Ja precies. En ben eigenlijk wel benieuwd wat hun echte geheimen nou waren.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
En toch moet ie nog een geheim hebben. Hij en Laura gingen ieder het huis in met hun eigen geheim, en kregen daar die "Mijn romance is niet echt" in hun strot geduwd...
Het begint bij mij een beetje te komenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet steeds even in de OP kijken, want ik weet de namen nog niet.
Gerard de miljonair bedoeld je?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:28 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand Gerard even een duwtje geven dat zwembad in?
Slaap/fap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef PeterNB het volgende:
Ik ga slapen lieve NowLive'rtjes.
Bis morgen, ga nu dromen over mijn Valentijn
[ afbeelding ]
Je zit op FOK hoor......quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Niets blijft geheim!!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vrees dat 'ie die zelf heeft gemaaktquote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Hahaha PeterNB waar heb je die nou weer gevonden?
Ik loop met je mee richting de uitgangquote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik nok ook af, morgen weer een dag, ik lees de streamverslagen morgenochtend wel.
Volgens mij blijf je nog lang wakker zoquote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens ziet er echt bagger uit, vind hem zowieso niet zoquote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef Day het volgende:
Wat een afgrijselijk pak heeft Philip aan!
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik nok ook af, morgen weer een dag, ik lees de streamverslagen morgenochtend wel.
Altijd te weinig!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
Er zitten trouwens aardig wat homo's, bi's in
Sergio en?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
Er zitten trouwens aardig wat homo's, bi's in
Jammer dat jij er niet in zit...quote:
maik en Guido zijn, volgens mij, ook niet vies van mannen.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:38 schreef Gert het volgende:
Ik ga nog niet naar huis
Nog lange niet nog lange niet
Ik ga nog niet naar huis
Want Geer blijft op de buis
Groen-grijs en blauw-grijs he?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef Lene het volgende:
wat heeft Maik met zn linkeroog? volgens mij hebben ze sowieso 2 verschillende kleuren.
Ik ga nog niet naar huis
Ik ga nog niet naar huis
Ik ga nog niet naar huis
Ik ga nog niet naar huis
Ze werden net weer bevoorraad.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef elientje7 het volgende:
Waarom krijgen die mensen zo weinig??! Lijkt the f*cking Bunker wel...
Nope, zou me niets verbazen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:37 schreef Day het volgende:
[..]
maik en Guido zijn, volgens mij, ook niet vies van mannen.
Hij moet ook echt nog niet naar huis.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:38 schreef Gert het volgende:
Ik ga nog niet naar huis
Ik ga nog niet naar huis
Nou na die twee en een half uur durende marteling van het wachten, mogen ze wel iets krijgen !quote:
Nee niet Eér, Géér!quote:
Eens!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Hij moet ook echt nog niet naar huis.
Karim is de daklozequote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef Day het volgende:
Karim is de ridder! Weet het bijna 100% zeker.
Want?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Hij moet ook echt nog niet naar huis.
Pahahahahelja ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg trek in al dat eten, en ik weet nog geen eens wat ze nu eten
Iemand die in van die middeleeuwse spelen speelt?? Of die gamer in een virtueel spel??quote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef Day het volgende:
Karim is de ridder! Weet het bijna 100% zeker.
Is dat al zeker?quote:
Hij gaat voor reuring zorgen. Grootste deel van de groep moet 'm niet.quote:
Den Bosch ..quote:Op maandag 14 februari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is door meerdere gezien als zwerver in -komffnietopdeplaatsnaam-
Gerard is iemand die iedereen op de kast kan krijgen. Wat een irritant figuur zeg..quote:Op maandag 14 februari 2011 22:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gerard is wel iemand die onze Joanne op de kast kan krijgen..
Ow okquote:Op maandag 14 februari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is door meerdere gezien als zwerver in -komffnietopdeplaatsnaam-
Uhmz ja.... dat komt door dat eten....quote:Op maandag 14 februari 2011 22:44 schreef Blueman het volgende:
Gebeurd er al heel de avond zo weinig?
Ah.. okequote:Op maandag 14 februari 2011 22:43 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Den Bosch ..
Omroep Brabant had het over Nijmegen btw.
nee, zie het aan z'n maniertjes, hij is een beetje akward. Weet het niet zo goed, meer een gevoel.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iemand die in van die middeleeuwse spelen speelt?? Of die gamer in een virtueel spel??
Nee okay!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ja.... dat komt door dat eten....
Ridder kan natuurlijk op velerlei manieren:quote:Op maandag 14 februari 2011 22:44 schreef Day het volgende:
[..]
nee, zie het aan z'n maniertjes, hij is een beetje akward. Weet het niet zo goed, meer een gevoel.
Echt ik had dat wel gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef Caliquentius het volgende:
Mijn god, ik heb zin in actie... kan er niet iemand een voedselgevecht beginnen daar??
En van de kijkers ook niet, vrees ik, dus hopelijk is hij niet genomineerd want het is een echte player die de boel daar op scherp zal houden.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:43 schreef Day het volgende:
[..]
Hij gaat voor reuring zorgen. Grootste deel van de groep moet 'm niet.
Mannen kunnen niet multi-tasken toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef Reda074 het volgende:
die guido zit alleen maar te vreten ahaha geen contact met niemand wat een kerel
zullen we dan maar het voortouw nemen xDquote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt ik had dat wel gedaan
Gerard De Ridderquote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ridder kan natuurlijk op velerlei manieren:
Ridder in zo'n middeleeuws spel
Ridder in een game
Ridder van Oranje Nassau
Ridder van "geboorte"
Dat is nog niet duidelijk.
Ik typ terwijl ik adem.. *uitzondering*quote:Op maandag 14 februari 2011 22:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet multi-tasken toch?
haha ziet er gewoon grappig uit iederen praat met elkaar haha en die kerel zit gewoon alleen te eten ahahaquote:Op maandag 14 februari 2011 22:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet multi-tasken toch?
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ridder kan natuurlijk op velerlei manieren:
Ridder in zo'n middeleeuws spel
Ridder in een game
Ridder van Oranje Nassau
Ridder van "geboorte"
Anaalridder![]()
Dat is nog niet duidelijk.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:47 schreef Caliquentius het volgende:
[..]
zullen we dan maar het voortouw nemen xD
Hij is wel genomineerd, Gerrtjuh.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En van de kijkers ook niet, vrees ik, dus hopelijk is hij niet genomineerd want het is een echte player die de boel daar op scherp zal houden.
J amaar Philip mag ook niet wegquote:Op maandag 14 februari 2011 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is wel genomineerd, Gerrtjuh.Samen met Philip en Jurien. En de laatste mag ook niet weg, want die is leuk!
Dat wou ik net roepen!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
J amaar Philip mag ook niet weg
Ik vind Philip en beetje engquote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
J amaar Philip mag ook niet weg
Mee eens!1quote:Op maandag 14 februari 2011 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Laat Gerard maar gewoon vertrekken... Philip is ook niet populair in huis en die ziet er stukken beter uit...
Ja maat, dan gaat Peter huilen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:51 schreef Studiotje het volgende:
als Guido er maar snel uit gaat, dan hebben we die vage plaatjes niet meer in dit topique!
Lol, heel knap!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik typ terwijl ik adem.. *uitzondering*
Idd, misschien dat wanneer hij zo vol zit hij ons gaat verrassen met zijn inzichten...?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:48 schreef Reda074 het volgende:
[..]
haha ziet er gewoon grappig uit iederen praat met elkaar haha en die kerel zit gewoon alleen te eten ahaha
Nee! Guido moet blijvenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:51 schreef Studiotje het volgende:
als Guido er maar snel uit gaat, dan hebben we die vage plaatjes niet meer in dit topique!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |