Waarom vraag je het ons dan, als je het antwoord voor jezelf al hebt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs als het dus bewust zo gedaan wa som het me te laten denken?
Ik vind een valentijnskaart van een vriend best lief (buiten t feit dat valentijn daar niet voor is, maar die discussie hadden we gister al) maar hem bewust anoniem sturen om de ontvanger te laten denken dat het van een geheime aanbidder is... terwijl de ontvanger ook nog eens in de dating-fase zit... vind ik GEEN leuke "grap". En zie ik ook niet als zijnde lief.
Dat sowieSOWIESOwieso!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik vind dat je je waaaayyyyy too druk maakt omdat valentijngedoe
heeft "ze" ook een naam?quote:
Ja ik snap jou wel. Mij doet valentijnsdag niet zoveel, maar dat bedot worden is niet leuk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs als het dus bewust zo gedaan wa som het me te laten denken?
Ik vind een valentijnskaart van een vriend best lief (buiten t feit dat valentijn daar niet voor is, maar die discussie hadden we gister al) maar hem bewust anoniem sturen om de ontvanger te laten denken dat het van een geheime aanbidder is... terwijl de ontvanger ook nog eens in de dating-fase zit... vind ik GEEN leuke "grap". En zie ik ook niet als zijnde lief.
Ligt eraan of het lief bedoeld is, of dat het inderdaad als grap bedoeld is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:29 schreef Ripley het volgende:
niet zo hysterisch doen Ang3l. Het is lief bedoeld en wat doet het er verder toe
Er stond bij dat het bedoeld was om hem zich geliefd te laten voelen. En anders is het een grapje, big dealquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt eraan of het lief bedoeld is, of dat het inderdaad als grap bedoeld is.
Om te weten of ik overdrijf of nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom vraag je het ons dan, als je het antwoord voor jezelf al hebt.
Dat is pas een overrated kutfeest!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij, Valentijnsdag is weer voorbij (gelukkig), volgend jaar weer dat geneuzel. Nu is het weer tijd voor het volgende feest! Volgens mijn kalender is dat Carnaval
Oh, maar daar is niet dat hele verhaal voor nodig:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om te weten of ik overdrijf of niet
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[x] check.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, veel zuipen en makkelijke wijven scoren, ik ken ergere feestenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is pas een overrated kutfeest!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij, Valentijnsdag is weer voorbij (gelukkig), volgend jaar weer dat geneuzel. Nu is het weer tijd voor het volgende feest! Volgens mijn kalender is dat Carnaval
Grote kans dat ik dit jaar moet werken met carnaval, dat is dan wel weer minder.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Vind ik wel... Het is toch lief bedoeldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik niks zou krijgen, dan is dat zo. Boeiend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik snap jou wel. Mij doet valentijnsdag niet zoveel, maar dat bedot worden is niet leuk.
filesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef littledrummergirl het volgende:
godverse ov stakingen![]()
moet vanuit rotterdam naar den haag, vandaag staakt denk haag, morgen rotterdamhad ik maar n auto
Neem een baan. Koop een auto.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef littledrummergirl het volgende:
moet vanuit rotterdam naar den haag, vandaag staakt denk haag, morgen rotterdamhad ik maar n auto
Oh ja, jij zit daar natuurlijk midden in. Sterktequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik kan er de lol niet van inzien of dag in dag uit laveloos overstraat te gaan in je apenpakkie en zogenaamd iedereen geweldig vinden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, veel zuipen en makkelijke wijven scoren, ik ken ergere feesten
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik niks zou krijgen, dan is dat zo. Boeiend.
Maar als je wel wat krijgt, anoniem, en je bent al aan het daten, dan denk je toch ff "Oeh!".
En als het dan van een vriend blijkt te zijn die me wou doen geloven dat ik een geheime aanbidder heb... dan ben ik gewoon ff pissed schuine streep teleurgesteld.
Nou, bel je vriendin en doe er wat aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:32 schreef Kreator het volgende:
Ik ben geil. En ik heb geen valentijnskaart gekregen.
Een kaart van een vriend = lief.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel... Het is toch lief bedoeld
Het had toch VAN de date kunnen zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij bent aan het daten, dus is dat toch allemaal verboten!
Dat laatste zie ik als een plus-punt eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik kan er de lol niet van inzien of dag in dag uit laveloos overstraat te gaan in je apenpakkie en zogenaamd iedereen geweldig vinden.
En chicks scoren okay, maar die zijn ook allemaal dronken en zijn je de volgende dag ook weer vergeten.
Dan zeg je hem dat, vervolgens lachen jullie er samen om en is het morgen weer vergeten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een kaart van een vriend = lief.
Een kaart van een vriend met als doel iemand te laten geloven dat ie van een ander is = niet lief
Maandag waren er stakingen in amsterdam, maar als je even oplet waar of hoe kun je nog steeds makkelijk op de plaats van bestemming komen. Heb geen enkele vertraging gehad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Al met al vind ik dat jij niet zo moet zeuren ja, je date en krijgt een kaart en nog is het niet goed he. Homoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het had toch VAN de date kunnen zijn![]()
nog anderhalf jaar studerenquote:
Als je erom moet vragen is een valentijnskaart niet leuk nie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, bel je vriendin en doe er wat aan
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, maar daar is niet dat hele verhaal voor nodig:
Ja
quote:
Nou blijkbaar dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel... Het is toch lief bedoeld
En daarom zijn er testcentra Krea.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:35 schreef Kreator het volgende:
Hey, bateman:
http://www.nu.nl/wetensch(...)e-invloed-brein.html
blablabla, niet schadelijk, blablabla: laatste alinea:
Hoofdonderzoeker John Halpern benadrukt wel wel dat er aan het gebruik van xtc andere risico’s zijn verbonden.
“Illegaal gemaakte pillen kunnen schadelijke ingrediënten bevatten”, verklaart hij in de Britse krant The Guardian. “Verder bevatten de pillen geen bijsluiters en is er geen medische supervisie. In sommige gevallen kunnen mensen fysieke schade oplopen, of zelfs overlijden door een overdosis xtc.”
Dat is het probleem. Ik zeg dat. Hij ziet dat niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zeg je hem dat, vervolgens lachen jullie er samen om en is het morgen weer vergeten?
Kortom, je bent wrokkig en dit is een alibi om dat even uit te leven. Zeg liever dan tegen hem wat je echt voelt dan te janken om een valentijnskaart.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou blijkbaar dan.
Maar voor mij is het een issue.
Zeker van deze persoon, want dit is niet de eerste "streek" die ie flikt bij mij op liefdesgebied (van "mijn dagboek doorspelen aan een relatie" tot minder grote dingen)
Van (bijna) ieder ander had ik t kunnen hebben.
Van hem niet.
Maak het hem duidelijk dat je die kutgeintjes niet van hem accepteert.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Nou blijkbaar dan.
Zeker van deze persoon, want dit is niet de eerste "streek" die ie flikt bij mij op liefdesgebied (van "mijn dagboek doorspelen aan een relatie" tot minder grote dingen)
Van hem niet.
Ja dan is dat het he, dat het door die persoon is gedaan, dus is het niet eens zozeer die actie op zich.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou blijkbaar dan.
Van hem niet.
Fail.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
En die laatste zin klopt gewoon niet.
Geef 'm een schop onder z'n hol dan. Of verbreek de vriendschap als hij zo'n slechte vriend is (blijkbaar wel, gezien je bovenstaande verhaal.)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Ik zeg dat. Hij ziet dat niet.
"Jij hebt een ander idee van romantiek blijkbaar".
WTF is er romantisch aan om iemand om de tuin te leiden?
Ken maar weinig echt toffe banen waar je perse een auto voor nodig hebt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zonder auto kan ik niet mijn werk uitoefenen
Ik doelde meer op de geilheid, kreaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je erom moet vragen is een valentijnskaart niet leuk nie.
Ik ben vandaag weer met het vliegtuig naar het werk gegaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en de trein voor de elite, de bus voor 't Gooi-volk en de fiets voor de koningin.
Gelukkig is dat wel milieubewustquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben vandaag weer met het vliegtuig naar het werk gegaan
Werk als Business Intelligence Consultant en tja dan zit je maar een paar maandjes bij een klant of je hebt meerdere klanten in de week. Dus verplicht tot rijden met de autoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken maar weinig echt toffe banen waar je perse een auto voor nodig hebt...
Openbaar vervoer helicoptersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Werk als Business Intelligence Consultant en tja dan zit je maar een paar maandjes bij een klant of je hebt meerdere klanten in de week. Dus verplicht tot rijden met de autoOV kan wel maar met de garanties van tijden en afspraken bijna een onmogelijke opgave.
Vorig jaar nog begon reed ik eerst naar Den Haag, en om 14:00 afspraak in Nijmegen en daarna een Afspraak om 16:00 in Zeist. Dat is met het OV een haast onmogelijke opgave.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:40 schreef Wicked-Game het volgende:
Business Intelligence Consultant
Voor mensen die het niet kennen klinkt BI Consultant best hip and happeningquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Werk als Business Intelligence Consultant en tja dan zit je maar een paar maandjes bij een klant of je hebt meerdere klanten in de week. Dus verplicht tot rijden met de autoOV kan wel maar met de garanties van tijden en afspraken bijna een onmogelijke opgave.
Vorig jaar nog begon reed ik eerst naar Den Haag, en om 14:00 afspraak in Nijmegen en daarna een Afspraak om 16:00 in Zeist. Dat is met het OV een haast onmogelijke opgave.
Dat heb ik al 1000 x gezegd tegen hem en ik ben niet wrokkig en het gaat me wel degelijk ook om de kaart. Verkeerde conclusies dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kortom, je bent wrokkig en dit is een alibi om dat even uit te leven. Zeg liever dan tegen hem wat je echt voelt dan te janken om een valentijnskaart.
Ach, ik heb het ook een tijd gedaan, maar daar komt het toch echt op neerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou doe je mij wel tekort hoor
Ok, je kunt doodgaan aan een overdosis XTC, maar zoals al eerder gezegd is dit pas bij hoeveelheden die niemand neemt.quote:
Geheel ongelijk ga ik je ook niet geven, gelukkig is er nog een stukje back-end en ETL. Maar goed het draait uiteindelijk inderdaad allemaal om het management rapport waar de directies en managers op geilen. Ach het verdient wel goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik heb het ook een tijd gedaan, maar daar komt het toch echt op neer
Mjah, ms wat afstand tot 'm houden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik al 1000 x gezegd tegen hem en ik ben niet wrokkig en het gaat me wel degelijk ook om de kaart. Verkeerde conclusies dus.
Zoals Miss hierboven zegt: het gaat er om dat deze persoon wel vaker, wellicht met de beste bedoelingen in de wereld, dit soort acties doet. Andere vrienden zouden het niet eens in hun hoofd halen (hooguit een naam onder de kaart, maar niet doen alsof) en als ze het zouden doen dan wa shet mistake 1, ff lachen inderdaad en doorgaan. Dit is niet meer mistake 1. EN het dringt gewoon NIEt door tot die jongen dat dit soort kutgeintjes verkeerd kunnen vallen.
Managementquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geheel ongelijk ga ik je ook niet geven, gelukkig is er nog een stukje back-end en ETL. Maar goed het draait uiteindelijk inderdaad allemaal om het management rapport waar de directies en managers op geilen. Ach het verdient wel goed
Ik heb de vriendschap al eens eerder verbroken (bij het doorgeven aan mijn persoonlijke dagboek aan iemand) en uiteindelijk dat vergeven. Maar blijkbaar verliest een vos zijn streken niet. Nou is deze natuurlijk heel wat onschuldiger dan zijn vorige streken, maar blijkbaar dringt het toch echt nog niet door dat ie zich niet met mijn liefdesleven moet bemoeien. Hij bedoelt het vast allemaal heel goed............quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef 'm een schop onder z'n hol dan. Of verbreek de vriendschap als hij zo'n slechte vriend is (blijkbaar wel, gezien je bovenstaande verhaal.)
als het een andere persoon was geweest was het anders geweest gaf je aan. Dan speelt er dus wel extra wrok mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik al 1000 x gezegd tegen hem en ik ben niet wrokkig en het gaat me wel degelijk ook om de kaart. Verkeerde conclusies dus.
Zoals Miss hierboven zegt: het gaat er om dat deze persoon wel vaker, wellicht met de beste bedoelingen in de wereld, dit soort acties doet. Andere vrienden zouden het niet eens in hun hoofd halen (hooguit een naam onder de kaart, maar niet doen alsof) en als ze het zouden doen dan wa shet mistake 1, ff lachen inderdaad en doorgaan. Dit is niet meer mistake 1. EN het dringt gewoon NIEt door tot die jongen dat dit soort kutgeintjes verkeerd kunnen vallen.
Misschien is hij jaloers en wil hij jouquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de vriendschap al eens eerder verbroken (bij het doorgeven aan mijn persoonlijke dagboek aan iemand) en uiteindelijk dat vergeven. Maar blijkbaar verliest een vos zijn streken niet. Nou is deze natuurlijk heel wat onschuldiger dan zijn vorige streken, maar blijkbaar dringt het toch echt nog niet door dat ie zich niet met mijn liefdesleven moet bemoeien. Hij bedoelt het vast allemaal heel goed............
Andere vrienden durven echter stellig te bweren dat ie 't niet goed bedoeld. Dat ie niet zo naief en lievig is als ie zich voor doet komen.
Dus wellicht idd de tijd om eens de knoop door te hakken.
Ja. Denk dat dat maar weer eens rtijd wordt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ms wat afstand tot 'm houden?
Jasper, Zwolle, http://www.facebook.com/profile.php?id=1050919813quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Denk dat dat maar weer eens rtijd wordt.
Ik betrek hem bewust al niet meer bij de dates die ik heb (Wie is het? Waar woont ie? Wat is zijn facebook? Nee. Nee. Nee.) maar dat is blijkbaar nmog niet genoeg.
Soms wel soms niet... het grote probleem is dat het management vaak dingen willen wat gewoon domweg niet mogelijk is. Maar ja leg dat die omhooggevallen Audi A6 rijders eens uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Management
Die zouden ze echt subiet allemaal moeten opknopen!
Iemands dagboek delen is inderdaad serieuzer, daar heeft ie gewoon af te blijven. Maar hoe kwam hij dan aan jouw dagboek?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de vriendschap al eens eerder verbroken (bij het doorgeven aan mijn persoonlijke dagboek aan iemand) en uiteindelijk dat vergeven. Maar blijkbaar verliest een vos zijn streken niet. Nou is deze natuurlijk heel wat onschuldiger dan zijn vorige streken, maar blijkbaar dringt het toch echt nog niet door dat ie zich niet met mijn liefdesleven moet bemoeien. Hij bedoelt het vast allemaal heel goed............
Andere vrienden durven echter stellig te bweren dat ie 't niet goed bedoeld. Dat ie niet zo naief en lievig is als ie zich voor doet komen.
Zegt de omlaaggevallen Audi A3 rijderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Soms wel soms niet... het grote probleem is dat het management vaak dingen willen wat gewoon domweg niet mogelijk is. Maar ja leg dat die omhooggevallen Audi A6 rijders eens uit.
Goh. Dat had ik niet door, Ripley. Sorry!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de geilheid, krea
Je zou maar valentijn hetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
Hoi
Gaat het nou weer over valentijn
wat niet kan, in een tijdspan dat onmogelijk is, voor een geldbedrag dat te laag is. En mocht het uiteindelijk (aangepast) toch miraculeus wel lukken, strijken zij met de eer terwijl ze niks hebben gedaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Soms wel soms niet... het grote probleem is dat het management vaak dingen willen wat gewoon domweg niet mogelijk is. Maar ja leg dat die omhooggevallen Audi A6 rijders eens uit.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt de omlaaggevallen Audi A3 rijder
Geeft nog steeds niks Kreaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goh. Dat had ik niet door, Ripley. Sorry!
Leugens! Mannen hebben geen dagboek, die hebben een journaalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is helaas wel realiteit vaak...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wat niet kan, in een tijdspan dat onmogelijk is, voor een geldbedrag dat te laag is. En mocht het uiteindelijk (aangepast) toch miraculeus wel lukken, strijken zij met de eer terwijl ze niks hebben gedaan.
Nee, eigenlijk niet. Ik hoop eigenlijk dat samzz iets meer smaak heeft?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:50 schreef Kreator het volgende:
Ripley? Heb je nog date-updates met betrekking tot Wicked-Game en Samzz? Ik zie onderhuidse buitenfokse kennis en amicaliteiten.
Waarom?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch stopte dat je niet te posten
Soms ben je best grappigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:50 schreef Kreator het volgende:
Ripley? Heb je nog date-updates met betrekking tot Wicked-Game en Samzz? Ik zie onderhuidse buitenfokse kennis en amicaliteiten.
Tell me about it, ik werk al 10+ jaar in die flipping slangenpit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is helaas wel realiteit vaak...
En dan weet je nog niet hoe je met zo om moet gaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tell me about it, ik werk al 10+ jaar in die flipping slangenpit.
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef Ripley het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Ik hoop eigenlijk dat samzz iets meer smaak heeft?
Ach kan altijd nog een carriereswitch maken, zie mijzelf dit toch geen jaar in jaar uit meer doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tell me about it, ik werk al 10+ jaar in die flipping slangenpit.
Jawel, maar dat mag niet van de Nederlandse wet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan weet je nog niet hoe je met zo om moet gaan?
Heeft ze zeker... she loves aston martinsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik hoop eigenlijk dat samzz iets meer smaak heeft?
Onmacht dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar dat mag niet van de Nederlandse wet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:50 schreef Kreator het volgende:
Ben een newbie schat, ken helemaal niemand op Fok...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:53 schreef Ripley het volgende:
Wicked-Game, vertel! Ken je samzz ook buiten Singles? Is er gedate? Is er gezoend? OF IETS ANDERS???
Eh nee, illegaal gedragquote:
Geef even antwoord op de vragen jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben een newbie schat, ken helemaal niemand op Fok...
Verdachte ontwijkingen dit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geef even antwoord op de vragen ja
Wat denk jezelf dat de antwoorden zijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geef even antwoord op de vragen ja
Waarom stop je er dan niet mee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, illegaal gedrag
Voor de rest kan ik ze wel bespelen hoor, daar niet van, maar dan voel ik me daarna zo vies, want dat is hun spel.
Ik vraag het aan jouquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat denk jezelf dat de antwoorden zijn?
There isn't?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:55 schreef Kreator het volgende:
There's nothing funny about a dead baby swirling down the toilet...
Gelukkig zitten hier oldbies genoeg die het klappen van de zweep echt wel kennenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben een newbie schat, ken helemaal niemand op Fok...
"ik kende Samzz al voor Fok. Toen hadden we gezoend en gekaatst. Daarna zei ze dat ik eens op fok moest kijken. De volgende dag zijn we in mijn a3 naar het bos gereden"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:55 schreef Wicked-Game het volgende:
Wat een ontzettend managementantwoord zegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De beste motivatie somsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Makkelijk centen verdienen, en ik heb wat te zeuren.
He? Waarom doe ik mee aan dat gevechtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin pakt de popcorn er vast bij voor de fight om W-G tussen samzz en babs
ik schuif aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin pakt de popcorn er vast bij voor de fight om W-G tussen samzz en babs
Wanneer raak jij nou eindelijk eens door je voorraad stookolie en ga je eens iets nuttigs posten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een ontzettend managementantwoord zeg
Omdat je net een harde plasser kreeg toen je zijn pica's bekeek.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He? Waarom doe ik mee aan dat gevecht
Jij vindt het toch een lekker ding?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He? Waarom doe ik mee aan dat gevecht
Euh, waarom moet ik ook weer vechten om W-G?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
En daar voel je je niet vies door?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Makkelijk centen verdienen, en ik heb wat te zeuren.
Ja dat weet ik ook niet precies, ik kom alleen maar kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, waarom moet ik ook weer vechten om W-G?
Ja, maar dat maakt niet uit, W-G mot geen jongetjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij vindt het toch een lekker ding?
Nee, oke. Dan zitten we op dezelfde golflengtequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet precies, ik kom alleen maar kijken
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet uit, W-G mot geen jongetjes.
As alwaysquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet uit, W-G mot geen jongetjes.
Ben je dat nou nog niet zat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez
Kan ik weer al mijn aandacht op jou gooien.
Hoeveel heb ik het gedaan de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je dat nou nog niet zat?
quote:
Irriteer ik je? Ja? Fijn, ga ik nog even door met postenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer raak jij nou eindelijk eens door je voorraad stookolie en ga je eens iets nuttigs posten?
Ik heb geen vinkjes op de kalender gezetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel heb ik het gedaan de laatste tijd
Iets met kontneuken, valentijnskaarten, en gevechten om users.quote:
Oh nee, als het zover is dat ik me irriteer aan je, gooi ik je wel op de blok. Vroeg me gewoon af wanneer je iets gaat doen wat niet stoken is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Irriteer ik je? Ja? Fijn, ga ik nog even door met posten
Ik ben het zatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen vinkjes op de kalender gezet
ja dat ben ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey ben jij niet de ex van Firefox? Wie doe je tegenwoordig eigenlijk?
Hmmz.. in dat vechten heb ik niet zo'n zin hoor..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iets met kontneuken, valentijnskaarten, en gevechten om users.
Als je me ook maar een beeeeeeeeeeeeeeeetje zou kennen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, als het zover is dat ik me irriteer aan je, gooi ik je wel op de blok. Vroeg me gewoon af wanneer je iets gaat doen wat niet stoken is.
Ah, kunnen we weer met de normale bezigheden verderquote:
Zoals met wat ik morgen aan moetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, kunnen we weer met de normale bezigheden verder
Jij kunt dat hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals met wat ik morgen aan moetEn ja, kleren, maar welke
Ik ben oppervlakkig
wat heb je morgen te doen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben oppervlakkig
Ik zou beginnen met ondergoed, daarna een broek of rok, misschien een truitje of shirt + jasje, en vergeet je sokken en schoenen niet !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben oppervlakkig
Ik ken je van hier, en hier ben je, lijkt het soms, alleen maar om te stoken. En dat vind ik een beetje sneue dagbestedingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je me ook maar een beeeeeeeeeeeeeeeetje zou kennen...
Maar goed, jij begrijpt posts MET PI zelfs nooit, dus ik maar me er niet druk om
Gewoon een dagje kantoor, maar er komen belangrijke klanten, dus ik wil er netjes uit zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wat heb je morgen te doen dan?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een dagje kantoor, maar er komen belangrijke klanten, dus ik wil er netjes uit zien.
Maar, komt wel goed
Hoe behulpzaamquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met ondergoed, daarna een broek of rok, misschien een truitje of shirt + jasje, en vergeet je sokken en schoenen niet !
Ik denk dat je leest wat je wilt lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken je van hier, en hier ben je, lijkt het soms, alleen maar om te stoken. En dat vind ik een beetje sneue dagbesteding
mantelpakjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een dagje kantoor, maar er komen belangrijke klanten, dus ik wil er netjes uit zien.
Maar, komt wel goed
Nee, die heb ik niet en ze staan me ook nietquote:
Vast welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet en ze staan me ook niet
Blouse en rokje, panty eronder en je net gekochte schoenen met 9cm hakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet en ze staan me ook niet
Echt wel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Cup E en mantelpakjes gaan niet samen.
quote:
zeker wel! cleavage ftwquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Cup E en mantelpakjes gaan niet samen.
Nee, echt nietquote:
Zoiets had ik inderdaad in gedachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blouse en rokje, panty eronder en je net gekochte schoenen met 9cm hak
Vergeet de jarretels nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blouse en rokje, panty eronder en je net gekochte schoenen met 9cm hak
Foto?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt niet
[..]
Zoiets had ik inderdaad in gedachtenAlleen de schoenen zijn nog niet binnen, dus dat gaat niet.
Nee, echt niet. Dat is, bij mij iig, niet mooi. Tenzij ik een jasje en blouse op maat laat maken. En dat doe ik dus nietquote:
Je hebt vast wel andere schoenenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt niet
[..]
Zoiets had ik inderdaad in gedachtenAlleen de schoenen zijn nog niet binnen, dus dat gaat niet.
Dat vind ik ergens altijd een beetje sneu op kantoorquote:
Waarom moet ik het dan toch steeds weer posten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij toch heerlijk voorspelbaar
Ik weet niet waarom jij nog steeds verwacht dat ik wel foto's ga makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom moet ik het dan toch steeds weer posten?
En dat snap ik nog steeds niet, t is niet alsof je er mee te koop loopt, je doet dat toch voor jezelf? (en die ene lekkere collega waarvan je stiekem hoopt dat die het opmerkt)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vind ik ergens altijd een beetje sneu op kantoor
Holy fucking crap. Kan het misschien ook ff 3 minuten niet over schoenen gaan. Of kleding.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt vast wel andere schoenen
Zullen we het eens over XTC gaan hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Holy fucking crap. Kan het misschien ook ff 3 minuten niet over schoenen gaan. Of kleding.
Mijn god, de inhoudsloosheid viert weer hoogtij.
Hoop doet leven?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jij nog steeds verwacht dat ik wel foto's ga maken
Ja en daarvoor zit ik niet op kantoor hoor. En je zegt dat je er niet mee te koop loopt, maar die ene collega kan het wel opmerken maar de rest niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat snap ik nog steeds niet, t is niet alsof je er mee te koop loopt, je doet dat toch voor jezelf? (en die ene lekkere collega waarvan je stiekem hoopt dat die het opmerkt)
Als dat een Rel is, wat overigens gestart werd door miss Ripley die vervolgens geen commentaar meer daarna leverde. Uiterst dubieusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iets met samzz, babs en Jou toch
Op kantoor zijn alleen afzakkende en oprollende panty's passend?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en daarvoor zit ik niet op kantoor hoor. En je zegt dat je er niet mee te koop loopt, maar die ene collega kan het wel opmerken maar de rest niet?
Voor mij horen jarretels bij een andere mindset dan kantoor, dat is het denk ik.
Wat een argument, je kunt ook gewoon passend spul aandoen hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op kantoor zijn alleen afzakkende en oprollende panty's passend?
Lijkt wel het begin van een 18+ filmquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en daarvoor zit ik niet op kantoor hoor. En je zegt dat je er niet mee te koop loopt, maar die ene collega kan het wel opmerken maar de rest niet?
Voor mij horen jarretels bij een andere mindset dan kantoor, dat is het denk ik.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lijkt wel het begin van een 18+ film
Ah ripley was weer bezig...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als dat een Rel is, wat overigens gestart werd door miss Ripley die vervolgens geen commentaar meer daarna leverde. Uiterst dubieus
die mag je zelf bij elkaar fantaserenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil graag nu het hoogtepunt van die 18+ film lezen dan.
dat er iemand een halve emmer blanke vla over iemand anders haar gezicht gooit?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil graag nu het hoogtepunt van die 18+ film lezen dan.
Dat was geen rel idd, dat was onderdeel van je ontgroeningquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als dat een Rel is, wat overigens gestart werd door miss Ripley die vervolgens geen commentaar meer daarna leverde. Uiterst dubieus
Passend spul zakt niet af?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een argument, je kunt ook gewoon passend spul aandoen he
Dan zijn jullie nog mildquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was geen rel idd, dat was onderdeel van je ontgroening
Snap ik, toch zie ik geen probleem in een dagelijkse toepassing van jarretels. Toch altijd een leuke verrassing als iemand ze aan blijkt te hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waat!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dat er iemand een halve emmer blanke vla over iemand anders haar gezicht gooit?
Dit was standje 1quote:
Dan lees jij niet goed, MissB draagt ze niet op kantoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waat!
Missb op kantoor met jaratels en vla![]()
maakt voor de MI niet uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan lees jij niet goed, MissB draagt ze niet op kantoor
Oh....dan zonder datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan lees jij niet goed, MissB draagt ze niet op kantoor
Hoezo? Ik stelde alleen een aantal vragen die je nog steeds niet beantwoord hebtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ambtenaren tijden....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow afsluiten en naar huis
fijne avond nog
Minder toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Passend spul zakt niet af?
Nou ja, het maakt sowieso niet uit, want ik draag bijna nooit jarretels.
Ik interpreteerde het woord wrok even anders/verkeerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
als het een andere persoon was geweest was het anders geweest gaf je aan. Dan speelt er dus wel extra wrok mee.
Als je het sec over die kaart hebt vind ik het een beetje zeikerig.
Nee jij wekt een bepaalde suggestie, en die suggestie zou je graag beantwoord willen zin in jou gelijk. Maar waarom zou je dat uberhaupt willen weten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo? Ik stelde alleen een aantal vragen die je nog steeds niet beantwoord hebt
Iedereen die kijkt moet eigenlijk direct de oven in.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Kijkcijfers Secret Story imploderen
Dat mensen het uberhaupt kijken
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waat!
Missb op kantoor met jaratels en vla![]()
Ja?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Minder toch?Nee maakt idd niet uit, maar ik had deze discussie al eerder met peu
Niets negatiefs over jarretels verder hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja?
Maakt ook niet uit ja, ieder z'n ding. Daarbij heb ik maar een paar stukken waar jarretelles mooi onder staan en maar drie daarvan zijn geschikt voor op kantoor. Dus zo vaak heb ik ze niet aan
Ik moet nog steeds nieuwe kousen kopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niets negatiefs over jarretels verder hoor
na BB1 is de lol toch wel van dat soort dingen af?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iedereen die kijkt moet eigenlijk direct de oven in.
kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Minder toch?Nee maakt idd niet uit, maar ik had deze discussie al eerder met peu
Dat dacht ik ook van al die talentenjachten...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
na BB1 is de lol toch wel van dat soort dingen af?
Holy fucking crap.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
En, ik heb drie prachtige pumps gezien op Zara.nl. En nu kan ik niet kiezen
Dat!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Die programma-makers moeten zich heel erg diep schamen iig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Jij zit liever met een 50" op je schoot te kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat!
En natuurlijk is TV kijken op de TV natuurlijk sowieso vrij ouderwets.
Ach, net als met die talentenjachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Tedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
En natuurlijk is TV kijken op de TV natuurlijk sowieso vrij ouderwets.
we krijgen zelfs weer een nieuwe, the singoff ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van al die talentenjachten...
Ai, ja, daar zag ik ook een voorstukje vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
we krijgen zelfs weer een nieuwe, the singoff ofzo
Whatever rocks your dessert tray babequote:
Jezus nee hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV. Ik kijk wel series, die ik download. Kijk ik op de PC of brand ik en kijk dan op de TV. Maar de COAX is alweer 2+ jaar uit de TV. Ouderwetse gebeuren van reclame en vaste kijktijden die je niet zelf bepaaldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij zit liever met een 50" op je schoot te kijken
Acht dit soort shit moeten ze echt in de ban doen... maar ja zolang puberaal nederland zich rot smst aan die talentenjachten valt er geld te verdienenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
noujah die geef ik geen ongelijk, bestaand concept, nieuw jasje.. weer dikke inkomsten!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die programma-makers moeten zich heel erg diep schamen iig.
Ik vertrouwde hem heel erg en hij mocht het af en toe lezen. Prive. Hij wist dus de locatie... en heeft die doorgegeven aan m'n vriend destijds.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Iemands dagboek delen is inderdaad serieuzer, daar heeft ie gewoon af te blijven. Maar hoe kwam hij dan aan jouw dagboek?
Hij zegt zelf interesse. En dat ie het beste met me voorheeft.quote:En ik zou hem vragen waarom hij zo in jouw liefdesleven wroet. Het klinkt inderdaad alsof ie extra redenen heeft.
Ja jij kwam daarmee he!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
28 uur werken voor een 40 uur salaris
Sekes. Als je nog eens wat terug wil doen, dan hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
Ja jij kwam daarmee he!thanks nog
Oeh, geil ;9quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whatever rocks your dessert tray babe
Niemand die hier post werkt 36 uurquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werk eigenlijk ook maar 36u voor een 40u salaris
Ik durf niet te vragen wat je er voor terug wilt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sekes. Als je nog eens wat terug wil doen, dan hoor ik het wel.
Wat mij betreft beiden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
noujah die geef ik geen ongelijk, bestaand concept, nieuw jasje.. weer dikke inkomsten!
de kijkers, die moeten zich schamen!
Idem. Alleen Wie is de Mol. En zelfs dat nog vaka via programma gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV. Ik kijk wel series, die ik download. Kijk ik op de PC of brand ik en kijk dan op de TV. Maar de COAX is alweer 2+ jaar uit de TV. Ouderwetse gebeuren van reclame en vaste kijktijden die je niet zelf bepaald
maar das nog geen 28quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werk eigenlijk ook maar 36u voor een 40u salaris
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand die hier post werkt 36 uur
Heb ik een seizoen van gekeken, daarna nooit meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idem. Alleen Wie is de Mol. En zelfs dat nog vaka via programma gemist
Het is ook een beetje onzin, niemand verwacht dat naar de grote live kickoff evenveel mensen kijken als naar de daily (of eigenlijk andersom).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Kijkcijfers Secret Story imploderen
Dat mensen het uberhaupt kijken
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee oke...... true.
Maar je snapt wat ik bedooeeeehoooeeeellllll
Ik snap niet waarom dit soort prut nog steeds op de tv uitgezonden wordtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is ook een beetje onzin, niemand verwacht dat naar de grote live kickoff evenveel mensen kijken als naar de daily (of eigenlijk andersom).
Deze cijfers zijn momenteel niet slecht en beest vergelijkbaar met DGK of can't buy me love bijvoorbeeld. Ik ben alleen benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
Ik nog nooit, af en toe een aflevering omdat anderen het wilden zien. Ik heb er echt geen geduld voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik een seizoen van gekeken, daarna nooit meer.
Anale seks.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik durf niet te vragen wat je er voor terug wilt.
Omdat het geld oplevert en commerciele bedrijven nu eenmaal alles doen voor geld!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit soort prut nog steeds op de tv uitgezonden wordt
Daarom gaat het dus zo goed met SBSquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Omdat het geld oplevert en commerciele bedrijven nu eenmaal alles doen voor geld!
SBS pakt het verkeerd aan, die gaat concurreren op dezelfde tijden als RTL en verliest omdat hun concept al uitgemolken was, en RTL enigsinds vernieuwender was met The Voice.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom gaat het dus zo goed met SBS
Dit soort prut is wel het soort programma wat in Nederland het meest wordt gekeken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, volgens jou zijn dit soort kijkcijfers normaal?
quote:
Je moet naar het slot en de zender kijken en de verwachtingen. Je gaat met een daily van een dergelijke show nooit in de eerste week miljoenen kijkers scoren op een kleine zender als net5. Ze zouden in principe moeten aantrekken naar 500.000 denk ik, voor de zender.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, volgens jou zijn dit soort kijkcijfers normaal?
Wat is er in Godesnaam vernieuwend aan de zoveelste talentenjacht????quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
SBS pakt het verkeerd aan, die gaat concurreren op dezelfde tijden als RTL en verliest omdat hun concept al uitgemolken was, en RTL enigsinds vernieuwender was met The Voice.
Dat blijkt wel uit steeds weer een nieuwe reality show, iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je moet naar het slot en de zender kijken en de verwachtingen. Je gaat met een daily van een dergelijke show nooit in de eerste week miljoenen kijkers scoren op een kleine zender als net5. Ze zouden in principe moeten aantrekken naar 500.000 denk ik, voor de zender.
En voor dergelijke reality programma's is een redelijke trouwe kijkersgroep
Ze brachten het vernieuwend, en het was iets anders dan Idols/X-Factor en HGT. En tja wat in nieuw jasje zit en vernieuwender oogt pruimen de kijkers blijkbaar beter. Terwijl SBS dacht te scoren met een bestaand concept op dezelfde tijdslot.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er in Godesnaam vernieuwend aan de zoveelste talentenjacht????
Hoe ze het ook brengen, in wat voor jasje, het was een show waar onbekende artiesten werden beoordeeld op hun zangkunsten. Dat is NIET vernieuwend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze brachten het vernieuwend, en het was iets anders dan Idols/X-Factor en HGT. En tja wat in nieuw jasje zit en vernieuwender oogt pruimen de kijkers blijkbaar beter. Terwijl SBS dacht te scoren met een bestaand concept op dezelfde tijdslot.
En Rad van Fortuinquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd van Waku Waku
The Voice was alleen leuk in d eblinde audities. Maar het viel me tegen dat die blinde factor weinig nut had aangezien het allemaal mooie jonge mensen waren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze brachten het vernieuwend, en het was iets anders dan Idols/X-Factor en HGT. En tja wat in nieuw jasje zit en vernieuwender oogt pruimen de kijkers blijkbaar beter. Terwijl SBS dacht te scoren met een bestaand concept op dezelfde tijdslot.
Er zijn nog genoeg prima series. Je moet ze nu alleen uit het buitenland halen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Daar ben ik er 1 van.. gisteren csi en hawai 5-0 gekekenquote:
Dat keek ik vroegah, met Anniko van Santenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Daarvoor was het met zo'n gast.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat keek ik vroegah, met Anniko van Santen
Zelfde ongeveer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Kreator het volgende:
Ik kijk eigenlijk zelden nl'se tv.
Ik kijk House, HIMYM, Californication, Community, South Park, 2,5 men, Big Bang Theory & Top Gear.
Voor de rest op tv eigenlijk alleen maar Discovery (1,2,3 en 4) en Nat Geo..
Kijk ook veel van die series, maar ik download ze gewoon.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Kreator het volgende:
Ik kijk eigenlijk zelden nl'se tv.
Ik kijk House, HIMYM, Californication, Community, South Park, 2,5 men, Big Bang Theory & Top Gear.
Voor de rest op tv eigenlijk alleen maar Discovery (1,2,3 en 4) en Nat Geo..
Gisteren keek ik naar Top Gear, Simpson, Family Guy en twee afleveringen Spartacus: Gods of the Arena die ik nog achterliep. CSI en Hawai 5-0 lopen op de Nederlandse TV weer hopeloos achter. En wederom kon je weer niet zelf bepalen op welk tijdstip je die keek, en wederom moest je je door de achterlijke reclames heen worstellen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben ik er 1 van.. gisteren csi en hawai 5-0 gekeken
boer zoekt vrouw is het best bekeken geloof ik
Dit heeft niets met preutsheid te maken schat, anale seks in ruil voor een tip over een handig programma staat niet echt in verhouding he.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je leek me niet het preutse type.
Ach sommigen doen het voor een breezerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit heeft niets met preutsheid te maken schat, anale seks in ruil voor een tip over een handig programma staat niet echt in verhouding he.
Ja, dat heet commerciele tv. Zeikerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren keek ik naar Top Gear, Simpson, Family Guy en twee afleveringen Spartacus: Gods of the Arena die ik nog achterliep. CSI en Hawai 5-0 lopen op de Nederlandse TV weer hopeloos achter. En wederom kon je weer niet zelf bepalen op welk tijdstip je die keek, en wederom moest je je door de achterlijke reclames heen worstellen.
In mijn tijd nog nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach sommigen doen het voor een breezer
Realityshows zijn een toonpunt van non-fictie natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef Ripley het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat mensen met name van fictie houden hoorMaard at is een compleet andere tak van sport.
Ted is Torrent Episode Downloader. Ideaal. Ik dus ook. En dan kijk ik ze via mijn netwerk, via de ps3, op mijn 12000 inch tv.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:45 schreef Royco1 het volgende:
Kijk ook veel van die series, maar ik download ze gewoon.
Duh, omdat er toen niet eens prik verkrijgbaar was op de NL markt, laat staan prik met alcohol!quote:
Richard Hammond is ook erg leuk, ook met Brainiac...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef Ripley het volgende:
Top Gear vind ik ook leuk en ik houd niet van auto'sIk vind jeremy en co gewoon grappig
De meeste wijve zijn blij als ze het voor niks van me krijgen, preuts meisje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
Dit heeft niets met preutsheid te maken schat, anale seks in ruil voor een tip over een handig programma staat niet echt in verhouding he.
Dat is het onderscheid dat wordt gemaakt in de tv wereld. Fictie/drama voor de series die genoemd worden en entertainment voor de rest. Zijn ook meestal verschillende afdelingen en/of berdijven die dat makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Realityshows zijn een toonpunt van non-fictie natuurlijk
Ik ben echt weg van hemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Richard Hammond is ook erg leuk, ook met Brainiac...
Rob Fruithooooofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Wicked-Game het volgende:
BIj TED denk ik toch hier aan: http://www.ted.com/quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ted is Torrent Episode Downloader. Ideaal. Ik dus ook. En dan kijk ik ze via mijn netwerk, via de ps3, op mijn 12000 inch tv.
ik vind ze niet boeiend genoeg om te downloaden.. maar ik had vrij weinig te doen gisteren dus lag gewoon lam op de bank...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
CSI en Hawai 5-0 lopen op de Nederlandse TV weer hopeloos achter. En wederom kon je weer niet zelf bepalen op welk tijdstip je die keek, en wederom moest je je door de achterlijke reclames heen worstellen.
Het nieuws is ook niet alrtijd non-fictie overal hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Realityshows zijn een toonpunt van non-fictie natuurlijk
En ik vind de entertainment op de nl tv al jaren van een hersendood niveau. Ik weet dat er vraag naar is, dus die afdelingen/bedrijven doen wel iets 'nuttigs', maar het boeit mij gewoon enorm weinig dat de Wildersstemmers iets te kijken hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is het onderscheid dat wordt gemaakt in de tv wereld. Fictie/drama voor de series die genoemd worden en entertainment voor de rest. Zijn ook meestal verschillende afdelingen en/of berdijven die dat maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |