Maar de zon schijnt dus niet zeurenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
kop vol snot en koppijn en gammelheid ten top. EN dat met dit weer
Ik ben al onderweg!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
Zometeen buiten lunchen![]()
En als de meneer van de nieuwe koffiezetters vandaag echt nog langskomt vraag ik hem ter plekke ten huwelijk
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Zooooooooo lunch zit er weer in.En ik heb geen frikandel speciaal gegeten.
Ik moet toch ook maar eens daar lunchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gezellig je bent alleen een beetje lang onderweg danquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet toch ook maar eens daar lunchen
Maakt niet uit zolang ik maar door betaalt krijgquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gezellig je bent alleen een beetje lang onderweg dan
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Zooooooooo lunch zit er weer in.En ik heb geen frikandel speciaal gegeten.
Wat? Een blote flikker en een del?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kannibaal
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dan moet je aan jouw leidinggevende vragen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang ik maar door betaalt krijg
quote:
Jaaaaaa. Nou, stroek'n doek'n?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar de zon schijnt dus niet zeuren
smakelijk DMquote:
Die zou het geen zak uitmaken maar mijn baas welquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan moet je aan jouw leidinggevende vragen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Een blote flikker en een del?Kannibaal
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Een blote flikker en een del?Kannibaal
sorry maar ik versta je nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaa. Nou, stroek'n doek'n?![]()
![]()
...
Het gras staat twee kontjes hoog![]()
...
tsssk schandaligquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zou het geen zak uitmaken maar mijn baas wel
als zakenreis aangevenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zou het geen zak uitmaken maar mijn baas wel
iig niet gezondquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:33 schreef Panda72 het volgende:
Zou een broodje frikandel gezond lekker zijn
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry maar ik versta je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
lever maar in!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:33 schreef Panda72 het volgende:
Zou een broodje frikandel gezond lekker zijn
Maar maar als je er tomaat, sla en komkommer op gooit wel toch toch toch toch toch toch?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar als je er tomaat, sla en komkommer op gooit wel toch toch toch toch toch toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |