quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:31 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn nicht die ziek is heeft gisteren te horen gekregen dat zij is ontslagen. Helaas werkte zij nog maar 11 maanden voor haar werkgever toen zij ziek werd. En is meer dan 6 maanden ziek en haar contract kon dus worden beeindigd helaas.![]()
Maar goed als ze maar geneest, gezondheid is toch wel belangrijker.
lucky bastardquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:29 schreef DaMart het volgende:
Die nieuwe OV-chipkaart werkte gewoon meteen.
Pandiquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:31 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn nicht die ziek is heeft gisteren te horen gekregen dat zij is ontslagen. Helaas werkte zij nog maar 11 maanden voor haar werkgever toen zij ziek werd. En is meer dan 6 maanden ziek en haar contract kon dus worden beeindigd helaas.![]()
Balen voor je nicht, hopen dat ze snel beter is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:31 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
En dan was ik al zo gelukkig in de liefde!quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lucky bastard![]()
en hoi geliefde
[..]
Pandi![]()
dat is niet lekker voor je nicht, wat heeft ze dat ze al 6 maanden ziek is?
darmkanker is hiervoor geopereerd en moet volgende week weer worden geopereerd ze gaan haar gal een groot gedeelte van haar lever verwijderen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ergen echt balen
wel lomp van ze daar op dat werk
Wat heeft je nicht dan?
Ze had een jaarcontractquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Balen voor je nicht, hopen dat ze snel beter is.
Maar ze had dus een tijdelijk contract voor anderhalf jaar?
Oh darmkanker... Laten we het daar maar even niet over hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
darmkanker is hiervoor geopereerd en moet volgende week weer worden geopereerd ze gaan haar gal een groot gedeelte van haar lever verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |