quote:
naar wat je van je vriendjen krijgt?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben nieuwsgierig voor morgen
Ja hij gaat wat doen of heeft wat geregeld ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
naar wat je van je vriendjen krijgt?
heb je ook iets voor hem?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja hij gaat wat doen of heeft wat geregeld ofzoHij was zo vaag erover
Ben echt benieuwd!
Verloving!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd!
Ja heb hem vandaag een lijstje gegeven met een paar fotos van ons. En morgen krijgt hij een kaart.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je ook iets voor hem?
Hij was gespannen dat hij niets had.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd!
Dat lijkt me wat snelquote:
wat lievvvquote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja heb hem vandaag een lijstje gegeven met een paar fotos van ons. En morgen krijgt hij een kaart.
Maar ik zit eraan te denken (ligt er dus aan wat hij doet) om hem morgen middag te verrassen op zn werk met een roosje ofzo
Maar weet nog niet helemaal zeker of ik dat laatste ga doenquote:
Nee sorryquote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Iemand die wil draaien? Ik moet stiekum even plassen
Ik zou het wel willen maar ik heb er niks voorquote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Iemand die wil draaien? Ik moet stiekum even plassen
hihiquote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar weet nog niet helemaal zeker of ik dat laatste ga doen
wat doe jequote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen maar ik heb er niks voor
En ik ga bijna zeker wel naar de meetquote:
Hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:34 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
En ik ga bijna zeker wel naar de meet
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:34 schreef PiRANiA het volgende:
Goed, ik klap mijn laptop dicht.
.
Enjoy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Maar je gaat wel toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik ga het heul zwaar krijgen.. moet die zaterdag stage lopen van half negen tot kwart voor 4 en zondags om half 4 weer beginnen tot elf
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar je gaat wel toch?
En dan kan ik samen met jou reizen
Je kan er wel op rekenen dat ik gaquote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
als jij mee gaat wel
anders durf ik niet
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Je kan er wel op rekenen dat ik ga
whahaha we zijn aan het spammenquote:
weet ik eigenlijk nietquote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef Popje-popje het volgende:
Komen er veel mensen naar die meet eigenlijk?
Laat maarquote:Op maandag 14 februari 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet
Dan zet ik Draakje wel aanquote:Op maandag 14 februari 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
Is er nog iemand die actief luisterd anders zet ik em echt op 100% random
Dan log ik zo welquote:
1.30quote:Op maandag 14 februari 2011 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tot hoe laat denk je? Dan programmeer ik den draeck
Iedereen moet morgen vroeg op denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De reeks is echt dood aan het bloeden in de nacht
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Iedereen moet morgen vroeg op denk ik
Arme jijquote:Op maandag 14 februari 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bha en ik heb juist weekend nu
Ik ook, maar tevens haat jegens degenen die mij vrijgaven, En nu moet ik morgen dus juridisch correct typen :Squote:Op maandag 14 februari 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bha en ik heb juist weekend nu
wutt? hoezo ?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ook, maar tevens haat jegens degenen die mij vrijgaven, En nu moet ik morgen dus juridisch correct typen :S
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
Wat heb je veranderd mono? Dit klinkt niet, iets staat enorm te pompen.
Ik heb nog niets veranderd. Ik wou alleen wat met die effects proberen binnen VDJquote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
Wat heb je veranderd mono? Dit klinkt niet, iets staat enorm te pompen.
Dan is het de mix, iemand heeft er compressie over gegooid die niet lekker is.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog niets veranderd. Ik wou alleen wat met die effects proberen binnen VDJ
Ja ik heb wat trance over gepompt van de HD van mijn neefje , en ik moet het nog even classificeren onder de trance mappen enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan is het de mix, iemand heeft er compressie over gegooid die niet lekker is.
En dit nummer is een beetje te hard
Veel plezier danquote:Op maandag 14 februari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens naar bed, ga ik daar wèl geile dingen doen
okequote:Op maandag 14 februari 2011 01:00 schreef Monopoly het volgende:
Dit is echt fijne muziek, dit moet ik vaker luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik zit op een site die je gedachten raad dmv vragen stellen...
ik dacht aan de epische billen van mono...
Ik won.. hij kon het niet radenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik zit op een site die je gedachten raad dmv vragen stellen...
ik dacht aan de epische billen van mono...
Ik won.. hij kon het niet radenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het al staan in de Hitkrant volgende week:quote:Op maandag 14 februari 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahaha dat moest ik gewoon even met jullie delen![]()
![]()
hij dacht dat ut een zwangerschap was![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zie het al staan in de Hitkrant volgende week:
Lieve redactie,
Vorige week heb ik de billen van een mooie jongen aangeraakt.
Ben ik nu zwanger ?
Gr , een onzeker meisje...
it's notedquote:Op maandag 14 februari 2011 01:18 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb echt een scheetje gemaakt dat 6 huizenblokken vermoord heeft![]()
Since when do you have a penis?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Today, I found out that applying toothpaste to your penis to make it taste good for your girlfriend is not a good idea. FML![]()
![]()
![]()
![]()
since neverquote:
Oh, want deze muziek vind ik echt niksquote:
Leuke site jaquote:
Oke thanks!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:30 schreef Monopoly het volgende:
Draakje is erin gegaan nu
Ik had wat nieuwe trance en wou wat kleine effects testen vanuit VDJ
Dus BHZakje, je kan alles nu aanvragen wat je wilt
Of lamebook.comquote:Op maandag 14 februari 2011 01:30 schreef Monopoly het volgende:
http://www.peopleofwalmart.com/
Deze is ook tof
jij ging toch geil doen?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:31 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben nog even aan het rotzooien met het geluid, dus als het raar/rot klinkt is het mijn schuld
Hiernaquote:Op maandag 14 februari 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij ging toch geil doen?
jij wil bijna altijd slapenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh, want deze muziek vind ik echt niks
quote:
oei een kusjen van bh-zakjequote:Op maandag 14 februari 2011 01:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
Oke ik ga nu naar bed!
Miss post ik zo vanuit bed nog wel ff hier-jes!
Nu permanent :Squote:Op maandag 14 februari 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij wil bijna altijd slapen
how come?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nu permanent :S
Geef mij maar een coma![]()
Egoistisch boos zijnquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Door die deprimuziek die hij draaide
wutt? sorry glazen bol doet het nietquote:
Goed. wtan?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe vind je de geluidskwaliteit?
moet je mij niet vragen he.. ik heb dr geen verstand vanquote:
okeeeejquote:Op maandag 14 februari 2011 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
Even niks aanvragen, ik moet even een nummertje of 3 kutten, daarna schroef ik ze op, toch rustig.
Als het niet klinkt dan hoor ik t welquote:Op maandag 14 februari 2011 01:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je mij niet vragen he.. ik heb dr geen verstand van
je moet het wel heul erg gaan verkloten wil ik het gaan horen :pquote:Op maandag 14 februari 2011 01:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als het niet klinkt dan hoor ik t wel
Dat is waar, maar als je bepaalde targets niet haalt (om het maar zeer netjes te zeggen) dan word je boos op jezelf, en dan verlies je oog op de realiteit. Ik ben nu weer "goed" bezig, ga echt weer de goede kant op, maar ben af en toe nog boos. En daar houd ik het lekker bijquote:
Ah, bas is te hard, ok.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja oke.. maar toch.. en net die bass ofzow in mijn oor
![]()
dat bedoelde ik.. alleen ben soms nogal slecht in het optijd benoemen van dingenquote:
Er is geen fade inquote:Op maandag 14 februari 2011 01:45 schreef Zokunen het volgende:
na die fade out kon alles, maar de fade in werkte niet en een skip
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik krijg bijna het gevoel alsof ik weer naar een testshow van iemand zit te luisteren... zit giga goed op de kwaliteit te letten
oef gelukkig.. zat ik toch goed met mijn gedachte.. dacht al.. daar hoef ik vast niks van te benoemen...quote:Op maandag 14 februari 2011 01:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is geen fade in
En ik skip zelf
Dat zit in het nummerquote:Op maandag 14 februari 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oef gelukkig.. zat ik toch goed met mijn gedachte.. dacht al.. daar hoef ik vast niks van te benoemen...
wel klinkt dit dof ofzow?
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:47 schreef djkoelkast het volgende:
Harige Piemel skip ik verder, vanaf nu weer normaal![]()
Ik vind hem wel even goed zo.
trustequote:
Wat denk je dat ik aan het doen benquote:Op maandag 14 februari 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu je bed nog opwarmen
ja die is wel koud alleenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu je bed nog opwarmen
Dat is waar sorry :pquote:Op maandag 14 februari 2011 01:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schatje , doe je telefoon eens uit, en kruip lekker tegen me aan, dat ligt veel lekkerder
Daar was ik me bezigquote:
die van mij is lekker al warmquote:Op maandag 14 februari 2011 01:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen ben
Dan heb je je goed verstopt!quote:
Niet meer lek?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mij is lekker al warm
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Zonder epische Japanse muziek niet slapen.
Het moet wel warm zijn als je me ziet! Koud, Foetus houding, doe maar nietquote:Op maandag 14 februari 2011 01:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan heb je je goed verstopt!
toeval bestaat niet!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Verdomd, ik bladeren door de muziek... kom ik gewoon een nummer tegen waar ik gisteren toevallig zomaar zonder reden aan moest denken
uhm.. kequote:Op maandag 14 februari 2011 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is toch fucking epische muziek
eh?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:59 schreef Zokunen het volgende:
IK HAAT JE NU, want het was "maar" een single
quote:Op maandag 14 februari 2011 02:03 schreef djkoelkast het volgende:
Zo'n goede tekst. Niet dat er omheen gelul.
WoWquote:Op maandag 14 februari 2011 02:04 schreef Zokunen het volgende:
hmm ik kan er mischien wel achter komen, mits mijn WOW account nog leeft, zat in een guild met een paar die Japans studeerden :S Maar ben al een maand niet meer ingelogged ofzo
Best leuk spel, tot TBCquote:
Deze vind ik echt grappigquote:Op maandag 14 februari 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
WoW/Fok jokes doen me niks, wow was leuk, maar de laatste X-pac was echt fail.
Slaap lekker, houd rekening met pop en tot morgenquote:
Nu ik even tijd heb, ONZquote:Op maandag 14 februari 2011 06:33 schreef kanovinnie het volgende:
04. 465 kanovinnie
Bedankt ONZ radio
Aangezien ik hier geen aids muziek draai, en de meeste mensen vinden dit fijne muziek om wakker te worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 07:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind die automatische piloot echt kut gewoon.
Waarom niet gewoon die verzoekjes automaat ?
Ik bedoel, als niemand iets aanvraagt gaat die toch ook automatisch muziek afspelen ?
Aah ok ik ben benieuwdquote:Op maandag 14 februari 2011 07:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Aangezien ik hier geen aids muziek draai, en de meeste mensen vinden dit fijne muziek om wakker te worden.
En er komt binnenkort een nieuw systeem.
Jij bent de enige die iedere keer klaagt over trolololo zijn nacht/ochtend automaat.quote:Op maandag 14 februari 2011 07:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind die automatische piloot echt kut gewoon.
Waarom niet gewoon die verzoekjes automaat ?
Ik bedoel, als niemand iets aanvraagt gaat die toch ook automatisch muziek afspelen ?
Dit.quote:Op maandag 14 februari 2011 07:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Aangezien ik hier geen aids muziek draai, en de meeste mensen vinden dit fijne muziek om wakker te worden.
En er komt binnenkort een nieuw systeem.
Foutquote:Op maandag 14 februari 2011 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit.
Al vind ik wakker worden met smells like teen spirit ook wel kut hoor.
Maar dit is rustiger wakker worden dan met verzoekjes van ssb
Ja dan slaap ik echt nog hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 07:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Fout
Ik had een rustige plaat in gedachte hoor.
Maar ik sta altijd om 5:00 al op, dan hoef ik om 07:00 niet meer wakker te worden met rustige muziek hoor
Word je boos als ik zeg dat ik echt blij ben voor feyenoord?quote:Op maandag 14 februari 2011 07:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb Ajax gisteren nog wel gezien, ze keken het op die verjaardag.
Maar man o man, waar zijn ze nog bezig.
Ik zei direct al dat hij die penalty niet moest nemen omdat hij niet in de wedstrijd zat, en wat gebeurt er?
HIJ MISTweg 3 punten
Landskampioen zullen ze nu ook wel niet meer worden...
Mogguh, ben gisteren naar NAC geweest...quote:Op maandag 14 februari 2011 07:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb Ajax gisteren nog wel gezien, ze keken het op die verjaardag.
Maar man o man, waar zijn ze nog bezig.
Ik zei direct al dat hij die penalty niet moest nemen omdat hij niet in de wedstrijd zat, en wat gebeurt er?
HIJ MISTweg 3 punten
Landskampioen zullen ze nu ook wel niet meer worden...
morguh, nog sma'tjes gehosseld?quote:Op maandag 14 februari 2011 07:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mogguh, ben gisteren naar NAC geweest...
Nee hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Word je boos als ik zeg dat ik echt blij ben voor feyenoord?
Eindelijk weer een keer gewonnen![]()
Als ze degraderen spelen ze volgend seizoen bij mij om de hoek want ik ga bijna naast het stadion van Emmen wonen![]()
Jammer alleen dat de klassieker al een paar jaar niet echt een klassieker meer isquote:Op maandag 14 februari 2011 07:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik vind Feyenoord een mooie club (mooie historie en een mooie achterban)![]()
Ik hoop niet dat ze degraderen, dat zou zonde zijn.
De klassieker moet uiteraard gewoon blijven
Tegen wie speelde die ?quote:Op maandag 14 februari 2011 07:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mogguh, ben gisteren naar NAC geweest...
Valt wel mee hoor, als je naar de resultaten van de afgelopen jaren kijktquote:Op maandag 14 februari 2011 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de klassieker al een paar jaar niet echt een klassieker meer is
Nee, geen chicks gehosseld. Alleen voetbal gekeken.quote:
Tegen Heerenveen en het was niet om aan te gluren.quote:Op maandag 14 februari 2011 07:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tegen wie speelde die ?
Ik ben het afgelopen weekend helemaal afgesloten geweest van de buitenwereld door verplichtingen.
Heb alleen Ajax gezien
Ff serieus. 2006 is de laatste keer geweest dat ze wonnen van ons?quote:Op maandag 14 februari 2011 07:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, als je naar de resultaten van de afgelopen jaren kijkt
Ajax - Feyenoord 2005/06 28-08-2005 1-2 0-1 Eredivisie
Feyenoord - Ajax 2005/06 05-02-2006 3-2 2-1 Eredivisie
Ajax - Feyenoord 2005/06 20-04-2006 3-0 1-0 Play-offs Eredivisie
Feyenoord - Ajax 2005/06 23-04-2006 2-4 0-2 Play-offs Eredivisie
Feyenoord - Ajax 2006/07 22-10-2006 0-4 0-2 Eredivisie
Ajax - Feyenoord 2006/07 04-02-2007 4-1 3-1 Eredivisie
Feyenoord - Ajax 2007/08 11-11-2007 2-2 1-0 Eredivisie
Ajax - Feyenoord 2007/08 03-02-2008 3-0 2-0 Eredivisie
Feyenoord - Ajax 2008/09 21-09-2008 2-2 0-1 Eredivisie
Ajax - Feyenoord 2008/09 15-02-2009 2-0 0-0 Eredivisie
Ajax - Feyenoord 2009/10 01-11-2009 5-1 1-0 Eredivisie
Feyenoord - Ajax 2009/10 31-01-2010 1-1 0-1 Eredivisie
Ajax - Feyenoord 2009/10 25-04-2010 2-0 2-0 KNVB Beker
Feyenoord - Ajax 2009/10 06-05-2010 1-4 0-1 KNVB Beker
Feyenoord - Ajax 2010/11 19-09-2010 1-2 0-1 Eredivisie
Ajax - Feyenoord 2010/11 19-01-2011 2-0 1-0 Eredivisie
Een man heeft zo zijn prioriteitenquote:Op maandag 14 februari 2011 07:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, geen chicks gehosseld. Alleen voetbal gekeken.
Je vergeet de auto, die komt ook nog voor de chickquote:Op maandag 14 februari 2011 07:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Een man glheeft zo zijn prioriteitenSport, bier, chicks
helemaal vergetenquote:Op maandag 14 februari 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je vergeet de auto, die komt ook nog voor de chick
Nee ik ben al geFOK!trouwd met Ezechielkquote:
Pak hem babequote:
No need. Een gewaarschuwd man telt voor 2.quote:
Maak het hem maar duidelijk danquote:Op maandag 14 februari 2011 07:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
No need. Een gewaarschuwd man telt voor 2.
Jij ookquote:Op maandag 14 februari 2011 08:02 schreef sharr het volgende:
Aight! Fijne commerciële bullshit dag allemaal
Ik heb ook altijd pechquote:Op maandag 14 februari 2011 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben al geFOK!trouwd met Ezechielk
Wie niet waagt wie niet wint zeg ik altijd.quote:Op maandag 14 februari 2011 07:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
No need. Een gewaarschuwd man telt voor 2.
Je gaat nú naar hem toe om hem een knuffel te geven.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech
Komt mijn broertje mijn kamer binnen en geeft mij een knuffel. Dus ik zeg: wat heb je geflikt?
Loopt hij teleurgesteld weg en ik hoor hem nog net zeggen: doe ik een keer lief tegen mijn broer denkt ie gelijk dat ik wat heb geflikt. Kan ik hem eindelijk een knuffel geven zonder dat ie mij uitmaakt voor homo vergeet ie dat het valentijsdag is.
Voel mij nu best wel kut
Is goed, wel even wachten tot m'n keelpijn over is, anders klinkt het nog ergerquote:Op maandag 14 februari 2011 08:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
Gaan we een keer een nieuwe opnemen?
Zouden het eigenlijk moeten afschaffen, scheelt ons mannen een heleboel gezeik en gezeurquote:Op maandag 14 februari 2011 08:02 schreef sharr het volgende:
Aight! Fijne commerciële bullshit dag allemaal
Vrouwen ookquote:Op maandag 14 februari 2011 08:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Zouden het eigenlijk moeten afschaffen, scheelt ons mannen een heleboel gezeik en gezeur
Haha is goedquote:Op maandag 14 februari 2011 08:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Is goed, wel even wachten tot m'n keelpijn over is, anders klinkt het nog erger
Ik heb er winst mee gemaakt dit jaarquote:Op maandag 14 februari 2011 08:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Zouden het eigenlijk moeten afschaffen, scheelt ons mannen een heleboel gezeik en gezeur
quote:Op maandag 14 februari 2011 08:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech
Komt mijn broertje mijn kamer binnen en geeft mij een knuffel. Dus ik zeg: wat heb je geflikt?
Loopt hij teleurgesteld weg en ik hoor hem nog net zeggen: doe ik een keer lief tegen mijn broer denkt ie gelijk dat ik wat heb geflikt. Kan ik hem eindelijk een knuffel geven zonder dat ie mij uitmaakt voor homo vergeet ie dat het valentijsdag is.
Voel mij nu best wel kut
Denken dat je kan winnen van Ezje. Dat is een Blonde God hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 08:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Wie niet waagt wie niet wint zeg ik altijd.
Ja inderdaad. Is dit een nieuw nummer ofzo? Nog nooit gehoord.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:12 schreef sharr het volgende:
Oh, dit nummer klinkt wel leuk. Die ga ik eens vaker luisteren.
Uiteraard. Doei!quote:Op maandag 14 februari 2011 08:13 schreef trolololo het volgende:
En nu ga ik naar school, mijn kluisje legen die helemaal vol met valentijnskaarten zitTot vanavond
Kan niet, hij is naar school toe.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Je gaat nú naar hem toe om hem een knuffel te geven.
Ik denk het wel ja, ik ga 'm zeker onthouden!quote:Op maandag 14 februari 2011 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Is dit een nieuw nummer ofzo? Nog nooit gehoord.
Ik knuffel niet op valentijnquote:Op maandag 14 februari 2011 08:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan niet, hij is naar school toe.
Jij mag wel ff langskomen, kunnen wij knuffelen totdat hij thuiskomt![]()
QFT.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:13 schreef sharr het volgende:
Valentijn en dan in de leerlingenraad zitten
De hele dag helium ballonnen leegzuigen en dan klaslokalen inrennen met een piepstem!
Kijk, dat zijn de successen op Valentijn!quote:Op maandag 14 februari 2011 08:15 schreef trolololo het volgende:
[..]
QFT.
Alle 731 valentijnskaarten lezen controleren en precies weten hoe en wat in de school!
Mensen hun IP's traceren en kijken wie welke kaart heeft gestuurd en in ruil voor een turkse pizza de gevraagde infromatie doorspelen aan klasgenoten
Deze valentijnsdag heeft me 4 dürum dönner opgeleverd
En nog eens 44 euro.
suc6 kerelquote:Op maandag 14 februari 2011 08:13 schreef trolololo het volgende:
En nu ga ik naar school, mijn kluisje legen die helemaal vol met valentijnskaarten zitTot vanavond
hupsje valt op blond, heb ik altijd...quote:Op maandag 14 februari 2011 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Heb ik ook een keer gehad met mijn broertje
[..]
Denken dat je kan winnen van Ezje. Dat is een Blonde God hoor
Heel herkenbaar, heb dat ook gedaan een paar jaar geledenquote:Op maandag 14 februari 2011 08:13 schreef sharr het volgende:
Valentijn en dan in de leerlingenraad zitten
De hele dag helium ballonnen leegzuigen en dan klaslokalen inrennen met een piepstem!
quote:Op maandag 14 februari 2011 08:19 schreef Viro het volgende:
[..]
suc6 kerel
[..]
hupsje valt op blond, heb ik altijd...
[..]
Heel herkenbaar, heb dat ook gedaan een paar jaar geleden
waarom heb ik daar nooit aangedachtquote:Op maandag 14 februari 2011 08:15 schreef trolololo het volgende:
[..]
QFT.
Alle 731 valentijnskaarten lezen controleren en precies weten hoe en wat in de school!
Mensen hun IP's traceren en kijken wie welke kaart heeft gestuurd en in ruil voor een turkse pizza de gevraagde infromatie doorspelen aan klasgenoten
Deze valentijnsdag heeft me 4 dürum dönner opgeleverd
En nog eens 44 euro.
Volgens mij wel inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:24 schreef Viro het volgende:
Liedje komt toch ook voor in The lion king
Krijg kippenvel van dit nummer.
vervelend is dat, en wanneer je er achter ben dat je dorst heb hele liters naar binnen werkenquote:Op maandag 14 februari 2011 08:23 schreef sharr het volgende:
Jemig, honger verwarren met dorst is heel vervelend. Ik blijf maar eten omdat ik honger bleef hebben, bleek ik dus dorst te hebben
Volgens mij niet, ff tekst googlen. Zou wel grappig zijn als het zo isquote:Op maandag 14 februari 2011 08:27 schreef sharr het volgende:
They see places between my legs.
Dat zong ze niet toch
Klopt, mijn derde halve liter siroop nuquote:Op maandag 14 februari 2011 08:28 schreef Viro het volgende:
[..]
vervelend is dat, en wanneer je er achter bent dat je dorst hebt hele liters naar binnen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |