quote:
naar wat je van je vriendjen krijgt?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben nieuwsgierig voor morgen
Ja hij gaat wat doen of heeft wat geregeld ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
naar wat je van je vriendjen krijgt?
heb je ook iets voor hem?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja hij gaat wat doen of heeft wat geregeld ofzoHij was zo vaag erover
Ben echt benieuwd!
Verloving!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd!
Ja heb hem vandaag een lijstje gegeven met een paar fotos van ons. En morgen krijgt hij een kaart.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je ook iets voor hem?
Hij was gespannen dat hij niets had.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd!
Dat lijkt me wat snelquote:
wat lievvvquote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja heb hem vandaag een lijstje gegeven met een paar fotos van ons. En morgen krijgt hij een kaart.
Maar ik zit eraan te denken (ligt er dus aan wat hij doet) om hem morgen middag te verrassen op zn werk met een roosje ofzo
Maar weet nog niet helemaal zeker of ik dat laatste ga doenquote:
Nee sorryquote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Iemand die wil draaien? Ik moet stiekum even plassen
Ik zou het wel willen maar ik heb er niks voorquote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Iemand die wil draaien? Ik moet stiekum even plassen
hihiquote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar weet nog niet helemaal zeker of ik dat laatste ga doen
wat doe jequote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen maar ik heb er niks voor
En ik ga bijna zeker wel naar de meetquote:
Hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:34 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
En ik ga bijna zeker wel naar de meet
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:34 schreef PiRANiA het volgende:
Goed, ik klap mijn laptop dicht.
.
Enjoy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Maar je gaat wel toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik ga het heul zwaar krijgen.. moet die zaterdag stage lopen van half negen tot kwart voor 4 en zondags om half 4 weer beginnen tot elf
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar je gaat wel toch?
En dan kan ik samen met jou reizen
Je kan er wel op rekenen dat ik gaquote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
als jij mee gaat wel
anders durf ik niet
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Je kan er wel op rekenen dat ik ga
whahaha we zijn aan het spammenquote:
weet ik eigenlijk nietquote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef Popje-popje het volgende:
Komen er veel mensen naar die meet eigenlijk?
Laat maarquote:Op maandag 14 februari 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet
Dan zet ik Draakje wel aanquote:Op maandag 14 februari 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
Is er nog iemand die actief luisterd anders zet ik em echt op 100% random
Dan log ik zo welquote:
1.30quote:Op maandag 14 februari 2011 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tot hoe laat denk je? Dan programmeer ik den draeck
Iedereen moet morgen vroeg op denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De reeks is echt dood aan het bloeden in de nacht
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Iedereen moet morgen vroeg op denk ik
Arme jijquote:Op maandag 14 februari 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bha en ik heb juist weekend nu
Ik ook, maar tevens haat jegens degenen die mij vrijgaven, En nu moet ik morgen dus juridisch correct typen :Squote:Op maandag 14 februari 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bha en ik heb juist weekend nu
wutt? hoezo ?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ook, maar tevens haat jegens degenen die mij vrijgaven, En nu moet ik morgen dus juridisch correct typen :S
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
Wat heb je veranderd mono? Dit klinkt niet, iets staat enorm te pompen.
Ik heb nog niets veranderd. Ik wou alleen wat met die effects proberen binnen VDJquote:Op maandag 14 februari 2011 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
Wat heb je veranderd mono? Dit klinkt niet, iets staat enorm te pompen.
Dan is het de mix, iemand heeft er compressie over gegooid die niet lekker is.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog niets veranderd. Ik wou alleen wat met die effects proberen binnen VDJ
Ja ik heb wat trance over gepompt van de HD van mijn neefje , en ik moet het nog even classificeren onder de trance mappen enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan is het de mix, iemand heeft er compressie over gegooid die niet lekker is.
En dit nummer is een beetje te hard
Veel plezier danquote:Op maandag 14 februari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens naar bed, ga ik daar wèl geile dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |