abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92782844
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Teslynd het volgende:
Mogen niet-Friezen dan meedoen met het kaatsen?
Nee, hij heeft smeergeld betaald om mee te mogen doen.
know'm sayin?
word? word.
pi_92782968
Ik vind dat Cynthia er goed uitziet :Y ^O^
know'm sayin?
word? word.
pi_92783019
*O* Cynthia *O* in DWDD. Ziet er tien jaar jonger uit dan toen ze meedeed. Wat zeg ik? Misschien wel twintig! En Cynthia is de bom *O* *O*
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_92783296
Wehehehe Mirjam denkt dat Annemarie pot is en Iris denkt dat Marcel homo is :D!!!
know'm sayin?
word? word.
pi_92783601
Mirjam en Iris hebben trouwens beide een vriend :)
know'm sayin?
word? word.
pi_92783964
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

WTF, je bent een vrouw toch? Hoezo weet je dit?
Vrouw, Friezin en voetballiefhebber :Y
(In 1992 verloor Nederland in de halve finale van Denemarken bij het EK, winnende penalty werd gescoord door Kim Christofte. Denemarken werd Europees kampioen)
pi_92784036
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Teslynd het volgende:
Mogen niet-Friezen dan meedoen met het kaatsen?
Rutmer is gewoon opgegroeid in Friesland en ja, natuurlijk mogen niet Friezen meedoen. Zolang ze de sport maar goed beheersen!
pi_92786987
Alors zegt van niet, ik denk nu maar even dat jij probeert iemand de hand boven het hoofd te houden zodat die niet gewipt wordt. Of twee iemanden hè, beide beiden moeten fout geweest zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Teslynd op 15-02-2011 16:40:05 (typo) ]
pi_92787209
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef Teslynd het volgende:
Alors zegt van niet, ik denk nu maar even dat jij probeert iemand de hand boven het hoofd te houden zodat die niet gewipt wordt. Of twee iemanden hè, beide moeten fout geweest zijn.
:')
know'm sayin?
word? word.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:36:19 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92787294
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef bloodymary het volgende:
Ik moet er eigenlijk niet aan denken, een vent die om de haverklap gaat janken. Dan toch liever een die het allemaal gezellig vind hoor. Pff dat zwaaropdehandgedoe.
Om de haverklap. Pff, overdreven gedoe.
The love you take is equal to the love you make.
pi_92788888
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Femke is echt zo'n type dat Gijs gaat opvoeden. "Nee nee, Gijs, je jas hoort aan de kapstok!" op het moment dat Gijs zijn jas over de stoel hangt (en reken maar van yes dat 'ie dat doet, hij is een boer en hij is gewend om alles overal maar neer te slingeren :')). Ik ken dat soort types. M'n moeder is precies zo :').
Tssssssk, je mag niet van soort spreken hoor. Stoute viking!
  maandag 14 februari 2011 @ 20:58:09 #112
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92788890
Mooie Lucky TV met Frank :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_92789692
Als ik moet kiezen wie het langst met elkaar volhouden, dan is het wel absoluut frank en anita, die twee passen gewoon goed bij elkaar. :') Het kortst? Ehmmm, dat vind ik moeilijker te zeggen..... gijs en marcel zou ik dan aan denken. Al is de vraag of er bij die engbek marcel ooit een begin gaat komen. :')
pi_92790071
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een negertje die Romke heet, dat is net zoiets als een Japanner die Fritz heet.
Ik vind het vrij normaal. Friezen geven tenslotte fatsoenlijke namen voor hun kinderen. Je vind buiten Friesland betrekkelijk weinig negers met een Nederlands origine naam. Dat is pas abnormaal.

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:07 schreef Lienekien het volgende:
Liever een man die af en toe een beetje huilie is, dan zo'n trien die maar de hele tijd roept dat het hartstikke gezellig is en waar verder geen enkele emotie van af te lezen valt.
Heb jij het dan ooit gezellig gezien bij Frank?

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:43 schreef JooB65 het volgende:
Rot op met je Fries! Ik heb zelf een Friese vriendin, dus ik kan het weten. Echt, laat twee friezen mekaar tegenkomen in donker Afrika en ze lullen Fries met elkaar. Is gewoon automatisme, heb ik me al meerde malen aan geergerd in gezelschap (vooarl buiten Friesland, in Friesland moet je het zelf weten) totaal niet in de gaten dat niet-Friezen zich daaraan storen. Heb het maar opggegeven, wat dat betreft.
Je hebt je niet aangepast. Dat is dan jouw probleem. Had je maar Fries moeten leren. Ik heb tenslotte ook Nederlands geleerd.

Oke Femke.
Nou volgens mij was het nu wel duidelijk waarom ze dus niet bij Gijsbert past. Die gaat, als Gijsbert niet oppast, zijn hele leven beheersen. Zoals al eerder gezegd is vooral haar doel om controle over de anderen te hebben. Die kapstok opmerking was gewoon typerend. Eerst het mooie vrouwtje spelen en nu ze de buit binnen heeft zie je haar nu langzaam veranderen in een feeks. Who would've guessed? (ja ik wist het, ik ken het soort)
En de preview voor volgende week laat dan ook zien dat ze steeds meer denigrerendere opmerkingen gaat maken richting hem. Als we ooit over twee jaar bij hun terechtkomen runt zij het hele huishouden en is Gijsbert zijn enige veilige haven nog rommelhok. Die kreeg hij dan aangesteld van haar als compromis die hij had gewonnen bij het onderhandelen tijdens een sessie bij de relatietherapeut.
En dat arme kind dan. Mijn God, wat een hel. Haar tirannie is zo groot dat een kind geen kind meer mag zijn bij haar in de buurt. Toen Gijsbert dat cadeatje gaf aan die jongen wist hij niet wat hij zag! Een boek! Die had hij nog nooit eerder gezien. Ja ergens bij hun op school ofzo, maar een boek past simpelweg niet bij hun in huis. Dat oogt gewoon te rommelig, met al die schots en scheve lijnen.
Gijsbert wilde het nog uitleggen maar je zag Femke het boek al uit haar zoontje zijn handen proberen te ritsen om het ergens goed en netjes weg te bergen. Wat een vreselijke mens is ze. Met haar losse haar.
pi_92790828
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ach.. de man rechts op deze foto is Rutmer van der Meer. Geen Fries uiterlijk, wel een Friese naam, wel een 'über-Fries', hij is één van de grootste kaatsers van deze tijd:

[ afbeelding ]
Kaatsers? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_92796963
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef Zonnestraaltje het volgende:

Ennnn is deze al voorbij gekomen? http://giel.vara.nl/BZV-in-60-sec.908.0.html *O*
:') _O- "Richard heeft een oude taart"
pi_92797959
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Mercer het volgende:
Als ik moet kiezen wie het langst met elkaar volhouden, dan is het wel absoluut frank en anita, die twee passen gewoon goed bij elkaar. :') Het kortst? Ehmmm, dat vind ik moeilijker te zeggen..... gijs en marcel zou ik dan aan denken. Al is de vraag of er bij die engbek marcel ooit een begin gaat komen. :')
Huh heeft marcel voor gijsbert gekozen dan? Of gijsbert voor marcel?

Het zal trouwens vast al gezegd zijn maar bij de vooruitblik naar zondag is het toch wel overduidelijk dat de city trip de laatste trip is tussen annemarie en Adriaan? Ze hebben het over nog eens bellen samen en zij zegt iets van ooit een keer... zoiets, iemand opgevallen?

Sorry als het al in t topci voorbij is gekomen, geen tijd gehad om alles terug te lezen!
pi_92798203
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef Zonnestraaltje het volgende:
..

Ennnn is deze al voorbij gekomen? http://giel.vara.nl/BZV-in-60-sec.908.0.html *O*
Dank!
Weer erg leuk :D _O-

Ik moet altijd denken aan de Tv Kantine als dat busje het erf van de boerderijen op komt rijden
''Hallo, daar ben ik weer in mn kleuter kleren!''
is hier dus een regelmatig uitgesproken zin in huis geworden :P

Ben erg benieuwd naar de city trips, vooral die van Annemarie en Adriaan zag er erg eh.. veelbelovend uit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92798284
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:57 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Huh heeft marcel voor gijsbert gekozen dan? Of gijsbert voor marcel?

Het zal trouwens vast al gezegd zijn maar bij de vooruitblik naar zondag is het toch wel overduidelijk dat de city trip de laatste trip is tussen annemarie en Adriaan? Ze hebben het over nog eens bellen samen en zij zegt iets van ooit een keer... zoiets, iemand opgevallen?
Sorry als het al in t topci voorbij is gekomen, geen tijd gehad om alles terug te lezen!
Gijs en femke, of marcel en die poolse. :*

Ja dat voorstukje is vreemd. Is dat nog ergens te zien online? Ik kon het niet vinden op bzv website namelijk.
pi_92798485
Ze hebben het erover dat ze elkaars telefoonnummers hebben
Adriaan zegt: We zullen nog wel een keertje bellen
Annemarie: een keertje?!!

zoiets was het
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 februari 2011 @ 23:06:29 #121
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92798492
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:07 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp het nut niet zo van een kast met mandjes als je er niets in doet. Een kast is toch om dingen in op te bergen? 8)7
Anders kun je net zo goed een poster van een kast aan de muur hangen...
_O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_92798773
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:35 schreef Naamah het volgende:
*O* Cynthia *O* in DWDD. Ziet er tien jaar jonger uit dan toen ze meedeed. Wat zeg ik? Misschien wel twintig! En Cynthia is de bom *O* *O*
Wat leuk! Ik ben heel benieuwd :Y
Cynthia O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 14 februari 2011 @ 23:14:50 #123
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92799007
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

Iemand voorspelde dat in het begin van dit seizoen al, ben z'n naam even kwijt maar weet nog wel dat het een vrij intelligente en goedlachse jongeman was in dit topic.
Ik geloof dat diegene daar zelfs zijn weddenschap om verloren heeft... ;)
pi_92799476
Misschien had Annemarie wel gedacht dat Adriaan een enorme tampeloeris had, 'zo'n grote sterke vent. En viel dat tegen....
  maandag 14 februari 2011 @ 23:25:33 #125
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92799684
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef bloodymary het volgende:
Misschien had Annemarie wel gedacht dat Adriaan een enorme tampeloeris had, 'zo'n grote sterke vent. En viel dat tegen....
as if ............. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')