Ok dank je. Als Gerard uit een miljoonairs milieu komt, komt dat wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:30 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Bij de live show mogen "wij" kijkers stemmen op die 3..
Degene met minste stemmen moet huis verlaten..
Ik heb werkelijk geen idee, pas evenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:32 schreef catwaezle het volgende:
Iedereen ook onze poll even doen:
[POLL] Wie zie jij donderdag het liefst vertrekken?
Zelf gekookt..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Hebben ze dit keer zelf gekookt? Of werd het weer gebracht.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef Darklight het volgende:
cynthia is saai, die mag volgende week wel weg
De mannen hebben gekooktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Hebben ze dit keer zelf gekookt? Of werd het weer gebracht.
Doei Jurienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:32 schreef catwaezle het volgende:
Iedereen ook onze poll even doen:
[POLL] Wie zie jij donderdag het liefst vertrekken?
Moet je smsen voor wie weg moet of moet blijven?!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:30 schreef Studiotje het volgende:
Gerard
0909 - 1391
Jurien
0909 - 1392
Philip
0909 - 1393
Of SMS de naam naar 5353
Dat zou ik wel jammer vinden.quote:
daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Wat eten ze nou? Spaghetti met spinazie erdoor?
Ik moest zijn kop even opzoeken, ja dusquote:
Bij mij doet de rode knop het niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef De-Hamster het volgende:
Mensen die keken via het 24/7 kanaal, konden ook stemmen met de rode knop. Waar had die presentator het over?
Das lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Wat eten ze nou? Spaghetti met spinazie erdoor?
Das voor UPC kijkers volgens mij...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef De-Hamster het volgende:
Mensen die keken via het 24/7 kanaal, konden ook stemmen met de rode knop. Waar had die presentator het over?
ja, je kunt dan stemmen via de rode knop op je afstandsbediening, hoef je niet te bellen of smssenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef De-Hamster het volgende:
Het werkt alleen nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das voor UPC kijkers volgens mij...
Dat moest ik ook toen ze zeiden dat Philip genomineerd wasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest zijn kop even opzoeken, ja dus
Die gebruik ik ook, helemaal top.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:40 schreef Hatseflats89 het volgende:
Even tussendoor:
[..]
Ik vind dit echt he-le-maal geweldig!
Dankjewel Hole1988 !
Dat is meer vreten...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ze eten spaghetti met spinazie ja
[ afbeelding ]
Ze hadden ook al de hele dag bijna niks te etenquote:
Voor dat ie de bijnaam Brandsteder heeft, is ie aardig rustig.. Die Rick hadden we vast wel vernomenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef catwaezle het volgende:
Jammer dat Maik niet genomineerd is, want ik heb geen idee wie Maik is. Ik wist niet eens dat er een Maik in dat huis zit
Erg lekker zeker als je er ui lekker veel kerrie en kaassaus en een bakje cremefraiche doorheen doet en om het af te maken aan het einde reepjes salamiquote:
Haha, alles wordt zo heerlijk uitgelichtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ze eten spaghetti met spinazie ja
[ afbeelding ]
Uitzending kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef RengDengDeng het volgende:
Vraagje he?
Weet iemand wat philip heeft gegokt bij alex?
Ze laten het steeds niet zien?
Beetje irritant..
Ow okequote:
oh jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij vind Alex het niet lekker
Zijn bord is nog steeds vol, en eet heel langzaam
Ik zou er BIJNA een smartphone voor kopenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben aan het testen met streamen naar mobile apparaten(iPod/iPhone/iPad/Android/Blackberry)
Ook zou deze streamen moeten werken op het werk:
http://pizzalucht.com/
Nu alleen nog even cam 1 om te testen(nu het grote boze oog)
Zou leuk zijn als ik wat feedback kon krijgen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben aan het testen met streamen naar mobile apparaten(iPod/iPhone/iPad/Android/Blackberry)
ga het morgen meteen proberen!! je hoort het morgen![]()
En ik hoorde hem voor het eerst ook iets zeggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en dit is Maik!
[ afbeelding ]
Kwam ook even in beeld
Oh ik dacht dat dat karim was, wie is dat dan? Is dat hetzelfde model maar dan in het blond?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en dit is Maik!
[ afbeelding ]
Kwam ook even in beeld
Ik krijg applecation 80 is missingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Pizzalucht het volgende:
Dat heb ik dus tot vandaag ook gedacht!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat karim was, wie is dat dan? Is dat hetzelfde model maar dan in het blond?
karim is die met die blonde lange haren en die irritante gitaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat karim was, wie is dat dan? Is dat hetzelfde model maar dan in het blond?
Die heb ik net gekeken, werd niks over gezegd..quote:
Jep, en wat kilootjes lichterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wanneer krijg je dat? Bij externe mediaplayer?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik krijg applecation 80 is missing
Bij mij doet hij het niet (blackberry). Krijg de foutmelding "Er is een fout opgetreden bij het afspelen van media."quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ga het morgen uittestenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Pizzalucht het volgende:
Zie nu op de iPad een enorm oog, net bleef hij hangen op ''Film laden...'', dus er is wel al vooruitgang bij mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Pizzalucht het volgende:
Stream loopt nu 1 a 2 dagen voor op de uitzending, dus ff geduld nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Die heb ik net gekeken, werd niks over gezegd..
En ik wil het nu weten
Beetje onbedoeld racistisch denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heb ik dus tot vandaag ook gedacht!
Bij mediaplayer, maar ik zit in SPANJE, misschien daaromquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wanneer krijg je dat? Bij externe mediaplayer?
Same here, ik krijg afkickverschijnselen wanneer ik weer beter ben en weer aan het werk ga.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Weka het volgende:
Waarom is dit zo fucking leuk? Dit is mijn eerste RLS/stream-verslaving en ik vind het fantastisch. Maar waarom zou ik echt niet weten.
Daar heb je mijn probleem?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Stream loopt nu 1 a 2 dagen voor op de uitzending, dus ff geduld nog.
Het is niet mijn eerste, maar elke keer verbaas ik me hoe stom het eigenlijk is dat ik het kijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Weka het volgende:
Waarom is dit zo fucking leuk? Dit is mijn eerste RLS/stream-verslaving en ik vind het fantastisch. Maar waarom zou ik echt niet weten.
hetzelfde. Als ik tien minuten op upc zit te kijken en het wordt saai, dan zap ik weg, maar binnen 2 minuten zit ik weer te kijken, dus ik laat het nu maar aanstaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Weka het volgende:
En bij deze? http://pizzalucht.com/cam1pc.htmlquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Bij mediaplayer, maar ik zit in SPANJE, misschien daarom
dit dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is niet mijn eerste, maar elke keer verbaas ik me hoe stom het eigenlijk is dat ik het kijk
Net getest op BlackBerry en daar krijg ik een afspeelfout...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef anniccck het volgende:
[..]
Zie nu op de iPad een enorm oog, net bleef hij hangen op ''Film laden...'', dus er is wel al vooruitgang bij mij
hetzelfdequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En bij deze? http://pizzalucht.com/cam1pc.html
Hmm jammer, waarschijnlijk heeft de blackberry een maximum formaat voor de streamquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het niet (blackberry). Krijg de foutmelding "Er is een fout opgetreden bij het afspelen van media."
ja, en de rest van de dag weinig te eten gehad......quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
Joanna en Alex hebben het bord niet leeg
En dan zeggen dat het lekker was
Geen idee wie het zei, maar het was tegen Guido..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef Noelle06 het volgende:
Wie zei nou tegen wie je lijkt de lopende encyclopedie wel ?
Yupquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef Weka het volgende:
Het is 8 uur daar zei Servio, het is dus echt live?
Maar volgende week is dat toch weer? Dan moeten ze op maandag en dinsdag het weekend inhalen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Stream loopt nu 1 a 2 dagen voor op de uitzending, dus ff geduld nog.
Kan je hem dan niet kleiner maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hmm jammer, waarschijnlijk heeft de blackberry een maximum formaat voor de stream
Als je VLC hebt(anders even installeren van http://www.videolan.org/vlc/), Media >> Netwerkstream openen >> Netwerk-url: rtsp://94.23.19.48:1935/live/camquote:
Haha ja inderdaad, zou ideaal zijn. Al zouden ze op school wel helemaal gek van me worden dan, maar dat maakt natuurlijk helemaal niks uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Kan je hem dan niet kleiner maken?
Haha sorry maar als ik dit op m'n telefoon kan zien houd ik echt van je
(en zojuist dus gerealiseerd hoe erg verslaafd ik hier nu al aan ben)
Maar dan is hij overal kleiner(en op de ipad is het dan bijvoorbeeld heel lelijk) maar ik zal even wat research doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Kan je hem dan niet kleiner maken?
Haha sorry maar als ik dit op m'n telefoon kan zien houd ik echt van je
(en zojuist dus gerealiseerd hoe erg verslaafd ik hier nu al aan ben)
Ik krijg een mediafout @ me blackberryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Pizzalucht het volgende:
Altijd he, uitzendingen moeten geknipt en geplakt worden. kan niet anders als je 24/7 mensen volgt en daar een uitzending van een uur (is al veel he ) van wil maken. Soms heb je dagen gebeurt er weinig en dat knippen/plakken ze dan in 1 dag.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar volgende week is dat toch weer? Dan moeten ze op maandag en dinsdag het weekend inhalen...
iPhone is nu leegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En bij deze? http://pizzalucht.com/cam1pc.html
dat zei moniek tegen guido. Erg slim want ze is zelf de hoogbegaafde hehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef Noelle06 het volgende:
Wie zei nou tegen wie je lijkt de lopende encyclopedie wel ?
Ik dacht eerst dat het allemaal slagroom was, maar het is de schaal.quote:
Ah, dank je.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:57 schreef Lesterr het volgende:
[..]
dat zei moniek tegen guido. Erg slim want ze is zelf de hoogbegaafde hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |