Ik vind het zo moeilijk he? Zij of Adlicious?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Beste van de avond. En eigenlijk is ze altijd een van de beste.
Joaaaaah!!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:40 schreef Dizer het volgende:
Ik en een aantal anderen hebben haar op facebook gevraagd of ze Empire State Of Mind wil doen!!! Dat zou wel VET zijn! Ik ben benieuwd
Da's een goeiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:40 schreef Dizer het volgende:
Ik en een aantal anderen hebben haar op facebook gevraagd of ze Empire State Of Mind wil doen!!! Dat zou wel VET zijn! Ik ben benieuwd
Zou ze goed doen, maar Hurt van Christina Aguilera zou ze ook mooi kunnenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:40 schreef Dizer het volgende:
Zoeen kwaliteitszangeres naar het ESF sturenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als we dit volgend jaar nou eens naar het ESF sturen
Heb precies hetzelfde. Zij is de enige reden dat dat programma nog opstaat.quote:Op maandag 9 mei 2011 05:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik ben dat hele programma een beetje zat... Ik vind de artiesten matig, ook omdat ze zo geforceerd bezig zijn in die liveshows. Ik vind het vaak niet om aan te zien en te horen. De jury wordt met de week irritanter en Wendy van Dijk presenteert alsof ze voor een basisschoolklas staat. Echt wat een kutprogramma en die irritante koters die op youtube reageren, halen al helemaal het bloed onder mn nagels vandaanAf en toe schaam ik me zelfs omdat ik dit programma kijk
![]()
Maar dan is er Rochelleen zij maakt anderhalf uur afzien ineens de moeite waard! Echt wat een optreden weer vanavond, echt gewoon geniaal
Eens. Het enige waar ik nog naar uitkijk en de enige reden waarom ik nog kijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 05:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik ben dat hele programma een beetje zat... Ik vind de artiesten matig, ook omdat ze zo geforceerd bezig zijn in die liveshows. Ik vind het vaak niet om aan te zien en te horen. De jury wordt met de week irritanter en Wendy van Dijk presenteert alsof ze voor een basisschoolklas staat. Echt wat een kutprogramma en die irritante koters die op youtube reageren, halen al helemaal het bloed onder mn nagels vandaanAf en toe schaam ik me zelfs omdat ik dit programma kijk
![]()
Maar dan is er Rochelleen zij maakt anderhalf uur afzien ineens de moeite waard! Echt wat een optreden weer vanavond, echt gewoon geniaal
Ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Agressie zangeres...
Vorige week vond ik haar veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |