Preciesquote:Op maandag 14 februari 2011 22:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het moet een beetje natuurlijk gaan lijken, dus ik vind het wel slim om het heel langzaam op te bouwen.
IK vind die Gerard al een beetje raar hoor.... Hij begint nu al aardig irritant te worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Ik mis toch wel een beetje uitgesproken figuur, een hele dikke of een hele rare.
Wat kan ik daar aan doen?!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja heydoe dan eens storm die het dak laat afwaaien, dan hebben we tenminste nog een beetje actie
Jaap? Dan blijft er niets over voor de anderen toch?quote:Maar wat een geblaat zeg
En 4 flessen?lekker zuinig weer
zullen we jaap erbij gooien?
Ik moet steeds even in de OP kijken, want ik weet de namen nog niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef Slakkenspoor het volgende:
Philip heeft best wel een C&A pak aan, wat een clown!
Dat is heul geen idioot.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, die idioot op zijn tokkelgitaar weer zeker..
Yep en hij gaat ook zingen.........quote:Op maandag 14 februari 2011 22:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, die idioot op zijn tokkelgitaar weer zeker..
Die was geweldig....quote:Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep en hij gaat ook zingen.........
"Thuis heb ik nog een ansichtkaaaart..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |