Hoop maar niet te erg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:23 schreef Deceit het volgende:
Sinds de auditie me favo, en zal me favo ook blijven tot ze d'r uit ligt! Hoop stiekem op de winst..
Jawel want dat maakt het elke week spannend!quote:
Welke stationquote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Dizer het volgende:
Ik botste vanmorgen bijna tegen haar op toen ze de trein uitkwam lopen
Eens.quote:
Dat zegt dit seizoen helaas meer over de restquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef Balisto het volgende:
[..]
Eens.
Kan me ook niet herinneren dat er ooit eerder één kandidaat zo enorm boven de rest uitstak.
Lisaquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef Balisto het volgende:
[..]
Eens.
Kan me ook niet herinneren dat er ooit eerder één kandidaat zo enorm boven de rest uitstak.
Eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat zegt dit seizoen helaas meer over de rest
Sharon.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef Balisto het volgende:
Borisquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef Balisto het volgende:
[..]
Eens.
Mwah, er is maar een enkeling die ronduit slecht is. De rest vind ik juist kwalitatief beter dan voorgaande jaren. En dan nog steekt Rochelle daar naar mijn mening ver bovenuit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat zegt dit seizoen helaas meer over de rest
Laat me raden... je bent 14 en een vrouw...quote:
Iemand die er echt uitsprong was Ben Saunders en die had ook nog eens geweldige concurrentie van bijvoorbeeld Pearl Jozefzoon.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef Balisto het volgende:
[..]
gast! Boris *stak* ver boven de rest uit. bij de 1e live show wist je al dat ie ging winnen. Nummer 2 werd het 100 in een dozijn meisje Maud... Dat zegt genoeg over de kwaliteit. Al is Maud inmiddels ook al wat beter geworden nu.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Laat me raden... je bent 14 en een vrouw...
eh waar slaat dat op?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Laat me raden... je bent 14 en een vrouw...
Verrek, DAAR herken ik haar dus van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:59 schreef Rookert het volgende:
Ik kende haar van Serious Request toen Dennis Weening die Glass House Band deed als slaapgast met een cover van Hello
Wat een volume
ronde verder.. ze was te jong..quote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef bloodymary het volgende:
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd toen ze aan Idols mee deed, hoe ver is ze gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |