abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93009213
Er is zo idd geen bal aan
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_93009444
Die Jo(j)anneke en Gerard brengen er af en toe nog leven in.
pi_93009532
Eigenlijk zouden ze dat hangen in de slaapkamers moeten verbieden
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:25:42 #108
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:31:43 #109
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93010038
Als de redactie de moeite doet om hier mee te lezen, dan hier weliswaar geen rechtstreekse tip, maar meer een ergernis en klacht.

Van begin af aan presteren de makers van reallifesoaps het al om de BB-huizen, villa's en wat dies meer zij tot de nok toe vol te stouwen met hetero's, praktiserende gays en kasthomo's. De vrouwen, hoe leuk ze ook zijn (en er zitten echt leuke tussen in SST!) zijn echter bijna altijd 101% hetero.

Kan dit nu niet en keer anders? :(
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:33:24 #110
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93010091
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Als de redactie de moeite doet om hier mee te lezen, dan hier weliswaar geen rechtstreekse tip, maar meer een ergernis en klacht.

Van begin af aan presteren de makers van reallifesoaps het al om de BB-huizen, villa's en wat dies meer zij tot de nok toe vol te stouwen met hetero's, praktiserende gays en kasthomo's. De vrouwen, hoe leuk ze ook zijn (en er zitten echt leuke tussen in SST!) zijn echter bijna altijd 101% hetero.

ja, eensch, zoek de lesbo *O*
  Moderator zaterdag 19 februari 2011 @ 13:36:43 #111
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93010202
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:

Je kunt ook overdrijven, met je "volstouwen". _O-
En er is notabene een lesbische Big Brother winnares geweest, én een biseksuele Big Brother winnares.

Ik denk dat er momenteel wel wat andere zaken zijn waar de redactie zich druk om dient te maken dan toekomstige casting. Als het zo doorgaat komt die casting er helemaal niet meer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:39:22 #112
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93010283
Maar het speculeren is leuk, dat gebeurt veelal bij de mannen, die BB winnaressen waren er vanaf het begin duidelijk over, we hadden niks meer te raden :+
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:39:56 #113
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93010474
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Goede tip: gooi vanmiddag een bommetje en laat dan vanavond de alcohol rijkelijk vloeien. Er moet wat actie komen, want zo gaat het niet de goede kant uit :N
beste productie, redactie etc. Ik vind het geweldig dat ik via UPC 24/7 kan kijken. Maar dan wil ik ook dat er wat te kijken valt. Het is dat ik dit forum erbij heb, anders was ik al na 1 dag al afgehaakt en had UPC ook gevraagd kanaal 14 te verwijderen. Zorg aub dat er voor de 24/7 kijkers en streamers wat te zien valt. Aktie, opdrachten, laat die telefoon een paar keer per dag rammelen,IK WIL DUS ZEGGEN: zorg dat dat volk van z'n luie gat komt en wat gaat doen om ons te vermaken. Of denken jullie echt dat mensen het zoals het nu is leuk vinden?
Altijd de sarcasme modus aan
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:51:12 #115
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93010594
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:46 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

beste productie, redactie etc. Ik vind het geweldig dat ik via UPC 24/7 kan kijken. Maar dan wil ik ook dat er wat te kijken valt. Het is dat ik dit forum erbij heb, anders was ik al na 1 dag al afgehaakt en had UPC ook gevraagd kanaal 14 te verwijderen. Zorg aub dat er voor de 24/7 kijkers en streamers wat te zien valt. Aktie, opdrachten, laat die telefoon een paar keer per dag rammelen,IK WIL DUS ZEGGEN: zorg dat dat volk van z'n luie gat komt en wat gaat doen om ons te vermaken. Of denken jullie echt dat mensen het zoals het nu is leuk vinden?
Of zorg dat er persoonlijke spullen verdwijnen zodat er ruzie ontstaat ~O>
pi_93010989
er gebeurt natuurlijk verrekte weinig, dus als ZIGGO 15 al het smakelijks gaat laten zien dan is de dagelijkse uitzending alleen herhaling. maar tis wel errug saai. er moet meer geneukt worden. inhakend op hierboven: lesbo-actie!
pi_93015239
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Of zorg dat er persoonlijke spullen verdwijnen zodat er ruzie ontstaat ~O>
ook goed!! Als er maar meer gebeurt als nu, (saaie) gesprekken op de slaapkamer of op welke bank dan ook. Dit hou ik geen 12 weken meer vol zo, te saai voor woorden
Altijd de sarcasme modus aan
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 19 februari 2011 @ 16:36:07 #118
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93016267
Actie plz.
Ik zou het ook wel fijn vinden om in de geheime kamer te kunnen kijken (met geluid) als iemand daarheen moet, maarmja. Dat zou waarschijnlijk de helft van de live-uitzending overbodig maken, :') .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_93016598
kan van het UPC kanaal geen rode knop functie worden gemaakt voor een extra beeld-stream? dus stream 1 en 3 op de tv?

Net zoiets als ze bij de VRT in België doen, een extra tv-zender op de zender zelf, ÉÉN+ en CANVAS+ , achter de rode knop.
pi_93016900
Wat ik heel vervelend vind is tijdens de dagelijkse uitzendingen die al zo moeilijk te verstaan zijn. Ik heb mijn geluid zo enorm hard aan, dat er dan ook nog muziek op de achtergrond gezet wordt. Tijhdens een gesprek dan versta ik er helemaal niets meer van. :(
pi_93019759
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:44 schreef Kwaliteit het volgende:
kan van het UPC kanaal geen rode knop functie worden gemaakt voor een extra beeld-stream? dus stream 1 en 3 op de tv?

Net zoiets als ze bij de VRT in België doen, een extra tv-zender op de zender zelf, ÉÉN+ en CANVAS+ , achter de rode knop.
Liever een knop met daaronder de vier beeldjes waarbij je d.m.v. bijvoorbeeld een rood kader een stream kunt selecteren en deze vervolgens in het groot kunt bekijken.
Ook zouden vier beeldjes tegelijkertijd mooi zijn waarbij je de audio aan kunt zetten door actief een beeldje te selecteren.
Ons scherm is groot genoeg voor vier beeldjes tegelijkertijd en een actieve audio stream.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:27:41 #122
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93022029
Geef die mensen wat te doen! Meer opdrachten waarbij ze moeten samenwerken, meer spanningen en confrontaties krijgen onderling. Nu zitten ze zich heel de dag te vervelen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93022306
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Geef die mensen wat te doen! Meer opdrachten waarbij ze moeten samenwerken, meer spanningen en confrontaties krijgen onderling. Nu zitten ze zich heel de dag te vervelen.
Ik ben heel benieuwd naar het aantal redactieleden.
pi_93022437
Hele dag al slechts 2 streams, probleempjes ?

Is het mogelijk om de hints wat langer en duidelijker in beeld te brengen. Ik bedoel bijvoorbeeld het slot op de "kist" naast het zwembad.
pi_93022568
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Actie plz.
Ik zou het ook wel fijn vinden om in de geheime kamer te kunnen kijken (met geluid) als iemand daarheen moet, maarmja. Dat zou waarschijnlijk de helft van de live-uitzending overbodig maken, :') .
Goeie ! Haha, dan heeft Net5 geen kijkers meer, is vast ergens afgesproken :D
pi_93022993
Die stream van UPC is wel al gevarieerder gelukkig. Je krijgt ten minste wat verschillende gesprekken te zien.

De mensen vervelen zich letterlijk dood.. ze doen al niks anders meer dan hangen en praten alsof ze garnalenstoned zijn..
Actie graag!
Of verbied ze om de hele dag op hun bed te blijven liggen als een een stel verveelde apen op een apenrots...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_93023176
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef Injetta het volgende:
Die stream van UPC is wel al gevarieerder gelukkig. Je krijgt ten minste wat verschillende gesprekken te zien.

De mensen vervelen zich letterlijk dood.. ze doen al niks anders meer dan hangen en praten alsof ze garnalenstoned zijn..
Actie graag!
Of verbied ze om de hele dag op hun bed te blijven liggen als een een stel verveelde apen op een apenrots...
simpel, weglokken met bananen en slaapkamers afsluiten :)
pi_93023403
Tijd voor wat actie? O+

Ze zijn de hele dag maar niks aan het doen, bank hangen en kroelen op bed. Bij Big Brother waren er weekopdrachten waar ze een groot gedeelte van de dag/week mee bezig zijn/waren. Dit is wel een element die ik hierin mis. Waarschijnlijk zal het ook wel liggen aan het feit dat de opdrachten die uitgevoerd moeten worden geheim zijn en wij hier niks tot nauwelijks iets van meekrijgen.
In het begin werden we blij gemaakt met een rode telefoon die zomaar af kan gaan, muzikale hints door de intercom, spannende opdrachten (welke ook met behulp van social media zouden worden verzonnen) en clues die de bewoners bezig zou houden.
Tot nu toe heb ik daar nauwelijks iets van gezien en vandaag is het zelfs dood te noemen in het huis. Geef ze wat drank, laat die telefoon wat vaker gaan, geef ze een opdracht of hints, maar nu is het gewoonweg slaapverwekend saai. Zowel voor die luie varkens daar als elke pipo die het ook maar enigszins volgt.

Doe er wat mee... actie!
pi_93023497
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
Tijd voor wat actie? O+

Ze zijn de hele dag maar niks aan het doen, bank hangen en kroelen op bed. Bij Big Brother waren er weekopdrachten waar ze een groot gedeelte van de dag/week mee bezig zijn/waren. Dit is wel een element die ik hierin mis. Waarschijnlijk zal het ook wel liggen aan het feit dat de opdrachten die uitgevoerd moeten worden geheim zijn en wij hier niks tot nauwelijks iets van meekrijgen.
In het begin werden we blij gemaakt met een rode telefoon die zomaar af kan gaan, muzikale hints door de intercom, spannende opdrachten (welke ook met behulp van social media zouden worden verzonnen) en clues die de bewoners bezig zou houden.
Tot nu toe heb ik daar nauwelijks iets van gezien en vandaag is het zelfs dood te noemen in het huis. Geef ze wat drank, laat die telefoon wat vaker gaan, geef ze een opdracht of hints, maar nu is het gewoonweg slaapverwekend saai. Zowel voor die luie varkens daar als elke pipo die het ook maar enigszins volgt.

Doe er wat mee... actie!
:Y ^O^

Kan het de bewoners ook niet echt kwalijk nemen. Die willen vast ook liever actie...
pi_93024014
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:Y ^O^

Kan het de bewoners ook niet echt kwalijk nemen. Die willen vast ook liever actie...
Nah, Monique heeft het er vandaag al een paar keer over gehad. Aafke heeft om drank gevraagd.
Ze worden op deze manier lui van het lui zijn en dan zijn ze over een paar dagen/weken helemaal zo suf als een koala in zo'n boom.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:25:46 #131
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93031253
Lieve redactie, het is weekeind, iedereen is vervelend/duf/hangerig, doe aub iets..... ;)
be nice or go away
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:26:39 #132
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93031318
Dit topic kan wel in de trash, ze doen er toch niks mee
pi_93032780
Tip :

Op donderdag, vrijdag en zaterdagavond ^O^
pi_93032965
1 tip:

BOOZE!
pi_93035641
_O-

pi_93037025
Gooi er een ouwe Portugese zwerver in.

Met een vieze hond.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 februari 2011 @ 00:25:37 #137
163650 Greys
pi_93037177
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Darklight het volgende:
Dit topic kan wel in de trash, ze doen er toch niks mee
Wat een onzin, ze kunnen toch niet dagelijks even alle 'bevelen' en tips hier opvolgen.
Wel een beetje realistisch blijven :)
Er zijn vorige week wel degelijk een aantal dingen veranderd nav tips en opmerkingen hier (geen 'live' meer in beeld bij de dagelijkse update, ze proberen duidelijker te worden in de updates, naar wat ik begreep zijn ze met de uitzendtijd bezig e.d.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 20 februari 2011 @ 00:25:44 #138
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93037182
En muizen. Vijf, met op hun ruggen een cijfer. Omdat die grap zo uitgekauwd is denken ze dat ze na de vierde alles hebben, en dan blijkt er nog een te zitten !!1
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zondag 20 februari 2011 @ 00:27:45 #139
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_93037281

+

=

pi_93049805
Dat camerawerk sucks. Als ze aan het eten zijn zie je niet WAT ze aan het eten zijn. Als ze buiten aan het sporten zijn zie je niet wie er aan het sporten is en wat voor sport, je kan alleen naar mensen kijken die naar het sporten kijken. Zo irritant is dat, de kijker wordt dan totaal niet betrokken in dat moment.
  zondag 20 februari 2011 @ 12:25:30 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93050374
Moeten we deze tips eigenlijk niet in het portugees geven?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93050442
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:25 schreef Maanvis het volgende:
Moeten we deze tips eigenlijk niet in het portugees geven?
Als ze al Portugees spreken, ik krijg sterk het vermoeden dat ze mensen van zee hebben geplukt.
  FOK!Babe zondag 20 februari 2011 @ 12:31:33 #143
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_93050587
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef SwitcheR het volgende:
Dat camerawerk sucks. Als ze aan het eten zijn zie je niet WAT ze aan het eten zijn. Als ze buiten aan het sporten zijn zie je niet wie er aan het sporten is en wat voor sport, je kan alleen naar mensen kijken die naar het sporten kijken. Zo irritant is dat, de kijker wordt dan totaal niet betrokken in dat moment.
Goed, dat vind ik dan zelf iets minder kwalijk. Ik hoef niet te zien wat voor groente er precies door de pasta zit, laat ze nou maar lekker die camera op de boeiende gesprekken en verraderlijke gezichtsuitdrukkingen zetten.

Moeten die er wel zijn, trouwens.
pi_93051334
Beste redactie, dit gaat 'm niet worden. dodelijk saaie bewoners die niet geprikkeld worden door vergezocht programma idee. Met zulke blonde dozen beter direkct op Gouden Kooi principe overgaan. En laat de Stem roepen dat strapless topjes niet iedere vier seconden omhoog getrokken dienen te worden. Of dat eeuwige gesjor aan korte rokjes.
pi_93051359
Ennuh, oh ja.. ga er niet vanuit dat een huis in Portugal niet vanuit NL beinvloed kan worden.
  zondag 20 februari 2011 @ 13:05:10 #146
283085 TWP
kassalade
pi_93051943
Het wordt met de dag slechter en saaier terwijl er zo veel opdrachten kunnen worden verzonnen boor de bewoners. Je ziet dat ze zichzelf ook afvragen wanneer er weer eens iets gaat gebeuren. Doe wat moeite om het hele programma te laten slagen aub!
:)
  zondag 20 februari 2011 @ 13:05:56 #147
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93051991
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef Dementor het volgende:

[..]

Als ze al Portugees spreken, ik krijg sterk het vermoeden dat ze mensen van zee hebben geplukt.
Misschien zeevaarders uit equatoriaal guinea?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 20 februari 2011 @ 13:27:30 #148
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93053020
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 00:25 schreef 08gnoT. het volgende:
En muizen. Vijf, met op hun ruggen een cijfer. Omdat die grap zo uitgekauwd is denken ze dat ze na de vierde alles hebben, en dan blijkt er nog een te zitten !!1
4 muizen, genummerd met 1,2,3 en 5. Dan denken ze dat ze nr 4 nog missen maar die is er gewoon niet. ;)
be nice or go away
  zondag 20 februari 2011 @ 13:37:14 #149
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_93053487
En die ellelange superclose-ups van uitdukkingsloze starende gezichten begint stierlijk vervelend te worden! :N
pi_93054175
misschien is dit wel de gemeenschappelijke geheime missie:

het publiek dood vervelen.
  zondag 20 februari 2011 @ 13:56:20 #151
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93054326
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:52 schreef Boobman het volgende:
misschien is dit wel de gemeenschappelijke geheime missie:

het publiek dood vervelen.
_O-
Whahahahaaaa inderdaad, nog nooit zo'n saai programma gezien zeg
Gooi er wat "locals" bij, maakt niet uit dat ze portugees spreken, want veel saaier als dit kan het niet worden
Rayen 2½ jaar!
  Admin zondag 20 februari 2011 @ 14:05:12 #152
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_93054758
Hoe krijg je het voor elkaar om een RLS te laten floppen?
Bedankt hè?!
Nu begint echt niemand er meer aan, RLS is bij deze de nek omgedraaid.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_93054917
quote:
13s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef yvonne het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om een RLS te laten floppen?
Bedankt hè?!
Nu begint echt niemand er meer aan, RLS is bij deze de nek omgedraaid.
Als Yvonne het zelfs zegt.. oei oei.
  Admin zondag 20 februari 2011 @ 14:11:29 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_93055057
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Refurb het volgende:

[..]

Als Yvonne het zelfs zegt.. oei oei.
Ik denk niet dat ze daar een boodschap aan hebben ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_93055215
Het programma idee kan op zich goed uitpakken maar ik vind een aantal geheimen echt niet spectaculair. Jurien met zijn "Ik heb een keertje anabolen geslikt" ... who cares?

Daarnaast is het geluid echt belachelijk slecht voor een tvprogramma en zoals al gezegd is blijft de camera of stream constant op 1 punt hangen als je via Ziggo gedurende kijkt de dag. Als er iets op de achtergrond gebeurd moet je maar raden wat het is want je ziet niets.

De rode telefoon en de stem voegen ook niets toe. In de liveshow is dat ding wel 10 keer afgegaan wat een beetje teveel was.

Bewoners worden niet geprikkeld en hangen de hele dag maar wat rond. Gesprekken zijn via Ziggo niet te volgen dankzij het slechte geluid en camerawerk.

Bart en Renate vind ik geen ideaal stel om samen dit programma te presenteren.

Kortom: het hele programma flopt gigantisch.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_93055252
Kwestie van afdraaien voor Net 5 en op naar de volgende productie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')