Ja daarom sigaretten afpakken ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze elkaar niet meer zo aardig vinden
JA!! Graag!!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Injetta het volgende:
Gerard vraagt naar de nachtkijker.. O jee.. Joanna gaat flippen denk ik...
Ze weten denk ik gewoon echt nog niet waar en hoe ze moeten beginnen met geheimen ontrafelen. Zou ik ook niet weten als ik daar zat. Dus dan is alles verdacht en ga je alles serieus nemenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
Wat doen ze allemaal serieus over die stomme kijker.
Die kijker is wel een aanwijzing. Voor Joan. Des te grappiger dat zij 'm heeft.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
Wat doen ze allemaal serieus over die stomme kijker.
ja zelfs een vogeltje is verdachtquote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze weten denk ik gewoon echt nog niet waar en hoe ze moeten beginnen met geheimen ontrafelen. Zou ik ook niet weten als ik daar zat. Dus dan is alles verdacht en ga je alles serieus nemen
Inderdaad. Voor hetzelfde geld is iemand wel in zijn/haar vorige leven een vogel geweest!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zelfs een vogeltje is verdacht
Ja maar ze zitten er pas net, je hebt nog de tijd. Plus je kunt beter stiekem zelf je conclusies trekken en niet er met iedereen over praten (zou ik doen tenminste).quote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef Day het volgende:
[..]
Die kijker is wel een aanwijzing. Voor Joan. Des te grappiger dat zij 'm heeft.
Ze moesten een relatie opbouwen in het huis.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef dakraam het volgende:
Eerlijk gezegd als er iemand als koppel dat huis binnen zou komen zou ik meteen denken dat het nep zou zijn. (maar dat zeg ik nu)
Ja, dat snap ik dus ook niet. Gerard, Philip en Karim zijn ook continue samen clues aa net zoeken/bespreken. Ik zou het alleen doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ze zitten er pas net, je hebt nog de tijd. Plus je kunt beter stiekem zelf je conclusies trekken en niet er met iedereen over praten (zou ik doen tenminste).
Uhu!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
Bij Guido gaat bij mij wel mijn gaydar af.
das zo'n metromanquote:Op maandag 14 februari 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
Bij Guido gaat bij mij wel mijn gaydar af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |