Ik vond het een leuke uitspraak.quote:
Tsja, niet de leukste personages inderdaad. Lorena vind ik ook niks aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Rikki en Wiet mogen van mij betreft vandaag nog de serie uit, wat een kwallen zijn dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de editing-room kunnen ze de zaak aardig bijpitchen tegenwoordig, met al die computers.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurt er vanavondWaarom is dat evil, dat is gewoon de waarheid toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat gebeurt er vanavondklopt, even kort: vanavond gaat over de wiet- en charlie-verhaallijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg, ik ben 127.0.0.1 aan het DoSen, ik heb die klootzak bijna plat!!!
Ik vind Rikki juistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Jef gaat tijdelijk weg (word zeker gearresteerd ofzo vanwege het gooien van zijn eigen gehaktballen naar de politie) maar komt later terug gelukkig
Rikki en Wiet mogen van mij betreft vandaag nog de serie uit, wat een kwallen zijn dat
Ik schrok me wel lam toen Bing ineens in beeld kwam.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Die aflevering van gister bevatte inderdaad, Dr.Mikey woorden, schokkende smerige beelden.![]()
't Vind het plots zo snel gaan daarmee? Van niets zeggen en boos worden, tot toegeven, direct zoenen en direct Wiet bellen...
Ik had trouwens verwacht dat toen die twee op die bank zaten te zoenen, dat Sjoerd binnen zou komen en dat dat de cliffhanger zou wezen.
Achja, dat is even uitzitten en dan is ook dat weer klaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Countess het volgende:
Dat gezeik vanavond over Charlie en Danny
Als het echt evil wordt, laat het dan even weten, dan heb ik ook weer een reden om te kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Waarom is dat evil, dat is gewoon de waarheid toch?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als het echt evil wordt, laat het dan even weten, dan heb ik ook weer een reden om te kijken
Ik spreek >3 avonden per week af met vrienden, meestal nam ik het op of keek ik het terug, de laatste tijd neem ik er steeds minder de moeite voor. Tv staat nu ook uit en we zitten al weer te lallen met goede muziek, maar ik kijk hem morgen wel terug. Ben wel benieuwd naar Maximequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
kijk je niet dan??
Maxime gaat wel op dreef komen zo te zien
ik snapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik spreek >3 avonden per week af met vrienden, meestal nam ik het op of keek ik het terug, de laatste tijd neem ik er steeds minder de moeite voor. Tv staat nu ook uit en we zitten al weer te lallen met goede muziek, maar ik kijk hem morgen wel terug. Ben wel benieuwd naar Maxime
dat doet Marjolein goed he!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef James1988 het volgende:
Maxime wordt wel goed gespeeld. Ook mooi om te zien dat ze eindelijk problemen heeft met een ander dan Ludo.
Ik weet niet of die ook fysieke klachten aan het ongeluk heeft overgehouden?? Dan zou het kunnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik snap
wist je dat je met geheugenverlies ook al in een rolstoel komt?
daar hebben ze het niet over gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of die ook fysieke klachten aan het ongeluk heeft overgehouden?? Dan zou het kunnen.
ja iddquote:Maar als onze rechercheur van Houten zijn oren een beetje opengehouden heeft. Dan had ie volgens mij het gesprek tussen Bing en Amber prima kunnen volgen.
Er waren wel meer momenten die ik niet snapte. Is er 1 net een halve seconde weg, gaan ze geheime dingen bespreken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Maar als onze rechercheur van Houten zijn oren een beetje opengehouden heeft. Dan had ie volgens mij het gesprek tussen Bing en Amber prima kunnen volgen.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er waren wel meer momenten die ik niet snapte. Is er 1 net een halve seconde weg, gaan ze geheime dingen bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |