Joh... Ik denk dat inspecteur Jack nog niet eens een zaak uit Bassie & Adriaan kan oplossen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:41 schreef roos85 het volgende:
ik denk dat Jack deze penning nog moet halen:
[ afbeelding ]
Hij is zó slim! Hij weet dat Bing en Amber er iets mee te maken hebben, omdat het uit is tussen Amber en Bing!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:41 schreef roos85 het volgende:
ik denk dat Jack deze penning nog moet halen:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij zijn enkel gebroken had en dat hij daaraan geopereerd wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of die ook fysieke klachten aan het ongeluk heeft overgehouden?? Dan zou het kunnen.
Ik moet bekennen dat Adjudant van der Steen serieuzer en realistischer overkwam dan hijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh... Ik denk dat inspecteur Jack nog niet eens een zaak uit Bassie & Adriaan kan oplossen.
Precies ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie Rik, VRAAG HET GEWOOOON!!!
Wonderlijk dat hij dat geduld heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
Precies ja!
maar denk dat hij eerst probeert dat ze het uit zichzelf gaan zeggen.
Ik vind zo iets wat ze nu gedaan hebben erger dan alles wat Ludo in de laatste 5 jaren heeft gedaan maar die krijgt altijd een bak stront overzich heen. Je gaat toch niet sex hebben met de vrouw van je broer en dat dan vervolgens ook nog zo lang mogelijk proberen te verzwijgen dan ben je in en in gemeen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef James1988 het volgende:
Dat zijn wel heel extreme maatregelen
"Want hij wil zijn broer geen pijn doen".quote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind zo iets wat ze nu gedaan hebben erger dan alles wat Ludo in de laatste 5 jaren heeft gedaan maar die krijgt altijd een bak stront overzich heen. Je gaat toch niet sex hebben met de vrouw van je broer en dat dan vervolgens ook nog zo lang mogelijk proberen te verzwijgen dan ben je in en in gemeen.
Meen je dat echt? Een gezin ten gronde richten omdat de vader zijn eigen zoon eerst redde en dan pas jouw dochter, vind je minder erg dan het met de vrouw van je broer doen? dat is -wmb- de ergste actie van Ludoquote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind zo iets wat ze nu gedaan hebben erger dan alles wat Ludo in de laatste 5 jaren heeft gedaan maar die krijgt altijd een bak stront overzich heen. Je gaat toch niet sex hebben met de vrouw van je broer en dat dan vervolgens ook nog zo lang mogelijk proberen te verzwijgen dan ben je in en in gemeen.
Amen. Ik vind haar echt walgelijk hypocriet en egoistisch en vind het echt niet kunnen dat ze overal zo makkelijk mee weg komt.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:04 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik vind wel dat Charlie te vaak als slachtoffer wordt neergezet. Ook nu weer. Ik hoop dat Maxime haar kapot maakt. Achterbaks mens. Ze bedriegt haar man met zijn eigen broer en verzwijgt het, nota bene op advies van haar zogenaamde vriendelijke moeder.
Maxime en Ludo zijn ratten, maar op z'n minst proberen de schrijvers hen niet als heiligen neer te zetten en dat doen ze wel steeds bij Charlie. Dat mens verdient alle problemen die ze krijgt. Zo...
Dat is inderdaad het meest ergelijke van het hele personage Charlie.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:04 schreef Hogendoorn het volgende:
Maxime en Ludo zijn ratten, maar op z'n minst proberen de schrijvers hen niet als heiligen neer te zetten en dat doen ze wel steeds bij Charlie. Dat mens verdient alle problemen die ze krijgt. Zo...
Inderdaad!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie Rik, VRAAG HET GEWOOOON!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |