abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 februari 2011 @ 00:17:47 #126
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_92802338
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/02/echt-heel-moeilijk/

Enne, Anita leek idd wel iets vrouwelijks te hebben, en dan heb ik het niet over haar zusje.

Haar vader had wel gouwe tips trouwens.
De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:41:58 #127
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_92807477
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef bloodymary het volgende:
Misschien had Annemarie wel gedacht dat Adriaan een enorme tampeloeris had, 'zo'n grote sterke vent. En viel dat tegen....
Als Adriaan nou niet vaak douched, dan heeft Annemarie zo maar extra kaas erbij :')
opgezegd@fok.nl
pi_92807673
Haha, het niveau wordt al beter hier!
pi_92807903
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef bloodymary het volgende:
Misschien had Annemarie wel gedacht dat Adriaan een enorme tampeloeris had, 'zo'n grote sterke vent. En viel dat tegen....
Ze zou niet weten wat er mee te doen...
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:22:23 #130
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92808202
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:07 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ja, sinds er melkmachines zijn weten vrouwen nergens meer raad mee :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:27:07 #131
30252 Soempie
Procreating
pi_92808279
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Deckard het volgende:

Oke Femke.
Nou volgens mij was het nu wel duidelijk waarom ze dus niet bij Gijsbert past. Die gaat, als Gijsbert niet oppast, zijn hele leven beheersen.
Ik denk dat Gijsbert dat helemaal niet zo erg vindt eigenlijk. Die laat het gewoon over zich heen komen en trekt zich er niet veel van aan, volgens mij. En Femke zal vast wel wat minder controlerend worden. Vond ze de afgelopen aflevering bij de familie van Femke juist wel leuk samen. Als iemand die opmerkingen van Femke kan hebben is het Gijs. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:35:11 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92808442
Ik denk dat Femke lekker het huis en de keuken als haar domein moet hebben. Schoonmaken, koken, etc. Ik denk dat een boer daar alleen maar heel blij mee is, eigenlijk.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:49:30 #133
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_92808804
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Deckard het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je hebt je niet aangepast. Dat is dan jouw probleem. Had je maar Fries moeten leren. Ik heb tenslotte ook Nederlands geleerd.

Jij voelt je nogal aangevallen in je Fries-zijn, is het niet? Dus omdat één of andere kneus ooit heeft bedacht dat het een 'oficiele' Taal is moet ik het maar leren en splitsen jullie het iedere niet-Fries die in de buurt komt dat kutboekkie 'Fries voor beginners' maar in de maag? Leuk hoor, zo'n dialect, maar je zult mij het niet horen bazelen, tenzij een keer in een dronken (zogenaamd grappige) bui.

Verder ben ik het overigens (on topic) wel met je eens trouwens.

Als ik je ooit tegen kom krijg je wel een borrel van me. Maar geen Berenburg!
Nou doe je het weer!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:14:36 #134
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92809431
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:07 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ze kan er geen kaas van maken :')

Inkoppertje.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_92809466
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat Femke lekker het huis en de keuken als haar domein moet hebben. Schoonmaken, koken, etc. Ik denk dat een boer daar alleen maar heel blij mee is, eigenlijk.
Ja, dat denken veel vrouwen echt he, dat mannen dat fijn vinden. Ik denk dat mannen liever een leuk wijf hebben waar ze lol mee kunnen hebben en die er lekker uit ziet. Of niet?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:22:08 #136
30252 Soempie
Procreating
pi_92809660
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:15 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ja, dat denken veel vrouwen echt he, dat mannen dat fijn vinden. Ik denk dat mannen liever een leuk wijf hebben waar ze lol mee kunnen hebben en die er lekker uit ziet. Of niet?
Het hoeft toch niet of-of te zijn? Hij heeft zijn werk, zij heeft het huishouden en daarnaast hebben ze veel lol samen. Ik zie dat wel zo gebeuren bij die twee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:26:05 #137
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92809782
Als Gijsbert een nieuwe moeder zoekt die hem opvoedt en de les leest, dan heeft ie aan haar een goeie.
Maar ik kan me niet voorstellen dat je met je (nieuwe) moeder t bed wil delen.... :|W
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:35:22 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92810050
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef Soempie het volgende:

[..]

Het hoeft toch niet of-of te zijn? Hij heeft zijn werk, zij heeft het huishouden en daarnaast hebben ze veel lol samen. Ik zie dat wel zo gebeuren bij die twee.
Ik denk dat wij wat te nuchter reageren. Dit topic is vooral voor het overdrijven en het zeiken, niet voor een realistische kijk op relaties.
The love you take is equal to the love you make.
pi_92810348
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef Soempie het volgende:

[..]

Precies, beetje plagende grapjes (want meer is het niet) kan Gijsbert prima tegen, het is hun humor. Ik vind ze juist heel leuk samen. Allebei integer, slim en vrolijk. Prima stel dus, dat het volgens mij lang uit kan houden als ze hun levensstijl voldoende aan elkaar weten aan te passen.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:08:47 #140
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_92813264
vanmorgen op radio veronica (bij Kicken), iemand die Richard na deed.

Ik had het niet meer, lachen! _O-

Volgens mij is dit de link: http://www.radioveronica.nl/luister/iets-gemist/PK@Veronica/9507
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:00:04 #141
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_92815074
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:08 schreef IkWilbert het volgende:

Volgens mij is dit de link: http://www.radioveronica.nl/luister/iets-gemist/PK@Veronica/9507
_O_
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:17:45 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92815766
UZG en dit topic toegevoegd aan de wiki :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92816048
Hoezo zag Cynthia er zo goed uit? Ik vond het eigenlijk nog dezelfde dozige muts als in het vorig seizoen.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:34:40 #144
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_92816435
quote:

GE-WEL-DIG _O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:12:03 #145
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_92817932
quote:

_O-
KuikenGuppy
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:19:25 #146
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92818272
Ik kreeg bij dat fragment niet eens een glimlach op mijn gezicht geperst.
Totaal niet grappig.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_92818278
quote:

_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:57:49 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92820054
Femke en Gijsbert... Ik weet het niet, op zich is het wel een logische keuze want opposites attract, aan de andere kant is het verschil tussen Femke's lege mandjes en de algehele puintuin van Gijsbert wel zo groot dat ik me kan voorstellen dat het uiteindelijk onoverbrugbaar is.
Zodra de roze bril der verliefdheid barsten begint te vertonen dan gaat Gijsbert dingen in die mandjes gooien en dat is nog niet zo'n probleem als hij alle bonnetjes maar in het ene mandje doet, en de lege batterijen in het andere mandje, maar zodra hij een keer de fout ingaat en de lege batterijen in het bonnetjes-mandje gooit gaat Femke zich daar aan ergeren.
En Gijsbert zal nooit begrijpen waarom Femke daar zo boos/teleurgesteld/verdrietig van wordt.

Adriaan en Annemarie... Het verbaast me niet echt, Annemarie is praktisch ingesteld en ze wist steeds maar niet hoe een keuze te maken, ze moet ze beter kennen om een keuze te maken en gezien Harrie dezelfde schuurfeesten bezoekt als Annemarie komt ze die toch wel weer tegen. Adriaan komt ze waarschijnlijk niet meer tegen in het uitgaanscircuit dus een keuze voor Adriaan is vrij logisch; extra tijd om te bedenken of hij het voor zou kunnen zijn.
Plus dat Adriaan van een boerderij komt maar zelf geen kans had op de familieboerderij, want hij is de oudste niet, en hij zou heel graag willen, waar Harrie en Annemarie vorige week al een "discussie" hadden wie er op wiens boerderij zou moeten komen, dat was exit Harrie.
Volgens mij staan ze komende zaterdagavond met z'n 3en op een schuurfeest een biertje te doen, want Harrie en Adriaan kunnen het ook prima met elkaar vinden.

Anita en Frank... De juiste keuze voor Frank, hij had een zwak voor haar en heeft zich kennelijk over die 4 jaar studie heengezet, levert hem uiteindelijk ook een veearts op die aan thuisbezoek kan doen.
Ze zijn beiden een beetje moeilijk in het uiten van verliefdheidsemoties, maar ik denk dat de eerste "Ik hou van jou" al gevallen is in een gezamenlijke huilbui.

Ksenia en Marcel... Het leek erop dat Ksenia al spijt had dat ze geschreven had, ze probeerde redelijk duidelijk te hinten dat hij haar niet moest kiezen, maar Marcel was al ziende blind en horende doof van verliefdheid, en ging toch voor datgene wat hij niet kan krijgen (het blijft een man natuurlijk :'))
Beetje vaag dat die Passat waarmee ze langskwam toen ze haar moeder weer terug zou brengen naar Polen geen NL nummerbord had maar een waarschijnlijk Pools... tenzij het de auto van haar moeder was natuurlijk, maar waarom zou ze dan door Ksenia naar huis gebracht moeten worden, en hoe zou Ksenia dan weer naar NL komen?
En als moeder die 5 dagen van de opnames op het kindje van Ksenia paste, wie past er dan op het kind nu zij "even" heen en weer rijdt naar Polen om haar moeder weg te brengen?
En.... waarom werd Marcel nog niet voorgesteld aan het kind? Heeft de relatie geen kans van slagen?

Annemieke en Richard... Ze verdienen elkaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_92821209
Mooie analyse!

Met die auto, ik dacht precies hetzelfde. Hoe zit dat?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:32:22 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92821634
Het is als inwoner (en vooral: belastingplichtige) van NL vrij lastig om met een auto met buitenlands kenteken te rijden, je betaalt dan immers geen belasting in NL en de boete is naar ik meen de hoogte van de BPM en kan al opgelegd worden als je als inwoner van NL in de Belgische auto van je in België wonende broer rijdt, maar over het algemeen krijg je eerst een waarschuwing, maar waarschuwing of niet, in principe mag het niet, tenzij Ksenia helemaal niet officieel in NL woont...

Geen flauw idee waar ze woont trouwens, kan natuurlijk ook ergens aan de NL-Duitse grens zijn en dat het net Duitsland is en het een Duits nummerbord was.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')