Ah. Dan was hij toch erg goed bezig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef No-P het volgende:
Boom had 20 seconden verloren doordat zijn ketting eraf lag.
Ik vrees dat het op dezelfde manier afloopt als bij Pantini, VDB en Jiminezquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens mij is hij door aan het draaien.
VDB heef een mooie en verstandige Tour gereden, en heeft alles er wel uitgehaald wat er in zat. Ik vind Gesink alleen vele malen attractiever, omdat je die ook buiten de Tour ziet en hier en daar al hele mooie finales en overwinningen gereden heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de rest heeft hij niets laten zien. Dan kunnen de Belgen wel weer brullen dat hij de Tour gaat winnen, maar ik zie VDB echt niet op het podium rijden hoor.
Ik vind het wel wat hebben, ga maar lekker op je normale fiets zitten en laat maar zien hoe hard je kunt gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Ericr het volgende:
Geen tijdritfietsen dus, maakt ook wel een verschil natuurlijk.
Volgens mij juist niet, tenzij Cancellara bijv. wel een tijdritfiets zou gebruiken en Boom of Gesink niet. Nu is het een gelijke situatie toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef Ericr het volgende:
Geen tijdritfietsen dus, maakt ook wel een verschil natuurlijk.
Cancellara zit veel beter op een tijdritfiets dan Gesink. Met een normale tijdrit heeft Cancellara daardoor voordeel ten opzichte van Gesink. Dat de tijdrit op normale fietsen werd gereden, is natuurlijk een gelijke situatie maar ook in het voordeel van Gesink.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef kawotski het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet, tenzij Cancellara bijv. wel een tijdritfiets zou gebruiken en Boom of Gesink niet. Nu is het een gelijke situatie toch?
RABOBANKquote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand al wat de ploeg voor Rabo wordt voor het Omloop?
VDB2 nu al bijna per ongeluk een rit gewonnen. Die 1e zege gaat er wel komen dit jaarquote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef bjarki het volgende:
Oman:
Cavendish wint?
Proloog Ruta del Sol:
1. Jimmy Engoulvent (Saur Sojasun) 9:28
2. Markel Irizar (RadioShack) m.t.
3. Jurgen Van den Broeck (Omega) a 1
4. Levi Leipheimer (RadioShack) a 2
5. Jerome Coppel (Saur Sojasun) a 3
6. Paul Poux (Saur Sojasun) a 7
7. Luis Pasamontes (Movistar) a 8
8. Thomas Lovkvist (Sky) m.t.
9. Rigoberto Urán (Sky) a 9
10. Ivan Rovny (RadioShack) a 10
Breschel dus nietquote:Op zondag 20 februari 2011 13:18 schreef franklop het volgende:
[..]
RABOBANK
91 BOOM Lars
92 BRESCHEL Matti
93 FLENS Rick
94 LANGEVELD Sebastian
95 TANKINK Bram
96 TJALLINGII Maarten
97 VAN EMDEN Jos
98 WYNANTS Maarten
Forum Opties | |
---|---|