Dat is ook mijn streven, aangezien ik er om 5:15 uit moet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:58 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn wekker gaat om 8 uur, het liefst slaap ik om 22.30 maar dat lukt nooit...
Bezig met het in mijn eentje kopen van een huis vriendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:01 schreef kikoooooo het volgende:
Bij papa en mama wonen terwijl je fulltime werkt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jaloers dat jij alleen aandacht via de penis van je vader krijgt ?
Niet afgelopen weekend, maar het weekend daarvoor een keer niet uit geweest.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:05 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik sta ook altijd zo vroeg op, maar ik ga normaal gesproken ook pas rond 00.00 naar bed. Soms wel eens later..
Woon in Hoorn en werk in Utrecht. (95 km heen en 95 km terug)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:07 schreef Karina het volgende:
Je bent een uur onderweg naar je werk als er geen files zijn? Waar je zin in hebt zeg.
dat kan dus niet, omdat papa vaak al klaar is voor ie opstaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:09 schreef Sealnova het volgende:
Ga gezellig samen met je papa douchen.
ik ben jaloersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:14 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik zit al om 22.00 in m'n nest word om 7.50 wakker.
9,5uur aan slaap
Ja dat ben ik ook, alleen zijn wij om 21.00 uur al helemaal stuk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:33 schreef LoggedIn het volgende:
mr ochtendmensen hebben het veel makkelijker.. ik voel me 5dgn per week superkut, zij zijn vrolijk EN ze kunnen gwn presteren op werk.
Je hebt het zelf in de hand hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:33 schreef LoggedIn het volgende:
mr ochtendmensen hebben het veel makkelijker.. ik voel me 5dgn per week superkut, zij zijn vrolijk EN ze kunnen gwn presteren op werk.
ja maar ik wil juist geen ochtendmens zijn man.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in de hand hoor.
Gewoon een kwestie van wennen en discipline.
Waarom verbitterd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja maar ik wil juist geen ochtendmens zijn man.
Dat zijn altijd van die verbitterde personen.
Gewoon even met je Prius naar de Zeeman rijden, daar zijn ze niet al te duurquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waarom verbitterd?
Weet iemand trouwens waar je geitenwollensokken kan kopen tegenwoordig?
Daar hebben ze ze nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon even met je Prius naar de Zeeman rijden, daar zijn ze niet al te duur
Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:59 schreef luckass het volgende:
Ik heb geen ochtendhumeur, je moet alleen tot 12 uur niks tegen mij zeggen.
Je heb gewoon een erg leuke periode gemist! Ik heb er nooit een seconde spijt van gehad!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt verschrikkelijk.
homo zijn is zeker ook een keuze?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in de hand hoor.
Gewoon een kwestie van wennen en discipline.
dan begint mn dag juistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:57 schreef Oceanblue het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook, alleen zijn wij om 21.00 uur al helemaal stuk.
dat vslt nog wel mee? ik slaap in t weekend meestal tot 2-3u.. j moet toch die 20u inhalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:13 schreef Vermecelli het volgende:
Ik sta 4 dagen per week om 7 uur op, en de dagen dat ik vrij heb slaap ik zonder problemen tot ~11 uur door.
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
homo zijn is zeker ook een keuze?
jaaa maar jij bent ook een stuk ouder!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben ook wel een ochtendmens denk ik, want ook in het weekend heb ik het om 23u wel zo'n beetje gezien. Fijns om uiterlijk 8 uur opstaan, en ik ga het gewoon nog zeggen ook: dan heb je meer aan je dag..
Opstaan om 7 uur is toch wel echt de fucking limit, dus diep respect voor TS met zijn 5u15. Dat is gewoon midden in de nacht, any way you slice it.
Fuck, betekent dat ik ook zo heul blij om 5 uur ga opstaan als ik zo oud ben als TS' vader?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |