Das voor UPC kijkers volgens mij...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef De-Hamster het volgende:
Mensen die keken via het 24/7 kanaal, konden ook stemmen met de rode knop. Waar had die presentator het over?
ja, je kunt dan stemmen via de rode knop op je afstandsbediening, hoef je niet te bellen of smssenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef De-Hamster het volgende:
Mensen die keken via het 24/7 kanaal, konden ook stemmen met de rode knop. Waar had die presentator het over?
Het werkt alleen nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das voor UPC kijkers volgens mij...
Dat moest ik ook toen ze zeiden dat Philip genomineerd wasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest zijn kop even opzoeken, ja dus
Die gebruik ik ook, helemaal top.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:40 schreef Hatseflats89 het volgende:
Even tussendoor:
[..]
Ik vind dit echt he-le-maal geweldig!
Dankjewel Hole1988 !
Dat is meer vreten...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ze eten spaghetti met spinazie ja
[ afbeelding ]
Ze hadden ook al de hele dag bijna niks te etenquote:
Voor dat ie de bijnaam Brandsteder heeft, is ie aardig rustig.. Die Rick hadden we vast wel vernomenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef catwaezle het volgende:
Jammer dat Maik niet genomineerd is, want ik heb geen idee wie Maik is. Ik wist niet eens dat er een Maik in dat huis zit
Erg lekker zeker als je er ui lekker veel kerrie en kaassaus en een bakje cremefraiche doorheen doet en om het af te maken aan het einde reepjes salamiquote:
Haha, alles wordt zo heerlijk uitgelichtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ze eten spaghetti met spinazie ja
[ afbeelding ]
Uitzending kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef RengDengDeng het volgende:
Vraagje he?
Weet iemand wat philip heeft gegokt bij alex?
Ze laten het steeds niet zien?
Beetje irritant..
Ow okequote:
oh jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij vind Alex het niet lekker
Zijn bord is nog steeds vol, en eet heel langzaam
Ik zou er BIJNA een smartphone voor kopenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben aan het testen met streamen naar mobile apparaten(iPod/iPhone/iPad/Android/Blackberry)
Ook zou deze streamen moeten werken op het werk:
http://pizzalucht.com/
Nu alleen nog even cam 1 om te testen(nu het grote boze oog)
Zou leuk zijn als ik wat feedback kon krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |