Nee, oke. Dan zitten we op dezelfde golflengtequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet precies, ik kom alleen maar kijken
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet uit, W-G mot geen jongetjes.
As alwaysquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet uit, W-G mot geen jongetjes.
Ben je dat nou nog niet zat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez
Kan ik weer al mijn aandacht op jou gooien.
Hoeveel heb ik het gedaan de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je dat nou nog niet zat?
quote:
Irriteer ik je? Ja? Fijn, ga ik nog even door met postenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer raak jij nou eindelijk eens door je voorraad stookolie en ga je eens iets nuttigs posten?
Ik heb geen vinkjes op de kalender gezetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel heb ik het gedaan de laatste tijd
Iets met kontneuken, valentijnskaarten, en gevechten om users.quote:
Oh nee, als het zover is dat ik me irriteer aan je, gooi ik je wel op de blok. Vroeg me gewoon af wanneer je iets gaat doen wat niet stoken is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Irriteer ik je? Ja? Fijn, ga ik nog even door met posten
Ik ben het zatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen vinkjes op de kalender gezet
ja dat ben ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey ben jij niet de ex van Firefox? Wie doe je tegenwoordig eigenlijk?
Hmmz.. in dat vechten heb ik niet zo'n zin hoor..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iets met kontneuken, valentijnskaarten, en gevechten om users.
Als je me ook maar een beeeeeeeeeeeeeeeetje zou kennen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, als het zover is dat ik me irriteer aan je, gooi ik je wel op de blok. Vroeg me gewoon af wanneer je iets gaat doen wat niet stoken is.
Ah, kunnen we weer met de normale bezigheden verderquote:
Zoals met wat ik morgen aan moetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, kunnen we weer met de normale bezigheden verder
Jij kunt dat hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals met wat ik morgen aan moetEn ja, kleren, maar welke
Ik ben oppervlakkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |