Wij lopen niet voor op de streams, de streams lopen voor op de uitzendingen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef Yanniick het volgende:
Huh maar als dat in de uitzending van vanavond is, wanneer gaan ze het dan updaten tot wij niet meer 3 dagen voor lopen op de streams ;p
Streams lopen nu toch al 3 dagen of zo voor? Bij BB was het volgens mij stukken minder.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij lopen niet voor op de streams, de streams lopen voor op de uitzendingen.
En dat zal altijd zo blijven, want er is nu eenmaal tijd nodig om de uitzendingen in elkaar te zetten. Bij DGK zaten er ook altijd een paar dagen tussen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Pvoesss het volgende:
ik vind het wel netjes dat ze het toch over de niet live live show toegeven
Nee tuurlijk niet. Het zijn wel beelden van de afgelopen dagen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
Maar dan gaan we nu zo ook kijken naar dat diner?
Ik zag in ieder geval neptieten.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Sliien het volgende:
What the fuck heeft Marijke Helwegen te maken met een geheim?!
Borstverkleining.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Sliien het volgende:
Plastische chirurgiequote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Sliien het volgende:
Joanna heeft cosmetische chirurgie gehadquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Sliien het volgende:
Joanna is de slaapwandelaarsterquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Joanna heeft cosmetische chirurgie gehad
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
Er zijn er echt een paar die me bekend voorkomen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze allemaal zo doorsnee zijn.
Sabine was gaaf manquote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef Injetta het volgende:
Die Laura kijkt de hele tijd zo stuurs. Ze doet me trouwens denken aan Sabine van BB1..
Oh ja dat slaapwandelen, ik moet er nog even inkomen, maar dan is ze wel meteen "verdacht" bij die andere dames. Ik zou dat ding gewoon negeren.quote:
Een uur?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef Injetta het volgende:
Jeetje, we zijn nog geen 8 minuten verder...
Dan houden we van dat ene uur uitzending ca. 30 minuten over.. Pfffff. Dan is opnemen wellicht beter..
Eensquote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe leuk gedaan, toffer om naar te kijken dan zondagavond.
Nee hoor. Ze mogen 14 minuten reclame uitzenden per uur. Dus je krijgt ongeveer 45 minuten secret story.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef Injetta het volgende:
Jeetje, we zijn nog geen 8 minuten verder...
Dan houden we van dat ene uur uitzending ca. 30 minuten over.. Pfffff. Dan is opnemen wellicht beter..
Maar ik ging uit van een half uurquote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
JaZe moeten geld verdienen met de reclames he?
Inderdaad heel erg stom.... maar ja.. de rest moet het gemiddelde IQ in het huis compenseren t.o.v. die ene hoogbegaafdequote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat slaapwandelen, ik moet er nog even inkomen, maar dan is ze wel meteen "verdacht" bij die andere dames. Ik zou dat ding gewoon negeren.
Ik hoop het...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze mogen 14 minuten reclame uitzenden per uur. Dus je krijgt ongeveer 45 minuten secret story.
Heel veel zenders doen een reclame blok om 40 over het uur en 10 over het uur.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Beaudelaire het volgende:
Best een leuke update, maar na 10 minuten al reclame is echt dodelijk.
Hm, dat valt me mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze mogen 14 minuten reclame uitzenden per uur. Dus je krijgt ongeveer 45 minuten secret story.
Two and a half men niet dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, nu moet ik Big Bang Theory opnemen.
3 dagen is toch echt wel te veel.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij lopen niet voor op de streams, de streams lopen voor op de uitzendingen.
En dat zal altijd zo blijven, want er is nu eenmaal tijd nodig om de uitzendingen in elkaar te zetten. Bij DGK zaten er ook altijd een paar dagen tussen.
Maandag is altijd een update van het weekend. Morgen lopen ze wel weer wat meer bij dan vandaag hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Yanniick het volgende:
[..]
3 dagen is toch echt wel te veel.
Met dat tv kanaal en al die streams denk ik niet dat ze het zo erg laten achterlopen.
En vooral met die opdrachten en die rode knop enzo, dan zou niemand toch meer naar de uitzending kijken als de belangrijke dingen 2 dagen van tevoren al op internet staan
Als je denkt een geheim te weten, jaquote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef Karina het volgende:
Maar waarvoor is die rode knop nou? Als je een geheim hebt geraden soms?
Volgens een interview met zappen.blog.nl gaan de TV-uitzendingen uiteindelijk 1,5 a 2 dagen achterlopen. Best redelijk dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Yanniick het volgende:
[..]
Met dat tv kanaal en al die streams denk ik niet dat ze het zo erg laten achterlopen.
En vooral met die opdrachten en die rode knop enzo, dan zou niemand toch meer naar de uitzending kijken als de belangrijke dingen 2 dagen van tevoren al op internet staan
Volgens mij doen ze het ook met opzet, zodat ze meerdere dagen hebben om eventueel uit te kiezen voor de uitzending. Als het dan een keer een dag heel erg saai is, kunnen ze nog materiaal halen uit de volgende dag.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Maandag is altijd een update van het weekend. Morgen lopen ze wel weer wat meer bij dan vandaag hoor.
Sowieso weet je als je strrams kijkt alles al, of die nou een halve dag voorlopen of drie dagen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Yanniick het volgende:
[..]
Ben je buddy/familie?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Dat is Jurien, ofwel: @SST_Jurien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |