Hoe bedoel je? Is ergens dan gesuggereerd dat Barney en Robin dan samenzijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef tha_one het volgende:
Dacht halverwege de aflevering eerlijk gezegd nog dat Barney met Robin zou gaan daten op valentijnsdag. Om de verhaallijn van die bruiloft een push te geven.
Die bruiloft waar Ted en Marshall in de eerste aflevering van dit seizoen buiten bier zitten te drinken. Barney zit er niet bij. Maar van wie is die bruiloft dan?quote:
Ik vermoedde eigenlijk van Punchy. Waarom zouden ze anders hem opeens dit seizoen weer opvoeren en bovendien laten trouwen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef Versjarrelt het volgende:
[..]
Die bruiloft waar Ted en Marshall in de eerste aflevering van dit seizoen buiten bier zitten te drinken. Barney zit er niet bij. Maar van wie is die bruiloft dan?
Dat dacht ik ook, ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Orbis het volgende:
Ik vermoedde eigenlijk van Punchy. Waarom zouden ze anders hem opeens dit seizoen weer opvoeren en bovendien laten trouwen?
Ik verzin dit ook niet zelf hoor, maar blijkbaar zit Marshall in een soort gelijk pak buiten bij Ted. Dus de bruidegom/bruid zou ook een goede vriend van Marshall moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef Versjarrelt het volgende:
Oh ja, én Ted was daar de 'best man' natuurlijk, stom van me
nog steeds verrot, en geen geld om het te laten maken ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat huis dat Ted gekocht heeft?
Lekker makkelijk, huisje kopen en vervolgens een jaar of meer niets mee doen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nog steeds verrot, en geen geld om het te laten maken ?
Arrivederci Fiero is zeker één van mijn favoriete afleveringen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:31 schreef Versjarrelt het volgende:
[..]
Die verwachte ik ook! Sinds ik Arrivederci Fiero gezien heb komt dat geblèr van The Proclaimers al vaak genoeg op mn ipod voorbij, maar het nummer hoorde er inderdaad eigenlijk wel bij
heb ik ook nooit gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:05 schreef Brammie1 het volgende:
ik zie nu pas dat er gele paraplu's in de OP staan
Die teksten anders ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:44 schreef Orbis het volgende:
Ook maar even een suited up castfoto toegevoegd. De foto bovenaan begint wat gedateerd te raken.
Valt wel mee ivm hoe JD dat deed in Scrubs.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, huisje kopen en vervolgens een jaar of meer niets mee doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |