Dat doen we eigenlijk (bijna) altijd wel hoorquote:
perzikkwarkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:48 schreef Perruche het volgende:
Ik snap alleen niet hoe jullie allemaal kwark kunnen eten. Ik vind het net dikke kaas in de negatieve zin van het woord..
Oh, dat is echt lekkerquote:
Nee, van de Lidl dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:52 schreef Perruche het volgende:
Perzikkwark van optimel? Ja die is wel lekker. Maar die franse ofzo, huuu. Maar nog steeds heb ik liever yoghurt.
Mee eens!quote:
Get mad, get strong, get big!quote:
Grappig. Je vraagt naar mineralen enzo (micronutrienten), maar je gaat nu op zoek naar dingen om te bulken (macronutrienten).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:56 schreef V1z0R het volgende:
Get mad, get strong, get big!![]()
Nu opzoek naar whey's, BCAAs en creatine!
Nowai!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:57 schreef Probability het volgende:
Mijn Engels docente kende Mark Rutte niet!
'O nee die ken ik niet.'
Onze minister president!
'Hij is ook nooit in het nieuws'
......!![]()
![]()
![]()
!
Ik zo: je neemt mij in de mailing he???quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:57 schreef Probability het volgende:
Mijn Engels docente kende Mark Rutte niet!
'O nee die ken ik niet.'
Onze minister president!
'Hij is ook nooit in het nieuws'
......!![]()
![]()
![]()
!
Ze was wel Engelse van oorsprong maar ze woont hier al enige tijd.. Ik kon haar meteen niet meer serieus nemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik hoop voor haar dat ze uit het buitenland komt en nog maar net in Nederland woont / werkt? Anders houd ik mijn hart vast nml.
'gewoon'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:55 schreef Perruche het volgende:
Oh die heb ik nooit gehad. Maar is die zo dik? Nou jaik skip het maar gewoon
Logischquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ze was wel Engelse van oorsprong maar ze woont hier al enige tijd.. Ik kon haar meteen niet meer serieus nemen!
Wat zei je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zo: je neemt mij in de mailing he???
But she was like serioussssss
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Grappig. Je vraagt naar mineralen enzo (micronutrienten), maar je gaat nu op zoek naar dingen om te bulken (macronutrienten).
Slapjes voelen is typisch voor suikerschommelingen. Heeft je lichaam nog ergens vet opgeslagen? Zo ja, dan kan het altijd iets verbranden om op te warmen of je glucosespiegel in orde te krijgen, mocht het nodig zijn. Meer eten is geen vereiste, gezonder eten kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef Jagärtrut het volgende:
bah. Kwark.
Zeg, het is hier koud. Gebruikt m'n lichaam nu ook meer om warm te blijven, en moet ik nu ook meer eten? Ik voel me namelijk een beetje slapjes...
Mijn ex die helemaal into social media is zit erop. Ik heb even gekeken maar zoals de meeste social media dingen vind ik het niet echt iets toevoegen. Maar het kan vast geen kwaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:07 schreef Viking84 het volgende:
http://www.quora.com/
Kennen jullie deze site al? Klinkt op het eerste gezicht als een suffe vraag-antwoordcommunity, maar het schijnt echt huge te zijn en volgens een andere site moet ik daar ook al actief zijn, wil ik opvallen bij werkgevers. Noes
.
Spierbehoud enzo gaat over grote bouwstoffen (eiwitten enzo). Voor lichaamsprocessen zijn vitamines en mineralen nodig, de kleintjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
Op BB-forum las ik daarover dat het goed is voor spierbehoud bij het verminderen van je vetpercentage...
Nog maar even verder zoeken naar info over de micronutrienten dan! * leest zich een ongeluk *
genoeg vet op m'n buik....Ja, m'n lijstjes zijn redelijk carbrijk, maar ik vind het lastig dat te veranderen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Slapjes voelen is typisch voor suikerschommelingen. Heeft je lichaam nog ergens vet opgeslagen? Zo ja, dan kan het altijd iets verbranden om op te warmen of je glucosespiegel in orde te krijgen, mocht het nodig zijn. Meer eten is geen vereiste, gezonder eten kan nooit kwaad.
Ik bestudeer je lijstjes niet (van niemand eigenlijk), maar wat me ervan bijstaat is dat het behoorlijk carbrijk is.
Vraag me ook af hoeveel Nederlanders er eigenlijk op zitten (oftewel: hoeveel potentiële werkgevers erop zittenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn ex die helemaal into social media is zit erop. Ik heb even gekeken maar zoals de meeste social media dingen vind ik het niet echt iets toevoegen. Maar het kan vast geen kwaad
dat is toevallig, heb ik vandaag ook, van moeders gekrehrn, die lust het niet. Pauze op het werkquote:
Maar dan zie je nog niet of het wel goed staat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:15 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-dan-kleding-passen/
Over een aantal jaren zijn deze dingen betaalbaar en kun je zelf zo'n ding in je slaapkamer zetten. Hoef je nooit meer kleren te passen in de winkel.
Klopt, maar daar bedenken ze vast ook weer wat opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar dan zie je nog niet of het wel goed staat.Dat iets past, wil niet altijd zeggen dat het ook mooi is.
En bovendien, ik vind passen best leuk.
die ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga deze binnenkort eens passen:
[ link | afbeelding ]
Eindelijk weer eens een fatsoenlijk flared model!
Broeken durf ik niet online te kopen helaas. Gezien mijn heup/taille/kont-verhouding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry, kon het niet laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
avocadoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand suggesties voor meer groente bij de lunch en dan geen salade?
Of ze testen je loyaliteit?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef _aurum_ het volgende:
o hai!
Sollicitatiegesprek gehad, maar ik weet het niet. Liep een beetje met een raar gevoel weg. Ze wilden bijv. ook bedrijfgevoelige info hebben van mijn huidige werkgever hebben en die geef ik natuurlijk niet
Ik hoor binnen een week wat, maar het zou mij erg verbazen als ze verder met me willen.
Iig weer oefening gehad
net als Janet Jacksonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:10 schreef Goodbye het volgende:
Is dat een recente foto van Jessica Simpson? Ze staat er in ieder geval wel bekend om dat ze schommelt met haar gewicht
Schommelde ik maar, dan zaten er ook dieptepunten in! Ik ben megastabiel geloof ik!quote:
Hier ook!quote:
Actiefotoquote:
Loyal fit van de H&M al eens geprobeerd? Ik heb flinke benen (zowel onder als boven) en die zit wel goed bij mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sja, ik ben lang met flinke kuiten, dus voor mij is 'ie ideaal. Maar goed, dikke kans dat ik 'm niet over m'n bovenbenen krijg, of dat ie lubbert of juist te strak zit in de taille, terwijl ie dan goed zit op de benen.
Ja, die heb ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Loyal fit van de H&M al eens geprobeerd? Ik heb flinke benen (zowel onder als boven) en die zit wel goed bij mij.
Ik had zelf bedacht dat ik meer paprika op mijn bh-vlees (quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand suggesties voor meer groente bij de lunch en dan geen salade?
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook. Maar zit toch minder lekker dan de esprit-jeans so far.
Oke, bedankt! Een vitamine/mineralen supplement was volgens jou sowieso wel goed dus daar sowieso even naar kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Spierbehoud enzo gaat over grote bouwstoffen (eiwitten enzo). Voor lichaamsprocessen zijn vitamines en mineralen nodig, de kleintjes.
Ja dat dacht ik ook. Of hoe moeilijk/makkelijk ik mijn grenzen aangeef etc.quote:
wat ik ideaal vind aan die hm broeken is dat ze lang zijn, vaak zijn ze net lang genoeg voro mij!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook. Maar zit toch minder lekker dan de esprit-jeans so far.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:35 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en ik neem naast mijn pitamientjes ook zma voor het slapen gaan. Daar slaap ik echt super op
Als ik teveel neem krijg ik wel de vaagste dromen though
En heeft andere leukere voordelen!quote:Zink - Magnesium - Vitamine B6 120 capsules. ZMA verhoogt je testosteron niveau, verbetert je groei, je herstel en verhoogt je weerstand. ZMA is 100% veilig en legaal!
ik moet ook altijd mijn baard scherenquote:
Waar slaat die A in ZMA op? Als het laatste vitamine B is?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
En heeft andere leukere voordelen!
-27![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Stond ook bij de reviews inderdaad! Maar zit magnesium in waar loveli het ook al over had dat het helpt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik moet ook altijd mijn baard scheren
Maar ff serieus, volgens mij slaap ik er wel dieper door
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar slaat die A in ZMA op? Als het laatste vitamine B is?
Als nachtelijk zweten betekent dat je in de overgang bent, ben ik er al 10x doorheen. Denk wel dat het (bij mij) iets hormonaals is aangezien ik er alleen last van heb tijdens de stopweek.Goede vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben even gaan zoeken, maar dit zit in 3 pillen. Ik neem er maar 1
Vitamin B-6 (from Pyridoxine HCI) 15mg (750%)
Magnesium 450mg (from Magnesium Citrate and Magnesium Oxide) (110%)
Zinc (from Zinc L-Methionine and Zinc Aspartate) 30mg (200%)
ZMA® 2.4g (2,400mg) *Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Magnesium oxide is niet een vorm van magnesium die goed biologisch beschilbaar is. Zelfde gelft voor zinkoxide. Calciumcarbonaat is krijt, ook niet de te verkiezen vorm.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef _aurum_ het volgende:
Magnesium 450mg (from Magnesium Citrate and Magnesium Oxide) (110%)
Zinc (from Zinc L-Methionine and Zinc Aspartate) 30mg (200%)
dat kan sowieso geen kwaad met jouw lijstjes, dacht ik zo. Wel netjes hoor! Ik heb hetook vaak, dat ik me wat belabberd voel na het lopen. Kan ook door de temperatuurverschillen komen, en het vocht dat je verliest tijdens het lopen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit hier echt een zombie te wezen. Met bril op hielp wel, had ik het idee, maar toch ben ik nog niet helemaal fit. Misschien toch maar meer groentetjes en fruit eten dan?
. Zo even een paar sinaasappels slachten en vanavond risotto met oa spinazie dus
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |