Dat is ook mijn streven, aangezien ik er om 5:15 uit moet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:58 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn wekker gaat om 8 uur, het liefst slaap ik om 22.30 maar dat lukt nooit...
Bezig met het in mijn eentje kopen van een huis vriendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:01 schreef kikoooooo het volgende:
Bij papa en mama wonen terwijl je fulltime werkt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jaloers dat jij alleen aandacht via de penis van je vader krijgt ?
Niet afgelopen weekend, maar het weekend daarvoor een keer niet uit geweest.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:05 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik sta ook altijd zo vroeg op, maar ik ga normaal gesproken ook pas rond 00.00 naar bed. Soms wel eens later..
Woon in Hoorn en werk in Utrecht. (95 km heen en 95 km terug)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:07 schreef Karina het volgende:
Je bent een uur onderweg naar je werk als er geen files zijn? Waar je zin in hebt zeg.
dat kan dus niet, omdat papa vaak al klaar is voor ie opstaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:09 schreef Sealnova het volgende:
Ga gezellig samen met je papa douchen.
ik ben jaloersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:14 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik zit al om 22.00 in m'n nest word om 7.50 wakker.
9,5uur aan slaap
Ja dat ben ik ook, alleen zijn wij om 21.00 uur al helemaal stuk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:33 schreef LoggedIn het volgende:
mr ochtendmensen hebben het veel makkelijker.. ik voel me 5dgn per week superkut, zij zijn vrolijk EN ze kunnen gwn presteren op werk.
Je hebt het zelf in de hand hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:33 schreef LoggedIn het volgende:
mr ochtendmensen hebben het veel makkelijker.. ik voel me 5dgn per week superkut, zij zijn vrolijk EN ze kunnen gwn presteren op werk.
ja maar ik wil juist geen ochtendmens zijn man.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in de hand hoor.
Gewoon een kwestie van wennen en discipline.
Waarom verbitterd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja maar ik wil juist geen ochtendmens zijn man.
Dat zijn altijd van die verbitterde personen.
Gewoon even met je Prius naar de Zeeman rijden, daar zijn ze niet al te duurquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waarom verbitterd?
Weet iemand trouwens waar je geitenwollensokken kan kopen tegenwoordig?
Daar hebben ze ze nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon even met je Prius naar de Zeeman rijden, daar zijn ze niet al te duur
Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:59 schreef luckass het volgende:
Ik heb geen ochtendhumeur, je moet alleen tot 12 uur niks tegen mij zeggen.
Je heb gewoon een erg leuke periode gemist! Ik heb er nooit een seconde spijt van gehad!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt verschrikkelijk.
homo zijn is zeker ook een keuze?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in de hand hoor.
Gewoon een kwestie van wennen en discipline.
dan begint mn dag juistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:57 schreef Oceanblue het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook, alleen zijn wij om 21.00 uur al helemaal stuk.
dat vslt nog wel mee? ik slaap in t weekend meestal tot 2-3u.. j moet toch die 20u inhalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:13 schreef Vermecelli het volgende:
Ik sta 4 dagen per week om 7 uur op, en de dagen dat ik vrij heb slaap ik zonder problemen tot ~11 uur door.
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
homo zijn is zeker ook een keuze?
jaaa maar jij bent ook een stuk ouder!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben ook wel een ochtendmens denk ik, want ook in het weekend heb ik het om 23u wel zo'n beetje gezien. Fijns om uiterlijk 8 uur opstaan, en ik ga het gewoon nog zeggen ook: dan heb je meer aan je dag..
Opstaan om 7 uur is toch wel echt de fucking limit, dus diep respect voor TS met zijn 5u15. Dat is gewoon midden in de nacht, any way you slice it.
Fuck, betekent dat ik ook zo heul blij om 5 uur ga opstaan als ik zo oud ben als TS' vader?quote:
Ja nou ik denk het eerlijk gezegd wel...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fuck, betekent dat ik ook zo heul blij om 5 uur ga opstaan als ik zo oud ben als TS' vader?
en na je conservatorium ga je subsidie trekken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef FartHoven het volgende:
Ik heb maar 2 uur school in de week en dat is in de avond (vooropleiding conservatorium). Ik moet er nu gewoon niet aan denken om 7 uur sochtends me bed uit te moeten en dan vervolgens tot 4 uur op school te zitten. of laat staan 5:15.
En ja, ik slaap iedere dag uit, en ik oefen gewoon nog eens 4 uur per dag. Tegen de tijd dat ik uit geoefent ben staat er een heerlijk avond maal voor me klaar. Dan lekker nachtbaggere op het internet. Om vervolgens weer om 11 uur me bed uit te komen, en dat heel het jaar door. En ik heb het geluk om het me opleiding te kunnen noemen.
Voor de mensen die zeggen 'ga werken'' doe ik ook gemiddeld 15 uur in de week (maar dan in de avond/middag)
Haters - hit me
Ochtend mensen, die snappen het gewoon niet
Na me conservatorium studie ben ik een zeer succesvolle pianist die optreed in uitverkochte pianoconcerten!quote:en na je conservatorium ga je subsidie trekken?
Zodat je lekekr in je bedje kunt blijven liggen?
ik ben een hater
15 uur in de week?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef FartHoven het volgende:
Ik heb maar 2 uur school in de week en dat is in de avond (vooropleiding conservatorium). Ik moet er nu gewoon niet aan denken om 7 uur sochtends me bed uit te moeten en dan vervolgens tot 4 uur op school te zitten. of laat staan 5:15.
En ja, ik slaap iedere dag uit, en ik oefen gewoon nog eens 4 uur per dag. Tegen de tijd dat ik uit geoefent ben staat er een heerlijk avond maal voor me klaar. Dan lekker nachtbaggere op het internet. Om vervolgens weer om 11 uur me bed uit te komen, en dat heel het jaar door. En ik heb het geluk om het me opleiding te kunnen noemen.
Voor de mensen die zeggen 'ga werken'' doe ik ook gemiddeld 15 uur in de week (maar dan in de avond/middag)
Haters - hit me
Ochtend mensen, die snappen het gewoon niet
pianoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:12 schreef FartHoven het volgende:
[..]
Na me conservatorium studie ben ik een zeer succesvolle pianist die optreed in uitverkochte pianoconcerten!
Of ik word gewoon piano docent
Mijn vader staat zo vroeg op omdat hij 36 uur in de week werkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef Otis2.0 het volgende:
5:15 opstaan? Ander werk zoeken in dat geval, dat is pas ongezond.
Verwacht je nu dat ik mijn mening nuanceer ofzo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn vader staat zo vroeg op omdat hij 36 uur in de week werkt.
Dan staat hij vroeg op om een uurtje langer te werken en dan is hij elke vrijdag vrij.
Alleen ik doe het zodat ik niet al mijn eigen tijd kwijt ben aan file
Nee hoor, ik vertel je alleen mijn manier van denken en doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Verwacht je nu dat ik mijn mening nuanceer ofzo?
Wat een belachelijke onzin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef Otis2.0 het volgende:
5:15 opstaan? Ander werk zoeken in dat geval, dat is pas ongezond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Taartjeh op 15-02-2011 14:28:02 ]What is meant to be, will be.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is meant to be, will be.
Nou ja in de zomer valt het allemaal nog mee, maar als je in de de winter om bijv 7:00 uur je bed uit moet dan is het echt nog pikke donker + heel koud...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
Maar ik snap dat niet, waarom zijn mensen 's ochtends chagrijnig? Je bent wakker, ziet de zon op komen en de vogeltjes die beginnen te fluiten. Dan lekker in het zonnetje buiten lopen op weg naar werk/school.
Mjah, ik ben echt een avondmens, ga nooit voor 02:00 slapen en kom ook liever niet te vroeg mijn bed uit, maar ik vind het wel echt fijn om vroeg op te staan, jammergenoeg lukt dat me niet als ik geen verplichtingen heb.
Inderdaad dit had ik toen met die dag voor kerst. Er lag hier 30cm sneeuw ofzo en ik maar lekker krantjes doen. Ging kapot, had het gevoel dat ik door een ergere hel ging dan die van '63.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die kou is wel irritant, maarja bij mij binnen is het sowieso warm, het is alleen kut inderdaad als je dan de deur uit stapt en je loopt recht een sneeuwstorm in.
Mwah, meestal slaap ik pas rond 0:00 en de volgende dag er om 5:15 weer uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:45 schreef Maikuuul het volgende:
Bohhh, elke dag om 5:15 opstaan.
Dan ben je toch kapot rond een uur of 9-10 savonds ?
Vreselijk
Rond 12 uur gaan slapen, om 9:30 uur opstaan > soms fitnessen > naar school van 13:30 tot 15:00 en dan savonds nog wat leuks doen of werken.
Thats the spirit
* Maikuuul is gelukkig met zijn ritme
Ik werk altijd juist in de avond lang door omdat ik de uurtjes na het 8 uur journaal niks aan vind..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef Rpol het volgende:
Vroeg beginnen. Heerlijk. Dan heb je tenminste nog iets aan je dag als je afgewerkt bent.
Vandaar dat je zo chagerijnig bentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is ook mijn streven, aangezien ik er om 5:15 uit moet.
Het wordt alleen vaak 23:30 of 0:00
Dat is helaas meestal echt te weinig slaap...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:48 schreef nero7 het volgende:
Van 1500 per maand je eigen huis kopenDaar lach ik net zo hard om, als om mensen die zo vroeg moeten opstaan voor hun werk, terwijl ik nog heerlijk tot 11 uur in de morgen in mn nest kan liggen
.
10 maanden verder en het scheelt je maar 10% van je hypotheek. Dan ga ik uit van een crap huis dat wellicht nog onverkoopbaar wordt, tenzij je er nog meer geld in pompt.
Vind je niet dat je een beetje ongelooflijk onzin aan het schrijven bent?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:48 schreef nero7 het volgende:
Van 1500 per maand je eigen huis kopenDaar lach ik net zo hard om, als om mensen die zo vroeg moeten opstaan voor hun werk, terwijl ik nog heerlijk tot 11 uur in de morgen in mn nest kan liggen
.
10 maanden verder en het scheelt je maar 10% van je hypotheek. Dan ga ik uit van een crap huis dat wellicht nog onverkoopbaar wordt, tenzij je er nog meer geld in pompt.
uitkeringstrekkers ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die werken zijn sowieso al kansloos
Hoe lang wilt TS dan thuis wonen, 5 jaar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Vind je niet dat je een beetje ongelooflijk onzin aan het schrijven bent?
Wanneer die jongen z'n salaris spaart (wat overigens heel goed is van hem, in tegenstelling tot vele andere) en daarmee idd. een flink vermogen opbouwd (en waarschijnlijk al gedaan heeft) hoeft hij zometeen minder te lenen, en kan hij in 1x dik z'n nieuwe huisje vebouwen en inrichten zonder dat hij daar de bank voor nodig heeft.
Heb je wel eens uitgerekend wat dat aan rente scheelt na 30jr hypotheek?
Schrijf niet zo minderwaardig als je niets van geldzaken snapt.
Suc6 met je geleen.
Niks mis mee, de kansloze mensen verlaten het ouderlijk huis al heel snel om ruig te gaan doen in een stink appartementje ergens in een negerbuurt. Ik ben 17 en woon nog bij mijn ouders (wat normaal is), maar ben niet van plan voor mijn 21e weg te gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:01 schreef kikoooooo het volgende:
Bij papa en mama wonen terwijl je fulltime werkt.
Jij bent kansloos, want je doet geen flikker. Je zult sterven als een onbekend, onbelangrijk iemand die in zijn puberteit een beetje populair liep te doen door koma te zuipen. Over 20 jaar stel je niets voor, iedereen die nu actief werkt en iets van zich zelf probeert te maken, zijn straks wel ''iemand''.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die werken zijn sowieso al kansloos
Stoere praatjes. Wat vindt je moeder hiervan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Jij bent kansloos, want je doet geen flikker. Je zult sterven als een onbekend, onbelangrijk iemand die in zijn puberteit een beetje populair liep te doen door koma te zuipen. Over 20 jaar stel je niets voor, iedereen die nu actief werkt en iets van zich zelf probeert te maken, zijn straks wel ''iemand''.
Stop met uitkering te trekken, doe je jas aan en ga NU naar het uitzendbureau. Al word je vakkenvuller, doe iets en ga niet asociaal doen, mislukt mens.
Begin je dag vrolijk en eindig hem ook zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef HerbertThePervert het volgende:
Van die chagerijnige kankerlijers die vinden dat vrolijke mensen moeten oprotten
Flikker toch op man
Jaja dat zal wel ja. Je bent gewoon bang dat je in de problemen komt he hahahahhahahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Heel terechte klacht! S
oms heb ik echt de neiging om iemand die rond 7:45 uur bij de bushalte: 'Goeiemorgeeeeeeeuh'! roept zo'n harde klap op z'n kaak te geven dat hij drie maanden door een rietje moet eten, maar daar ben ik dan meestal te lam voorHetzelfde geldt voor mensen die zeggen: 'Ja, ik was eerder wakker dan mijn wekker ging dus ik dacht: laat ik er maar eens uit gaan!'. Dat heb ik dus echt nooit, of het moet zijn dat ik de wekker op zondag voor de zekerheid om 12:00 uur gezet heb omdat PSV om 14:30 uur moet voetballen of zo, maar doordeweeks echt niet.
Het eerste uur dat ik wakker ben heb ik het liefst dat niemand iets tegen me zegt. De rest van de dagen loop ik stage, meestal ben ik dan wat fitter omdat ik mezelf dan wél zover kan krijgen om op tijd naar bed te gaan. Helaas ga ik nooit een ochtendmens worden...
Al heb ik genoeg geslapen dat maakt mij nog steeds geen ochtend mensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:18 schreef Steve-O het volgende:
Iedereen kan een ochtendmens worden mits genoeg slaap
Tja, doorgaans zijn de mensen die 's ochtends zo blij doen niet echt mensen die je problemen kunnen bezorgen:P Maar idd, zou wel grof zijn om iemand daarom echt op z'n kaak te meppen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:16 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Jaja dat zal wel ja. Je bent gewoon bang dat je in de problemen komt he hahahahhahaha
Maar wel capabel genoeg om je als een gezond mens en niet als een neanderthaler te gedragen .quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Al heb ik genoeg geslapen dat maakt mij nog steeds geen ochtend mens
Inderdaad. Kijk als je 12 biertjes hebt gehad de vorige avond, dat je dan enigszins moeite hebt met opstarten 's ochtends, oke, accoord...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef Tovenaar. het volgende:
Mensen die chaggerijnig zijn als ze vroeg op moeten staan
moet je een keer gaan sporten, dikzak.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef EAH5450 het volgende:
Ik kan niet voor 2.30 slapen al moet ik dagelijks 7.30 op!
Neuh, maar een jaar of 2 is helemaal niet gek, en als hij met die houding al z'n hele leven spaart, kan je er nog wel eens van staan te kijken wat je bij elkaar sprokkelt op die manier. 2 of 3 jaar salarissen er bij, en je kan opeens 1/4 van je eerste huisje "contant" betalen, en inrichten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:24 schreef nero7 het volgende:
[..]
Hoe lang wilt TS dan thuis wonen, 5 jaar?
Heb je het wel eens weken/maanden vol gehouden? Eerder naar bed, en vroeger op?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Al heb ik genoeg geslapen dat maakt mij nog steeds geen ochtend mens
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
moet je een keer gaan sporten, dikzak.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:00 schreef Chai het volgende:
Al die mensen zonder discipline die hier gaan lopen zeuren, omdat zij niet op tijd naar bed gaan en op tijd kunnen opstaan.
Ja daarom het is een kwestie van ritme. En veel mensen hebben niet genoeg discipline om zich echt lang genoeg aan een ritme te houden totdat het hun eigen ritme wordt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:05 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat een bullshit, tis een kwestie van ritme. Heb collega's die al om 1 uur nachts moe zijn
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom het is een kwestie van ritme. En veel mensen hebben niet genoeg discipline om zich echt lang genoeg aan een ritme te houden totdat het hun eigen ritme wordt.
Nee nog nooit volgehouden alleen als het echt heel belangerijk is sta ik vroeg op, en als ik naar school ga maarja dan ben ik ook heel vaak te laat omdat ik dan nog zo diep in mijn slaap zit. Savond's is het makkelijk gezegt zovan morgen sta ik vroeg op maar dat onderschat je s'avonds want als het dan eenmaal s'morgens is ben ik er echt niet uit te krijgen. Want dan ben ik zo moe enzo dat ik nog niet eens zin in de dag heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heb je het wel eens weken/maanden vol gehouden? Eerder naar bed, en vroeger op?
Dan pas gaat het echt werken.
Wtf kick je dit, mongool.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:29 schreef StudentTorrent het volgende:
Mensen die vroeg opstaan soberso een![]()
En wtf kick je dit, mongool.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:29 schreef StudentTorrent het volgende:
Mensen die vroeg opstaan soberso een![]()
Waarom begin je dan niet om 9:30 uur zodat je veel langer kunt slapen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik sta vaak om 5:15 op, zodat ik 07:00 op mijn werk ben en weer 15:00 naar huis kan en dus weer 16:00 thuis ben (geen files).
Of je nou van 12 tot 8 slaapt, of van 21 tot 5, dat maakt toch niet uit? En zo vroeg weg heb je ook geen files.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom begin je dan niet om 9:30 uur zodat je veel langer kunt slapen.En om 18:30 uur thuis bent, ook geen files.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik sta vaak om 5:15 op, zodat ik 07:00 op mijn werk ben
2 uur gemiddelde naar bed. Dan 10 uur op.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:28 schreef Martin1234 het volgende:
Hoe laat gaan de meesten van jullie dan ongeveer naar bed?
Ik neem aan dat de meesten mensen een vast slaapritme hebben?!?
Jawel, dat maakt heel veel uit. Je hebt ochtendmensen en -avondmensen en die laatste groep gruwelt van 5:15 uur opstaan. Wat dat betreft denk ik dat TS ook een verkapt ochtendmens is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Of je nou van 12 tot 8 slaapt, of van 21 tot 5, dat maakt toch niet uit?
Nee, dat weet ik. Dat zei TS ook, maar als je laat naar huis gaat heb je óók geen files, was mijn punt. Voor files maakt het dus niks uit.quote:En zo vroeg weg heb je ook geen files.
Ja, en een korte avond.:') Of hebben vroegbeginners een dag van 26 uur?quote:Vroegbeginnerts hebben tenminste een mooie lange dag.
Omdat dat altijd moet van mama?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:42 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik ga half 9 naar bed.
Geen troll.
So true. Als ik op me werk om 6:40 begin heb ik rond 9 uur al de meeste incidenten opgelost (je kunt ongestoord doorwerken) en een heleboel werk verzet. Komt de rest binnenkakken en iedereen van het werk te houden met hun geklets. Alleen nog maar kofie drinken en zo tegen tienen gaan ze eens hun mail lezen.quote:Op zondag 17 april 2011 08:58 schreef DrDarwin het volgende:
De westerse wereld is opgebouwd door de vroeg opstaande Jager-Verzamelaar die voor dag en dauw al op jacht ging om de gemeenschap van voedsel te voorzien.
Er bleven bij de slaapplaats altijd een paar mannen achter om de vrouwen te beschermen, deze mannen waren geen gevaar voor de vrouwen, het waren de watjes, de slapjanussen, de initiatieflozen.
Omdat ze toch weinig konden betekenen tijdens de jacht kregen ze een taak om hen toch het gevoel te geven erbij te horen.
Die gewoonte is gebleven, ook toen er boerengemeenschappen ontstonden en die bescherming niet meer nodig was.
De lang-uitslapers zijn vrouwen en hun nu nutteloze beschermerheren.
De echt nuttige mensen zijn de mensen die vroeg opstaan, die de boel in gang zetten, die zorgen voor voedsel.
De languitslapers en nachtbrakers zijn de dolk in de rug van de vroege vogels omdat zij alleen maar consumeren en leven op de fundamenten die gelegd worden door de ochtendmensch.
Ja, want die uren van jou voor 9:00 uur tellen natuurlijk dubbel.quote:Op zondag 17 april 2011 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik vervolgens om 16 uur naar huis wil omdat ik al meer dan mijn uren gemaakt hebt en het wel zat ben, zijn de opmerkingen van 'goh neem je een dag vrij', 'toe maar weer, en wij maar werken' niet van de lucht.
0645u - 1600u is meer dan 8 uur per dag.quote:Op zondag 17 april 2011 09:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, want die uren van jou voor 9:00 uur tellen natuurlijk dubbel.
0945u - 1900u ook.quote:Op zondag 17 april 2011 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
0645u - 1600u is meer dan 8 uur per dag.
Ja, nouja, het gaat erom dat je de ochtendmens toch veel meer doet dan de avondmens.quote:
Lees: eet een broodje achter z'n bureau zodat-ie om 15:05 uur al weer naar huis kan.quote:Op zondag 17 april 2011 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
ochtendmens: begint erg vroeg en verzet dan veel werk. Is zelden direct na zijn 8 uur werken weg, werkt vaak nog even door.
en verzet nog veel werk als de ochtendmensen al lang thuis zijn. Zij lossen de incidenten op zodat de ochtendmensen alleen maar koffie hoeven te drinken de eerste paar uur.quote:avondmens: begint laat
Nou niet die avondmensen die bij mij op kantoor zitten. Als ik 's ochtends in de incidentenbak kijk, zijn de incidenten die er gisteren toen ik weg ging nog stonden, nooit opgelost en afgesloten, er zijn daarentegen alleen maar nieuwe bijgekomen. Mijn conclusie: er gebeurt dus geen reet meer.quote:Op zondag 17 april 2011 09:24 schreef Arcee het volgende:
en verzet nog veel werk als de ochtendmensen al lang thuis zijn. Zij lossen de incidenten op zodat de ochtendmensen alleen maar koffie hoeven te drinken de eerste paar uur.
Nee ik sta om 5:00 uur op, en anders lig ik te slapen op school.quote:
Gelukkig hebben avondmensen een grotere lulquote:Op zondag 17 april 2011 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, nouja, het gaat erom dat je de ochtendmens toch veel meer doet dan de avondmens.
ochtendmens: begint erg vroeg en verzet dan veel werk. Is zelden direct na zijn 8 uur werken weg, werkt vaak nog even door.
avondmens: begint laat, begint traag, hebben veel koffie nodig. Aan het eind van de dag 'hebben ze er geen zin meer in' want ze werken al zo lang en zitten ze hun tijd een beetje uit, beetje internetten enzo. Vaak al eerder dan hun 8 gemaakte uren vertrokken, nooit langer. En zeker niet tot 1900 uur.
Er is een simpel verschil.quote:Op zondag 17 april 2011 09:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lees: eet een broodje achter z'n bureau zodat-ie om 15:05 uur al weer naar huis kan.
[..]
en verzet nog veel werk als de ochtendmensen al lang thuis zijn. Zij lossen de incidenten op zodat de ochtendmensen alleen maar koffie hoeven te drinken de eerste paar uur.
Aangezien alcohol niet zo best voor het libido is is ook dat als rotzooi te bestempelen....quote:Op zondag 17 april 2011 11:23 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
Gelukkig hebben avondmensen een grotere lul
Alleen ochtendmensen hebben daar last van.quote:Op zondag 17 april 2011 11:25 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Aangezien alcohol niet zo best voor het libido is is ook dat als rotzooi te bestempelen....
Je bent zeker een ochtendmens?quote:Op zondag 17 april 2011 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
De relatie tussen ochtend/avondmens en lulgrootte ontgaat me enigszins.
uhuh. Dus?quote:
Ja, niemand die checkt of je uberhaupt nog wat uitvreet.quote:Op zondag 17 april 2011 13:33 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben het meest prouctief van 1700 - 1900 uur.
Dan is bijna iedereen weg, ik word niet meer gebeld, er komen geen klanten langs e.d.
Net als bij jou als er 's morgensvroeg verder nog niemand is.quote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, niemand die checkt of je uberhaupt nog wat uitvreet.
Heb ik sowieso geen last van want ik ben zelf de leidinggevendequote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, niemand die checkt of je uberhaupt nog wat uitvreet.
Ik stuur mailtjes, ik los incidenten op... Dat zijn zichtbare dingen met een time-stamp.quote:Op zondag 17 april 2011 13:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Net als bij jou als er 's morgensvroeg verder nog niemand is.
Wat een onzin.quote:Op zondag 17 april 2011 20:02 schreef DrDarwin het volgende:
Kijk, hoe dat op kantoor werkt zal mij verder een worst zijn, daar zit je baas mee.
Maar in het dagelijkse leven is het nou eenmaal zo dat de grootste teringbende wordt achtergelaten door de avond en nachtmensen, kijk maar eens naar de troep op de aanrecht in de morgen of naar de rotzooi in de steden op maandagochtend, ..en rara wie dat opruimt...juist ja, de vroege vogels...
Als je erg goed verdient en verder vrijwel geen kosten hebt, zou je wel meer dan 1500 euro per maand kunnen sparenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar het is een leuke baan en verdient erg goed.
En heel erg flexibel, werk dus bijna elke vrijdag thuis
Maar niet door ochtendmensen, want die zijn dan al op hun werk.quote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Overdag pleuren mensen allemaal dingen op straat, 's nachts juist niet veel, aangezien je niks kan kopen.
Dan kun je 's winters wel heerlijk lang slapen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Doe als de vogels: met sunset naar bed, en met de sunrise weer opstaan.
Kost ook het minste aan stroom qua licht enzo.
Que?quote:Op zondag 17 april 2011 11:25 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Aangezien alcohol niet zo best voor het libido is is ook dat als rotzooi te bestempelen....
Jullie ochtendmensen geven ons nachtmensen niet de kans op onze rommel op te ruimen... ;Pquote:Er is een simpel verschil.
Kijk naar wie de rotzooi opruimen die de (en ik schrijf dit expres) nachtmensen achterlaten en naar wie die troep opruimen.
Als er alleen maar nachtbaggeraars zouden zijn was de wereld al lang een gigantische troep geweest, gelukkig dat de ochtendmensen opgeruimde mensen zijn ergo als er alleen ochtendmensen zouden zijn was het sowieso nooit een rotzooitje geworden.
Ja, en als zij om 23:30 uur nog een biertje opentrekken kijken ze op de klok van Zwolsboy ligt al 3 uur te pitten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:02 schreef Zwolsboy het volgende:
Wanneer ik naar huis ga kijken de meeste mensen op de klok van GVD nog 5 uur te gaan![]()
![]()
Wat maakt dat uit man? Als hij daar blij mee is. Al zou ik wat in Utrecht zoeken, als je daar toch al werkt, hoef je gelijk niet meer zo moeilijk vroeg op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:02 schreef Zwolsboy het volgende:
Haha TS is 26 en woont nog steeds thuis
Tsja, wat heb je aan een auto die er uitziet als een ferrari maar waarvan de motor het af laat weten.quote:
Als je op je 18e inschrijft bij de woningbouw in Utrecht heb je voor je 25e een mooie appartement @450,- PM met 3 slaapkamers compleet gerenoveerd in een nette wijk en heb je nog flink geld over om te sparen komende 10 jaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:24 schreef Gozeuh het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit man? Als hij daar blij mee is. Al zou ik wat in Utrecht zoeken, als je daar toch al werkt, hoef je gelijk niet meer zo moeilijk vroeg op.
Altijd goed gemutst.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:16 schreef Robophatt het volgende:
Een van de meest terechte klachten ooit ja.
Als ik - door mijn wekker - vroeg wakker ben hoef je echt geen fatsoenlijk antwoord te verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |