Inderdaad, alle vrouwen hebben het toch al 'ontdekt'?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Injetta het volgende:
Wat doet die Joanna achterlijk over die nachtkijker.. Hoezo als "ze" dat ding ontdekken is het klaar????
Je had haar vannacht moeten horen over peper-en-zoutstelletjesquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Injetta het volgende:
Wat doet die Joanna achterlijk over die nachtkijker.. Hoezo als "ze" dat ding ontdekken is het klaar????
Heb je de vrouwen wel eens goed bekeken?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Injetta het volgende:
En de rest vraagt zich niet af waarom ze zo idioot doet over dat ding???
Haha dat was ook mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je had haar vannacht moeten horen over peper-en-zoutstelletjes
Echt he, ik dacht dat die 'm helemaal doorflipte.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat de rest al snel gaat denken dat haar geheim is: Ik ben paranoïde en schizofreen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jammer van die kale kop.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Sliien het volgende:
Ik vind 't wel een lekker spookje. Zo'n huisspook wil ik ook wel
Echt waar???? Ik vind hem griezelig... Een echt spook dus..quote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Sliien het volgende:
Ik vind 't wel een lekker spookje. Zo'n huisspook wil ik ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |