Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Ze praten zelfs als kleuters.
'Suuuperrr motivated... '
Ja idd! Vraag me af of ze het gered heeft....quote:Op maandag 21 februari 2011 22:00 schreef egeltje1985 het volgende:
tis een soort mislukte kinki kapper
Kweeniej, er zijn nog wel salons in los angeles met de naam refuge, maar ik weet niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Hopeloos
[..]
Ja idd! Vraag me af of ze het gered heeft....
Ze knippen alleen mannen maar vast wel hetero'squote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef egeltje1985 het volgende:
Volgende week een kapsalon door gays (niet zo raar natuurlijk) maar ook enkel voor gays? Ok, dat is wel gek.
Misschien iets met een baarmoeder?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:08 schreef L3viathan het volgende:
Tabatha had wel een paar mooie one-liners.. Ik kan ze alleen niet helemaal meer herinneren
quote:
Misschien zo'n 'seasons finale' volgende week, waar ze dingen laten zien van afgelopen weken?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef VeerEli het volgende:
Was weer een leuke aflevering!
Maar is het de laatste ofzo? Aangezien er geen vooruitblik was voor volgende week, en ze wel stukjes lieten zien van de afleveringen die al geweest zijn..
Ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef L3viathan het volgende:
Ik ga Tabatha wel missen op mijn maandagavondje pulp tv
Herhaling van Maandagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:11 schreef Ole het volgende:
is dit nu een herhaling?
Heb hem zelf nog niet gezien in elk geval
Moest ik ook meteen aan denken. Wat steekt 'onze' John Beerens toch schril af bij Tabitha.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:12 schreef Karina het volgende:
Ik had gisteren iets anders gekeken en kijk het nu. Ik moest zo lachen net: een van de stylisten mocht niet knippen omdat het niet in de computer stond "computer says no"
Ik ken deze nog niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Het komt me een beetje bekend voor eigenlijk.
Die van vorige week was sowieso een herhalingquote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Het komt me een beetje bekend voor eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |