Femke en Gijsbert... Ik weet het niet, op zich is het wel een logische keuze want opposites attract, aan de andere kant is het verschil tussen Femke's lege mandjes en de algehele puintuin van Gijsbert wel zo groot dat ik me kan voorstellen dat het uiteindelijk onoverbrugbaar is.
Zodra de roze bril der verliefdheid barsten begint te vertonen dan gaat Gijsbert dingen in die mandjes gooien en dat is nog niet zo'n probleem als hij alle bonnetjes maar in het ene mandje doet, en de lege batterijen in het andere mandje, maar zodra hij een keer de fout ingaat en de lege batterijen in het bonnetjes-mandje gooit gaat Femke zich daar aan ergeren.
En Gijsbert zal nooit begrijpen waarom Femke daar zo boos/teleurgesteld/verdrietig van wordt.
Adriaan en Annemarie... Het verbaast me niet echt, Annemarie is praktisch ingesteld en ze wist steeds maar niet hoe een keuze te maken, ze moet ze beter kennen om een keuze te maken en gezien Harrie dezelfde schuurfeesten bezoekt als Annemarie komt ze die toch wel weer tegen. Adriaan komt ze waarschijnlijk niet meer tegen in het uitgaanscircuit dus een keuze voor Adriaan is vrij logisch; extra tijd om te bedenken of hij het voor zou kunnen zijn.
Plus dat Adriaan van een boerderij komt maar zelf geen kans had op de familieboerderij, want hij is de oudste niet, en hij zou heel graag willen, waar Harrie en Annemarie vorige week al een "discussie" hadden wie er op wiens boerderij zou moeten komen, dat was exit Harrie.
Volgens mij staan ze komende zaterdagavond met z'n 3en op een schuurfeest een biertje te doen, want Harrie en Adriaan kunnen het ook prima met elkaar vinden.
Anita en Frank... De juiste keuze voor Frank, hij had een zwak voor haar en heeft zich kennelijk over die 4 jaar studie heengezet, levert hem uiteindelijk ook een veearts op die aan thuisbezoek kan doen.
Ze zijn beiden een beetje moeilijk in het uiten van verliefdheidsemoties, maar ik denk dat de eerste "Ik hou van jou" al gevallen is in een gezamenlijke huilbui.
Ksenia en Marcel... Het leek erop dat Ksenia al spijt had dat ze geschreven had, ze probeerde redelijk duidelijk te hinten dat hij haar niet moest kiezen, maar Marcel was al ziende blind en horende doof van verliefdheid, en ging toch voor datgene wat hij niet kan krijgen (het blijft een man natuurlijk

)
Beetje vaag dat die Passat waarmee ze langskwam toen ze haar moeder weer terug zou brengen naar Polen geen NL nummerbord had maar een waarschijnlijk Pools... tenzij het de auto van haar moeder was natuurlijk, maar waarom zou ze dan door Ksenia naar huis gebracht moeten worden, en hoe zou Ksenia dan weer naar NL komen?
En als moeder die 5 dagen van de opnames op het kindje van Ksenia paste, wie past er dan op het kind nu zij "even" heen en weer rijdt naar Polen om haar moeder weg te brengen?
En.... waarom werd Marcel nog niet voorgesteld aan het kind? Heeft de relatie geen kans van slagen?
Annemieke en Richard... Ze verdienen elkaar.
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?