Ik vond het een leuke uitspraak.quote:
Tsja, niet de leukste personages inderdaad. Lorena vind ik ook niks aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Rikki en Wiet mogen van mij betreft vandaag nog de serie uit, wat een kwallen zijn dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurt er vanavondWaarom is dat evil, dat is gewoon de waarheid toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurt er vanavondklopt, even kort: vanavond gaat over de wiet- en charlie-verhaallijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg, ik ben 127.0.0.1 aan het DoSen, ik heb die klootzak bijna plat!!!
Ik vind Rikki juistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Jef gaat tijdelijk weg (word zeker gearresteerd ofzo vanwege het gooien van zijn eigen gehaktballen naar de politie) maar komt later terug gelukkig
Rikki en Wiet mogen van mij betreft vandaag nog de serie uit, wat een kwallen zijn dat
Ik schrok me wel lam toen Bing ineens in beeld kwam.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Die aflevering van gister bevatte inderdaad, Dr.Mikey woorden, schokkende smerige beelden.![]()
't Vind het plots zo snel gaan daarmee? Van niets zeggen en boos worden, tot toegeven, direct zoenen en direct Wiet bellen...
Ik had trouwens verwacht dat toen die twee op die bank zaten te zoenen, dat Sjoerd binnen zou komen en dat dat de cliffhanger zou wezen.
Achja, dat is even uitzitten en dan is ook dat weer klaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Countess het volgende:
Dat gezeik vanavond over Charlie en Danny
Als het echt evil wordt, laat het dan even weten, dan heb ik ook weer een reden om te kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Waarom is dat evil, dat is gewoon de waarheid toch?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als het echt evil wordt, laat het dan even weten, dan heb ik ook weer een reden om te kijken
Ik spreek >3 avonden per week af met vrienden, meestal nam ik het op of keek ik het terug, de laatste tijd neem ik er steeds minder de moeite voor. Tv staat nu ook uit en we zitten al weer te lallen met goede muziek, maar ik kijk hem morgen wel terug. Ben wel benieuwd naar Maximequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
kijk je niet dan??
Maxime gaat wel op dreef komen zo te zien
ik snapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik spreek >3 avonden per week af met vrienden, meestal nam ik het op of keek ik het terug, de laatste tijd neem ik er steeds minder de moeite voor. Tv staat nu ook uit en we zitten al weer te lallen met goede muziek, maar ik kijk hem morgen wel terug. Ben wel benieuwd naar Maxime
dat doet Marjolein goed he!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef James1988 het volgende:
Maxime wordt wel goed gespeeld. Ook mooi om te zien dat ze eindelijk problemen heeft met een ander dan Ludo.
Ik weet niet of die ook fysieke klachten aan het ongeluk heeft overgehouden?? Dan zou het kunnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik snap
wist je dat je met geheugenverlies ook al in een rolstoel komt?
daar hebben ze het niet over gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of die ook fysieke klachten aan het ongeluk heeft overgehouden?? Dan zou het kunnen.
ja iddquote:Maar als onze rechercheur van Houten zijn oren een beetje opengehouden heeft. Dan had ie volgens mij het gesprek tussen Bing en Amber prima kunnen volgen.
Er waren wel meer momenten die ik niet snapte. Is er 1 net een halve seconde weg, gaan ze geheime dingen bespreken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Maar als onze rechercheur van Houten zijn oren een beetje opengehouden heeft. Dan had ie volgens mij het gesprek tussen Bing en Amber prima kunnen volgen.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er waren wel meer momenten die ik niet snapte. Is er 1 net een halve seconde weg, gaan ze geheime dingen bespreken.
Joh... Ik denk dat inspecteur Jack nog niet eens een zaak uit Bassie & Adriaan kan oplossen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:41 schreef roos85 het volgende:
ik denk dat Jack deze penning nog moet halen:
[ afbeelding ]
Hij is zó slim! Hij weet dat Bing en Amber er iets mee te maken hebben, omdat het uit is tussen Amber en Bing!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:41 schreef roos85 het volgende:
ik denk dat Jack deze penning nog moet halen:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij zijn enkel gebroken had en dat hij daaraan geopereerd wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of die ook fysieke klachten aan het ongeluk heeft overgehouden?? Dan zou het kunnen.
Ik moet bekennen dat Adjudant van der Steen serieuzer en realistischer overkwam dan hijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh... Ik denk dat inspecteur Jack nog niet eens een zaak uit Bassie & Adriaan kan oplossen.
Precies ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie Rik, VRAAG HET GEWOOOON!!!
Wonderlijk dat hij dat geduld heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
Precies ja!
maar denk dat hij eerst probeert dat ze het uit zichzelf gaan zeggen.
Ik vind zo iets wat ze nu gedaan hebben erger dan alles wat Ludo in de laatste 5 jaren heeft gedaan maar die krijgt altijd een bak stront overzich heen. Je gaat toch niet sex hebben met de vrouw van je broer en dat dan vervolgens ook nog zo lang mogelijk proberen te verzwijgen dan ben je in en in gemeen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef James1988 het volgende:
Dat zijn wel heel extreme maatregelen
"Want hij wil zijn broer geen pijn doen".quote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind zo iets wat ze nu gedaan hebben erger dan alles wat Ludo in de laatste 5 jaren heeft gedaan maar die krijgt altijd een bak stront overzich heen. Je gaat toch niet sex hebben met de vrouw van je broer en dat dan vervolgens ook nog zo lang mogelijk proberen te verzwijgen dan ben je in en in gemeen.
Meen je dat echt? Een gezin ten gronde richten omdat de vader zijn eigen zoon eerst redde en dan pas jouw dochter, vind je minder erg dan het met de vrouw van je broer doen? dat is -wmb- de ergste actie van Ludoquote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind zo iets wat ze nu gedaan hebben erger dan alles wat Ludo in de laatste 5 jaren heeft gedaan maar die krijgt altijd een bak stront overzich heen. Je gaat toch niet sex hebben met de vrouw van je broer en dat dan vervolgens ook nog zo lang mogelijk proberen te verzwijgen dan ben je in en in gemeen.
Amen. Ik vind haar echt walgelijk hypocriet en egoistisch en vind het echt niet kunnen dat ze overal zo makkelijk mee weg komt.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:04 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik vind wel dat Charlie te vaak als slachtoffer wordt neergezet. Ook nu weer. Ik hoop dat Maxime haar kapot maakt. Achterbaks mens. Ze bedriegt haar man met zijn eigen broer en verzwijgt het, nota bene op advies van haar zogenaamde vriendelijke moeder.
Maxime en Ludo zijn ratten, maar op z'n minst proberen de schrijvers hen niet als heiligen neer te zetten en dat doen ze wel steeds bij Charlie. Dat mens verdient alle problemen die ze krijgt. Zo...
Dat is inderdaad het meest ergelijke van het hele personage Charlie.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:04 schreef Hogendoorn het volgende:
Maxime en Ludo zijn ratten, maar op z'n minst proberen de schrijvers hen niet als heiligen neer te zetten en dat doen ze wel steeds bij Charlie. Dat mens verdient alle problemen die ze krijgt. Zo...
Inderdaad!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie Rik, VRAAG HET GEWOOOON!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |