Valentijnsdinerquote:Op maandag 14 februari 2011 22:28 schreef elientje7 het volgende:
Heb even niet gekeken, waarom zijn ze in het net?
Ja precies. En ben eigenlijk wel benieuwd wat hun echte geheimen nou waren.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
En toch moet ie nog een geheim hebben. Hij en Laura gingen ieder het huis in met hun eigen geheim, en kregen daar die "Mijn romance is niet echt" in hun strot geduwd...
Het begint bij mij een beetje te komenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet steeds even in de OP kijken, want ik weet de namen nog niet.
Gerard de miljonair bedoeld je?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:28 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand Gerard even een duwtje geven dat zwembad in?
Slaap/fap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef PeterNB het volgende:
Ik ga slapen lieve NowLive'rtjes.
Bis morgen, ga nu dromen over mijn Valentijn
[ afbeelding ]
Je zit op FOK hoor......quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Niets blijft geheim!!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vrees dat 'ie die zelf heeft gemaaktquote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Hahaha PeterNB waar heb je die nou weer gevonden?
Ik loop met je mee richting de uitgangquote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik nok ook af, morgen weer een dag, ik lees de streamverslagen morgenochtend wel.
Volgens mij blijf je nog lang wakker zoquote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens ziet er echt bagger uit, vind hem zowieso niet zoquote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef Day het volgende:
Wat een afgrijselijk pak heeft Philip aan!
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik nok ook af, morgen weer een dag, ik lees de streamverslagen morgenochtend wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |