Maar dan zie je nog niet of het wel goed staat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:15 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-dan-kleding-passen/
Over een aantal jaren zijn deze dingen betaalbaar en kun je zelf zo'n ding in je slaapkamer zetten. Hoef je nooit meer kleren te passen in de winkel.
Klopt, maar daar bedenken ze vast ook weer wat opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar dan zie je nog niet of het wel goed staat.Dat iets past, wil niet altijd zeggen dat het ook mooi is.
En bovendien, ik vind passen best leuk.
die ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga deze binnenkort eens passen:
[ link | afbeelding ]
Eindelijk weer eens een fatsoenlijk flared model!
Broeken durf ik niet online te kopen helaas. Gezien mijn heup/taille/kont-verhouding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry, kon het niet laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
avocadoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand suggesties voor meer groente bij de lunch en dan geen salade?
Of ze testen je loyaliteit?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef _aurum_ het volgende:
o hai!
Sollicitatiegesprek gehad, maar ik weet het niet. Liep een beetje met een raar gevoel weg. Ze wilden bijv. ook bedrijfgevoelige info hebben van mijn huidige werkgever hebben en die geef ik natuurlijk niet
Ik hoor binnen een week wat, maar het zou mij erg verbazen als ze verder met me willen.
Iig weer oefening gehad
net als Janet Jacksonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:10 schreef Goodbye het volgende:
Is dat een recente foto van Jessica Simpson? Ze staat er in ieder geval wel bekend om dat ze schommelt met haar gewicht
Schommelde ik maar, dan zaten er ook dieptepunten in! Ik ben megastabiel geloof ik!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |