Ben een newbie schat, ken helemaal niemand op Fok...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:53 schreef Ripley het volgende:
Wicked-Game, vertel! Ken je samzz ook buiten Singles? Is er gedate? Is er gezoend? OF IETS ANDERS???
Eh nee, illegaal gedragquote:
Geef even antwoord op de vragen jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben een newbie schat, ken helemaal niemand op Fok...
Verdachte ontwijkingen dit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geef even antwoord op de vragen ja
Wat denk jezelf dat de antwoorden zijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geef even antwoord op de vragen ja
Waarom stop je er dan niet mee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, illegaal gedrag
Voor de rest kan ik ze wel bespelen hoor, daar niet van, maar dan voel ik me daarna zo vies, want dat is hun spel.
Ik vraag het aan jouquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat denk jezelf dat de antwoorden zijn?
There isn't?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:55 schreef Kreator het volgende:
There's nothing funny about a dead baby swirling down the toilet...
Gelukkig zitten hier oldbies genoeg die het klappen van de zweep echt wel kennenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben een newbie schat, ken helemaal niemand op Fok...
"ik kende Samzz al voor Fok. Toen hadden we gezoend en gekaatst. Daarna zei ze dat ik eens op fok moest kijken. De volgende dag zijn we in mijn a3 naar het bos gereden"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:55 schreef Wicked-Game het volgende:
Wat een ontzettend managementantwoord zegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De beste motivatie somsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Makkelijk centen verdienen, en ik heb wat te zeuren.
He? Waarom doe ik mee aan dat gevechtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin pakt de popcorn er vast bij voor de fight om W-G tussen samzz en babs
ik schuif aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin pakt de popcorn er vast bij voor de fight om W-G tussen samzz en babs
Wanneer raak jij nou eindelijk eens door je voorraad stookolie en ga je eens iets nuttigs posten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een ontzettend managementantwoord zeg
Omdat je net een harde plasser kreeg toen je zijn pica's bekeek.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He? Waarom doe ik mee aan dat gevecht
Jij vindt het toch een lekker ding?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He? Waarom doe ik mee aan dat gevecht
Euh, waarom moet ik ook weer vechten om W-G?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
En daar voel je je niet vies door?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Makkelijk centen verdienen, en ik heb wat te zeuren.
Ja dat weet ik ook niet precies, ik kom alleen maar kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, waarom moet ik ook weer vechten om W-G?
Ja, maar dat maakt niet uit, W-G mot geen jongetjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij vindt het toch een lekker ding?
Nee, oke. Dan zitten we op dezelfde golflengtequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet precies, ik kom alleen maar kijken
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet uit, W-G mot geen jongetjes.
As alwaysquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet uit, W-G mot geen jongetjes.
Ben je dat nou nog niet zat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez
Kan ik weer al mijn aandacht op jou gooien.
Hoeveel heb ik het gedaan de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je dat nou nog niet zat?
quote:
Irriteer ik je? Ja? Fijn, ga ik nog even door met postenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer raak jij nou eindelijk eens door je voorraad stookolie en ga je eens iets nuttigs posten?
Ik heb geen vinkjes op de kalender gezetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel heb ik het gedaan de laatste tijd
Iets met kontneuken, valentijnskaarten, en gevechten om users.quote:
Oh nee, als het zover is dat ik me irriteer aan je, gooi ik je wel op de blok. Vroeg me gewoon af wanneer je iets gaat doen wat niet stoken is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Irriteer ik je? Ja? Fijn, ga ik nog even door met posten
Ik ben het zatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen vinkjes op de kalender gezet
ja dat ben ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey ben jij niet de ex van Firefox? Wie doe je tegenwoordig eigenlijk?
Hmmz.. in dat vechten heb ik niet zo'n zin hoor..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iets met kontneuken, valentijnskaarten, en gevechten om users.
Als je me ook maar een beeeeeeeeeeeeeeeetje zou kennen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, als het zover is dat ik me irriteer aan je, gooi ik je wel op de blok. Vroeg me gewoon af wanneer je iets gaat doen wat niet stoken is.
Ah, kunnen we weer met de normale bezigheden verderquote:
Zoals met wat ik morgen aan moetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, kunnen we weer met de normale bezigheden verder
Jij kunt dat hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals met wat ik morgen aan moetEn ja, kleren, maar welke
Ik ben oppervlakkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |