die had ik eerstquote:
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapenWelterusten lieverds
trusten marijkequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
weltrusten meissiequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb er nooit van gehoord, jij wel Marc?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die had ik eerst![]()
nou blijk ik vsl te hebben dus om half 10 een nieuwe modem ophalen
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb er nooit van gehoord, jij wel Marc?
Ik denk aan een type foutje, tenzij ze een nieuw protocol hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
DSL, ADSL, SDSL, noem maar op wel, maar VSL zegt me niks...
dan nog zou er op Google iets te vinden moeten zijn maarquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
typisch iets belgish dus![]()
mijn internet wordt iig wel heel snel
Ik weet wel wat ik aanraadquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:22 schreef friemelaar het volgende:
Dat puppy linux is trouwens idd wel bloedsnel
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik aanraadEn nu echt slapen
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:31 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn nicht die ziek is heeft gisteren te horen gekregen dat zij is ontslagen. Helaas werkte zij nog maar 11 maanden voor haar werkgever toen zij ziek werd. En is meer dan 6 maanden ziek en haar contract kon dus worden beeindigd helaas.![]()
Maar goed als ze maar geneest, gezondheid is toch wel belangrijker.
lucky bastardquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:29 schreef DaMart het volgende:
Die nieuwe OV-chipkaart werkte gewoon meteen.
Pandiquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:31 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn nicht die ziek is heeft gisteren te horen gekregen dat zij is ontslagen. Helaas werkte zij nog maar 11 maanden voor haar werkgever toen zij ziek werd. En is meer dan 6 maanden ziek en haar contract kon dus worden beeindigd helaas.![]()
Maar goed als ze maar geneest, gezondheid is toch wel belangrijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |