? Schakelaar binnen waarmee de deur te openen is of zo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat wordt vaak moeilijk bij kluisdeuren![]()
trouwens goeie morgen Mart
het is VDSLquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
![]()
en is het nu werkelijk VSL of toch DSL ?
Beetje afhankelijk van de constructiequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Elektronisch is er toch wel wat mogelijk? Schakelaar binnen waarmee de deur te openen is of zo?
iddquote:
quote:
quote:VDSL is een van de opvolgers van ADSL, waarbij een veel hogere download- en uploadsnelheid mogelijk zijn. VDSL staat voor Very-high-bitrate Digital Subscriber Line. Bij VDSL zijn snelheden van tot 52 Mbps download en 13 Mbps upload mogelijk of in synchrone modus 26 Mbps. Klassiek ADSL haalt maximaal 8 Mbps download en 1 Mbps upload.
zal me een reet roestenquote:
ik wil best paardje rijden met jouquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef Pien85 het volgende:
Heeft 'r iemand zin om mijn paard te rijden vandaag?
Gefeliciteerd, je staat nu in Originele taal- en spelfouten #50quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai mopquote:
Mooi, ga jij naar Wiseguy dan? Dan ga ik weer terug naar bedquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil best paardje rijden met jou
JA lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai mop![]()
Je zit hier goed hoor. Bakkie?
waar staat ie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mooi, ga jij naar Wiseguy dan? Dan ga ik weer terug naar bed
wokquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je staat nu in Originele taal- en spelfouten #50.
in brabant nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
* MPG geeft LovelyLady een lekker bakkie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA lekker
wat is het mooi weer he?
daar woon ik nietquote:
Als je buiten staat is het lentequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] geeft LovelyLady een lekker bakkie.
[/me]
Ja, heerlijk weer. Krijg al helemaal zin in de lente
.
kloptquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je buiten staat is het lente
quote:
Dat is toch genot?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
het is hier in het zonnetje 23 graden
Tijd voor perenijsjes danquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
het is hier in het zonnetje 23 graden
quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat wordt dan een belletje met een touwtje maken
De deur kan in principe niet zomaar dichtvallen(in het slot). Behalve bij haar want ze is nogal ehm een kluns zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Én een algeheel verbod die ruimte in te gaan als je alleen werktJe moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Maar ze stopt geen M&M's in haar neus!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De deur kan in principe niet zomaar dichtvallen(in het slot). Behalve bij haar want ze is nogal ehm een kluns zeg maar.
iddquote:
hahahaha nee dat nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ze stopt geen M&M's in haar neus!
Ik voel me ook al stukken beterquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik heb maar ik voel me echt top vandaag![]()
zou er naast blue monday ook zoiets zijn als yellow (??) wednesday??quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker gevoel he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zou er naast blue monday ook zoiets zijn als yellow (??) wednesday??
want ook ik ben vandaag niet te stuiten![]()
Normaal gesproken zou dat nog wel eens rokjesdag kunnen zijn, toch? Maar daarvoor is het vandaag nog te vroeg in t jaar...quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welnee, gewoon rokjesdag vandaagquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou dat nog wel eens rokjesdag kunnen zijn, toch? Maar daarvoor is het vandaag nog te vroeg in t jaar...
in de schaduw is het maar 8 graden hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou dat nog wel eens rokjesdag kunnen zijn, toch? Maar daarvoor is het vandaag nog te vroeg in t jaar...
Daarom, nog te fris voor rokjesdag..quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in de schaduw is het maar 8 graden hoor
wel met de blote beentjesquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom, nog te fris voor rokjesdag..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik binnen zit.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
En daarom ben ik even wegquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee, gewoon rokjesdag vandaagbuiten lunchen
ik bagger ondertussen je logs wel even volquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En daarom ben ik even weg![]()
Even naar een klantje
werk ze friemelquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
En daarom ben ik even weg![]()
Even naar een klantje
ik zou buiten gaan baggerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bagger ondertussen je logs wel even vol
Jaaaaaa.quote:
mijn laptop baggert wel even, kan ik naar buitenquote:
als het gras 2 kontjes hoog staatquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut?
Ik moet naar schooltot straks
Whehehequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn laptop baggert wel even, kan ik naar buiten
[..]
als het gras 2 kontjes hoog staat
flesquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
kop vol snot en koppijn en gammelheid ten top. EN dat met dit weer
Eigenlijk is het nooit fijn natuurlijk, maar met dit weer is het helemaal kutquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
dat is idd niet fijn met dit weer
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
echt nietquote:
droomquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vanaf thuis.. thuiswerken vandaag
toekquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
droom![]()
in principe werk ik altijd van thuis![]()
dat nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je laat al die gasten gewoon in je huiskamer / slaapkamer / kelder /whatever hun gang gaan?
Iets zegt me dat er bij die huwelijksaanzoeken van jou een soort inflatie optreedtquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
Zometeen buiten lunchen![]()
En als de meneer van de nieuwe koffiezetters vandaag echt nog langskomt vraag ik hem ter plekke ten huwelijk
trevquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
En als de meneer van de nieuwe koffiezetters vandaag echt nog langskomt vraag ik hem ter plekke ten huwelijk
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er bij die huwelijksaanzoeken van jou een soort inflatie optreedt
* MPG komt koffiezetter brengenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb nog een koffieapparaat in de aanbieding voor he hoor. Trouwen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Maar de zon schijnt dus niet zeurenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al onderweg!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Zooooooooo lunch zit er weer in.En ik heb geen frikandel speciaal gegeten.
Ik moet toch ook maar eens daar lunchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gezellig je bent alleen een beetje lang onderweg danquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet toch ook maar eens daar lunchen
Maakt niet uit zolang ik maar door betaalt krijgquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gezellig je bent alleen een beetje lang onderweg dan
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Zooooooooo lunch zit er weer in.En ik heb geen frikandel speciaal gegeten.
Wat? Een blote flikker en een del?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kannibaal
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dan moet je aan jouw leidinggevende vragen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang ik maar door betaalt krijg
quote:
Jaaaaaa. Nou, stroek'n doek'n?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar de zon schijnt dus niet zeuren
smakelijk DMquote:
Die zou het geen zak uitmaken maar mijn baas welquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan moet je aan jouw leidinggevende vragen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Een blote flikker en een del?Kannibaal
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Een blote flikker en een del?Kannibaal
sorry maar ik versta je nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaa. Nou, stroek'n doek'n?![]()
![]()
...
Het gras staat twee kontjes hoog![]()
...
tsssk schandaligquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zou het geen zak uitmaken maar mijn baas wel
als zakenreis aangevenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zou het geen zak uitmaken maar mijn baas wel
iig niet gezondquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:33 schreef Panda72 het volgende:
Zou een broodje frikandel gezond lekker zijn
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry maar ik versta je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
lever maar in!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:33 schreef Panda72 het volgende:
Zou een broodje frikandel gezond lekker zijn
Maar maar als je er tomaat, sla en komkommer op gooit wel toch toch toch toch toch toch?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar als je er tomaat, sla en komkommer op gooit wel toch toch toch toch toch toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |