Ik ook, zeker nu er al zoveel uitgezocht is zijn er nog amper verrassingen over.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk had ik het leuker gevonden als wij de geheimen ook niet wisten.
Dan hadden we vast niet gedacht dat ze zo onbeduidend zouden zijn.. ik had ze iets heftiger verwacht hoor!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk wel he. Ik vind het nu al flutgeheimen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
Ja dat ook, ik slaapwandel, goh wat een geheim, ridder is wel leuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan hadden we vast niet gedacht dat ze zo onbeduidend zouden zijn.. ik had ze iets heftiger verwacht hoor!
Maar bij nader inzien vind ik de geheimen wel aardig. Niet wereldschokkend, maar ook niet heel erg zwak ofzo. Het zal voor de bewoners best eens verrassing zijn uiteindelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan hadden we vast niet gedacht dat ze zo onbeduidend zouden zijn.. ik had ze iets heftiger verwacht hoor!
Je omschrijft Sekiquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Equites het volgende:
Ze moeten gewoon een ontspoorde gek, een border-liner en junk in dat huis zetten. Dat levert leuke beelden op, dit is saaaaaaai
jaquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Sliien het volgende:
Jezus. Wat kan je trippen op een vogeltje
Of een pyromaan, die 's nachts stiekem fikkies steekt. En dan moeten ze er zelf achter komen wie het isquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Equites het volgende:
Ze moeten gewoon een ontspoorde gek, een border-liner en junk in dat huis zetten. Dat levert leuke beelden op, dit is saaaaaaai
Joanne tript op alles!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Sliien het volgende:
Jezus. Wat kan je trippen op een vogeltje
Die slaapwandelt toch??quote:
Dat dacht ik net ook ja, toen ze vleermuis riepquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef TWP het volgende:
Joana gaat haar eigen geheim even uitleggen
Het is dat Cynthia haar onderbreekt in haar verhaal, anders had ze het helemaal voor der uitgelegdquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook ja, toen ze vleermuis riep
Inderdaad, alle vrouwen hebben het toch al 'ontdekt'?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Injetta het volgende:
Wat doet die Joanna achterlijk over die nachtkijker.. Hoezo als "ze" dat ding ontdekken is het klaar????
Je had haar vannacht moeten horen over peper-en-zoutstelletjesquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Injetta het volgende:
Wat doet die Joanna achterlijk over die nachtkijker.. Hoezo als "ze" dat ding ontdekken is het klaar????
Heb je de vrouwen wel eens goed bekeken?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Injetta het volgende:
En de rest vraagt zich niet af waarom ze zo idioot doet over dat ding???
Haha dat was ook mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je had haar vannacht moeten horen over peper-en-zoutstelletjes
Echt he, ik dacht dat die 'm helemaal doorflipte.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat de rest al snel gaat denken dat haar geheim is: Ik ben paranoïde en schizofreen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jammer van die kale kop.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Sliien het volgende:
Ik vind 't wel een lekker spookje. Zo'n huisspook wil ik ook wel
Echt waar???? Ik vind hem griezelig... Een echt spook dus..quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Sliien het volgende:
Ik vind 't wel een lekker spookje. Zo'n huisspook wil ik ook wel
Ja ik vind 'm wel wat hebben!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar???? Ik vind hem griezelig... Een echt spook dus..
Nee man.. Die staat tenminste niet langer voor de spiegel dan ik sta om m'n haar te doenquote:
Kompas op de bank gelegdquote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef Injetta het volgende:
Zit ik net te tikken. Wat heeft die Jurrien nou gedaan???
OK.. dat was de hele actie??quote:
Inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Karim heeft het kompas op zijn borst staan!!
Een halve zou ook wel een beetje raar zijn..quote:Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
OK.. dat was de hele actie??
Heeft die Karim nu een hele tattoo op zijn bast??
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een halve zou ook wel een beetje raar zijn..
Die MOET blijvenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
Die Gerard is in bewegend beeld een stuk leuker om te zien dan op die persfoto.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een halve zou ook wel een beetje raar zijn..
Wacht maar tot ze elkaar niet meer zo aardig vindenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel erg saaie mensen allemaal.
Ja daarom sigaretten afpakken ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze elkaar niet meer zo aardig vinden
JA!! Graag!!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Injetta het volgende:
Gerard vraagt naar de nachtkijker.. O jee.. Joanna gaat flippen denk ik...
Ze weten denk ik gewoon echt nog niet waar en hoe ze moeten beginnen met geheimen ontrafelen. Zou ik ook niet weten als ik daar zat. Dus dan is alles verdacht en ga je alles serieus nemenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
Wat doen ze allemaal serieus over die stomme kijker.
Die kijker is wel een aanwijzing. Voor Joan. Des te grappiger dat zij 'm heeft.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
Wat doen ze allemaal serieus over die stomme kijker.
ja zelfs een vogeltje is verdachtquote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze weten denk ik gewoon echt nog niet waar en hoe ze moeten beginnen met geheimen ontrafelen. Zou ik ook niet weten als ik daar zat. Dus dan is alles verdacht en ga je alles serieus nemen
Inderdaad. Voor hetzelfde geld is iemand wel in zijn/haar vorige leven een vogel geweest!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zelfs een vogeltje is verdacht
Ja maar ze zitten er pas net, je hebt nog de tijd. Plus je kunt beter stiekem zelf je conclusies trekken en niet er met iedereen over praten (zou ik doen tenminste).quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Day het volgende:
[..]
Die kijker is wel een aanwijzing. Voor Joan. Des te grappiger dat zij 'm heeft.
Ze moesten een relatie opbouwen in het huis.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef dakraam het volgende:
Eerlijk gezegd als er iemand als koppel dat huis binnen zou komen zou ik meteen denken dat het nep zou zijn. (maar dat zeg ik nu)
Ja, dat snap ik dus ook niet. Gerard, Philip en Karim zijn ook continue samen clues aa net zoeken/bespreken. Ik zou het alleen doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ze zitten er pas net, je hebt nog de tijd. Plus je kunt beter stiekem zelf je conclusies trekken en niet er met iedereen over praten (zou ik doen tenminste).
Uhu!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
Bij Guido gaat bij mij wel mijn gaydar af.
das zo'n metromanquote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
Bij Guido gaat bij mij wel mijn gaydar af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |