De tekst is idd nogal lame als je het gaat vertalen en als je geen "stoere" puber meer bent. Neemt niet weg dat de beat gewoon vet is en de attitude er van af spat!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:39 schreef sbientje het volgende:
verschrikkelijk nummer iddmaar goede stem!
ja de beat is wel vet idd, en het past ook wel bij haar. maar verder vind ik het maar een ruknummer. Maar goed, ieder zijn smaak tochquote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De tekst is idd nogal lame als je het gaat vertalen en als je geen "stoere" puber meer bent. Neemt niet weg dat de beat gewoon vet is en de attitude er van af spat!
Ze is zo gewoon gebleven. Ze neemt nog gewoon de treinquote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Dizer het volgende:
Ik botste vanmorgen bijna tegen haar op toen ze de trein uitkwam lopen
Blijkbaar wel al attitude, niet eens even aan de kant gaanquote:Op maandag 11 april 2011 20:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ze is zo gewoon gebleven. Ze neemt nog gewoon de trein
de mensen die de trein IN willen, die zouden eens aan de kant moeten gaanquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Blijkbaar wel al attitude, niet eens even aan de kant gaan
Hoop maar niet te erg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:23 schreef Deceit het volgende:
Sinds de auditie me favo, en zal me favo ook blijven tot ze d'r uit ligt! Hoop stiekem op de winst..
Jawel want dat maakt het elke week spannend!quote:
Welke stationquote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Dizer het volgende:
Ik botste vanmorgen bijna tegen haar op toen ze de trein uitkwam lopen
Eens.quote:
Dat zegt dit seizoen helaas meer over de restquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef Balisto het volgende:
[..]
Eens.
Kan me ook niet herinneren dat er ooit eerder één kandidaat zo enorm boven de rest uitstak.
Lisaquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef Balisto het volgende:
[..]
Eens.
Kan me ook niet herinneren dat er ooit eerder één kandidaat zo enorm boven de rest uitstak.
Eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat zegt dit seizoen helaas meer over de rest
Sharon.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef Balisto het volgende:
Borisquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef Balisto het volgende:
[..]
Eens.
Mwah, er is maar een enkeling die ronduit slecht is. De rest vind ik juist kwalitatief beter dan voorgaande jaren. En dan nog steekt Rochelle daar naar mijn mening ver bovenuit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat zegt dit seizoen helaas meer over de rest
Laat me raden... je bent 14 en een vrouw...quote:
Iemand die er echt uitsprong was Ben Saunders en die had ook nog eens geweldige concurrentie van bijvoorbeeld Pearl Jozefzoon.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef Balisto het volgende:
[..]
gast! Boris *stak* ver boven de rest uit. bij de 1e live show wist je al dat ie ging winnen. Nummer 2 werd het 100 in een dozijn meisje Maud... Dat zegt genoeg over de kwaliteit. Al is Maud inmiddels ook al wat beter geworden nu.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Laat me raden... je bent 14 en een vrouw...
eh waar slaat dat op?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Laat me raden... je bent 14 en een vrouw...
Verrek, DAAR herken ik haar dus van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef Rookert het volgende:
Ik kende haar van Serious Request toen Dennis Weening die Glass House Band deed als slaapgast met een cover van Hello
Wat een volume
ronde verder.. ze was te jong..quote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef bloodymary het volgende:
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd toen ze aan Idols mee deed, hoe ver is ze gekomen?
Ik vind het zo moeilijk he? Zij of Adlicious?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Beste van de avond. En eigenlijk is ze altijd een van de beste.
Joaaaaah!!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:40 schreef Dizer het volgende:
Ik en een aantal anderen hebben haar op facebook gevraagd of ze Empire State Of Mind wil doen!!! Dat zou wel VET zijn! Ik ben benieuwd
Da's een goeiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:40 schreef Dizer het volgende:
Ik en een aantal anderen hebben haar op facebook gevraagd of ze Empire State Of Mind wil doen!!! Dat zou wel VET zijn! Ik ben benieuwd
Zou ze goed doen, maar Hurt van Christina Aguilera zou ze ook mooi kunnenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:40 schreef Dizer het volgende:
Zoeen kwaliteitszangeres naar het ESF sturenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als we dit volgend jaar nou eens naar het ESF sturen
Heb precies hetzelfde. Zij is de enige reden dat dat programma nog opstaat.quote:Op maandag 9 mei 2011 05:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik ben dat hele programma een beetje zat... Ik vind de artiesten matig, ook omdat ze zo geforceerd bezig zijn in die liveshows. Ik vind het vaak niet om aan te zien en te horen. De jury wordt met de week irritanter en Wendy van Dijk presenteert alsof ze voor een basisschoolklas staat. Echt wat een kutprogramma en die irritante koters die op youtube reageren, halen al helemaal het bloed onder mn nagels vandaanAf en toe schaam ik me zelfs omdat ik dit programma kijk
![]()
Maar dan is er Rochelleen zij maakt anderhalf uur afzien ineens de moeite waard! Echt wat een optreden weer vanavond, echt gewoon geniaal
Eens. Het enige waar ik nog naar uitkijk en de enige reden waarom ik nog kijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 05:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik ben dat hele programma een beetje zat... Ik vind de artiesten matig, ook omdat ze zo geforceerd bezig zijn in die liveshows. Ik vind het vaak niet om aan te zien en te horen. De jury wordt met de week irritanter en Wendy van Dijk presenteert alsof ze voor een basisschoolklas staat. Echt wat een kutprogramma en die irritante koters die op youtube reageren, halen al helemaal het bloed onder mn nagels vandaanAf en toe schaam ik me zelfs omdat ik dit programma kijk
![]()
Maar dan is er Rochelleen zij maakt anderhalf uur afzien ineens de moeite waard! Echt wat een optreden weer vanavond, echt gewoon geniaal
Ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Agressie zangeres...
Vorige week vond ik haar veel beter.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ookZe perste de zinnen er bijna uit.
![]()
En het gevalletje "ze heeft als enige iets anders gedaan, dan uit de lijst met nummers, want mevrouw stond het niet aan", doet me wel nadenken
volgens mij gaat dat niet makkelijk lukken bij haar..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ze was weer goed vanavond![]()
Ik was het trouwens wel eens met het commentaar van Gordon vorige week dat ze wel een paar kilo's mag aankomen
Omdat ze veels te dun is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Strugglemaster het volgende:
Waarom zou ze nou weer moeten aankomen?
Ja, zo dun dat het ongezond is ja. Of ben jij haar moeder om haar hier te verdedigen ofzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:51 schreef Strugglemaster het volgende:
Te dun voor wat? Te dun om te kunnen zingen? Zo dun dat het ongezond is? Te dun in vergelijking met wat esthetisch gepast wordt geacht? Raarheid...
Typisch gevalletje zwart-wit denken. Erg jammer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:17 schreef Sjaakz het volgende:
Is dun het nieuwe dik ofzo? Wat een gezeik joh. Meisjes van 18 hoeven niet standaard 70+ te wegen hoor.
Wat begrijp jij niet van het feit dat jij niet slechts op basis van jouw visuele waarneming kunt oordelen over haar gezondheid, althans in deze situatie?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Typisch gevalletje zwart-wit denken. Erg jammer.
Te dik is ongezond.
Te dun is ongezond.
Wat begrijp je daar niet aan?
Heel goed als ik het zo bekijk.. Rochelle wist in ieder geval hoe ze haar auditie NIET moest uitvoeren. Wat een vreselijke act van deze Cher.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:16 schreef Maartel het volgende:
Zie net haar auditie pas terug, maar vraag me af hoe goed ze naar de britse X-factor heeft gekeken afgelopen jaar
ik woog zelf ook niet meer dan 50 toen ik 18 was, toen kon ik eten wat ik wil, (nu nog btw) ik werd er echt niet dikker van, maar dikker worden, daar heeft ze nog alle tijd voor, dat komt vanzelf wel met de jaren, (in 10 jaar tijd ben ikzelf 7 kilo aangekomen) of na een zwangerschap.... haar moeder is ook niet slank.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Omdat ze veels te dun is.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:25 schreef fliert het volgende:
Gordon is gewoon te dik, zo simpel ligt het
qftquote:Op zondag 22 mei 2011 02:41 schreef Balisto het volgende:
Er heerst nogal een dubbele moraal wat betreft (commentaar geven op) dikheid en dunheid.
Moet je je eens voorstellen dat Eric van Tijn destijds tegen Lisa had gezegd dat ze te dik was.
Dat had echt niet gekund, de wereld zou te klein geweest zijn, hij had heel Nederland over zich heen gekregen, Gordon (Lisa's coach) was woedend weggelopen, het zou breed worden uitgemeten in de media.
Nu is het andersom: Gordon zegt tegen Rochelle (kandidaat van Eric) dat ze te dun is, en er kraait bijna geen haan naar.
Hier klopt toch iets niet.
Ik wil niet veel zeggen, maar zoiets werd een aantal jaar geleden tegen een kandidaat gezegd (lees: die inderdaad behoorlijk dik was). Dat leverde toen een flinke (media) rel op en (bijna) iedereen sprak er schande over.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:41 schreef Balisto het volgende:
Moet je je eens voorstellen dat Eric van Tijn destijds tegen Lisa had gezegd dat ze te dik was.
Dat had echt niet gekund, de wereld zou te klein geweest zijn, hij had heel Nederland over zich heen gekregen, Gordon (Lisa's coach) was woedend weggelopen, het zou breed worden uitgemeten in de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |