Nee, hij heeft smeergeld betaald om mee te mogen doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Teslynd het volgende:
Mogen niet-Friezen dan meedoen met het kaatsen?
Vrouw, Friezin en voetballiefhebberquote:Op maandag 14 februari 2011 19:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
WTF, je bent een vrouw toch? Hoezo weet je dit?
Rutmer is gewoon opgegroeid in Friesland en ja, natuurlijk mogen niet Friezen meedoen. Zolang ze de sport maar goed beheersen!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Teslynd het volgende:
Mogen niet-Friezen dan meedoen met het kaatsen?
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef Teslynd het volgende:
Alors zegt van niet, ik denk nu maar even dat jij probeert iemand de hand boven het hoofd te houden zodat die niet gewipt wordt. Of twee iemanden hè, beide moeten fout geweest zijn.
Om de haverklap. Pff, overdreven gedoe.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef bloodymary het volgende:
Ik moet er eigenlijk niet aan denken, een vent die om de haverklap gaat janken. Dan toch liever een die het allemaal gezellig vind hoor. Pff dat zwaaropdehandgedoe.
Tssssssk, je mag niet van soort spreken hoor. Stoute viking!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Femke is echt zo'n type dat Gijs gaat opvoeden. "Nee nee, Gijs, je jas hoort aan de kapstok!" op het moment dat Gijs zijn jas over de stoel hangt (en reken maar van yes dat 'ie dat doet, hij is een boer en hij is gewend om alles overal maar neer te slingeren). Ik ken dat soort types. M'n moeder is precies zo
.
Ik vind het vrij normaal. Friezen geven tenslotte fatsoenlijke namen voor hun kinderen. Je vind buiten Friesland betrekkelijk weinig negers met een Nederlands origine naam. Dat is pas abnormaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een negertje die Romke heet, dat is net zoiets als een Japanner die Fritz heet.
Heb jij het dan ooit gezellig gezien bij Frank?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:07 schreef Lienekien het volgende:
Liever een man die af en toe een beetje huilie is, dan zo'n trien die maar de hele tijd roept dat het hartstikke gezellig is en waar verder geen enkele emotie van af te lezen valt.
Je hebt je niet aangepast. Dat is dan jouw probleem. Had je maar Fries moeten leren. Ik heb tenslotte ook Nederlands geleerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:43 schreef JooB65 het volgende:
Rot op met je Fries! Ik heb zelf een Friese vriendin, dus ik kan het weten. Echt, laat twee friezen mekaar tegenkomen in donker Afrika en ze lullen Fries met elkaar. Is gewoon automatisme, heb ik me al meerde malen aan geergerd in gezelschap (vooarl buiten Friesland, in Friesland moet je het zelf weten) totaal niet in de gaten dat niet-Friezen zich daaraan storen. Heb het maar opggegeven, wat dat betreft.
Kaatsers?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ach.. de man rechts op deze foto is Rutmer van der Meer. Geen Fries uiterlijk, wel een Friese naam, wel een 'über-Fries', hij is één van de grootste kaatsers van deze tijd:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ennnn is deze al voorbij gekomen? http://giel.vara.nl/BZV-in-60-sec.908.0.html
Huh heeft marcel voor gijsbert gekozen dan? Of gijsbert voor marcel?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Mercer het volgende:
Als ik moet kiezen wie het langst met elkaar volhouden, dan is het wel absoluut frank en anita, die twee passen gewoon goed bij elkaar.Het kortst? Ehmmm, dat vind ik moeilijker te zeggen..... gijs en marcel zou ik dan aan denken. Al is de vraag of er bij die engbek marcel ooit een begin gaat komen.
Dank!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef Zonnestraaltje het volgende:
..
Ennnn is deze al voorbij gekomen? http://giel.vara.nl/BZV-in-60-sec.908.0.html
Gijs en femke, of marcel en die poolse.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:57 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Huh heeft marcel voor gijsbert gekozen dan? Of gijsbert voor marcel?
Het zal trouwens vast al gezegd zijn maar bij de vooruitblik naar zondag is het toch wel overduidelijk dat de city trip de laatste trip is tussen annemarie en Adriaan? Ze hebben het over nog eens bellen samen en zij zegt iets van ooit een keer... zoiets, iemand opgevallen?
Sorry als het al in t topci voorbij is gekomen, geen tijd gehad om alles terug te lezen!
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:07 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp het nut niet zo van een kast met mandjes als je er niets in doet. Een kast is toch om dingen in op te bergen?![]()
Anders kun je net zo goed een poster van een kast aan de muur hangen...
Wat leuk! Ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 14 februari 2011 19:35 schreef Naamah het volgende:
Cynthia
in DWDD. Ziet er tien jaar jonger uit dan toen ze meedeed. Wat zeg ik? Misschien wel twintig! En Cynthia is de bom
![]()
Ik geloof dat diegene daar zelfs zijn weddenschap om verloren heeft...quote:Op maandag 14 februari 2011 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iemand voorspelde dat in het begin van dit seizoen al, ben z'n naam even kwijt maar weet nog wel dat het een vrij intelligente en goedlachse jongeman was in dit topic.
as if .............quote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef bloodymary het volgende:
Misschien had Annemarie wel gedacht dat Adriaan een enorme tampeloeris had, 'zo'n grote sterke vent. En viel dat tegen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |