Uhu dat begreep ik wel maar dacht dan kom ik bakkie brengenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Stomme quoteknop die niet werkt..
Carool: Haha, ik heb ook we vervoer, mar erst moet de bus klaar zijn, zodat ik die weer naar de standplaats kan brengen en dan de auto pakken.. En voorlopig is de bus nog niet klaar ben ik bang..
Nee. Het is sneu als je het echt ALLEEN maar op die dag doet en aan degene waar Valentijn eigenlijk niet voor is bedoeltquote:Op maandag 14 februari 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
Dus we zijn het er over eens dat een kaartje sturen met Valentijnsdag sneu is, als het niet anoniem is aan iemand waar je een crush op hebt die dat (nog) niet weet?
Ik heb nog heul niks ontvangenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf een aantal kaarten gestuurd naar goede vrienden die wat voor me betekend hebben afgelopen jaar. Anoniem zijn ze wel en geschreven door mijn buurvrouw zodat ze ook echt anoniem zijnMaar even een blijk van waardering geven mag best op deze commerciële dag!
Hmm neuh dan is de koffie wel koud dat gaat niks wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Brengen kan ook, maar das dus in Rotterdam
En het verplicht sturen OMDAT het Valentijn is, maar het verder niets voor je betekent.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het enige wat ik sneu vind is het verwachten van een kaartje. Het sturen vind ik niets sneus aan.
Ziek zijn is wel degelijk mijn probleem.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja das niet jouw probleem! ziek = ziek hoor !
Ouch...quote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kreeg een Valentijnskaart afgelopen zaterdag. Ben sinds kort weer single dus ik dacht: 'Die weten me snel te vinden'
Bleek het voor de vorige eigenaar van mijn huis te zijn, maar die is al twee jaar dood.
'Ik mis je'
F.H.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kreeg een Valentijnskaart afgelopen zaterdag. Ben sinds kort weer single dus ik dacht: 'Die weten me snel te vinden'
Bleek het voor de vorige eigenaar van mijn huis te zijn, maar die is al twee jaar dood.
'Ik mis je'
F.H.
Nou zo hard zal ie degene niet missen, als ie nog niet weet dat ie dood isquote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
'Ik mis je'
F.H.
nee je zei dat je niet weg kon omdat het druk was.... dat is niet jouw probleemquote:Op maandag 14 februari 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ziek zijn is wel degelijk mijn probleem..
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
'Ik mis je'
F.H.
hehe, oepsquote:Op maandag 14 februari 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
'Ik mis je'
F.H.
Nope dan hou je em nog wel xtje van me tegoedquote:Op maandag 14 februari 2011 11:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Carool: Mjah, dat wordt m niet nee
Liefquote:Op maandag 14 februari 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
Zaterdag naar een leuk restaurantje meegenomen en gisteren een lief kaartje gehad. We hebben gisteren ook een groot deel van mijn spullen verhuisd, dus ik kon wel wat extra liefde gebruiken
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Whoei! Toch nog een positief puntje vandaag, koffie te goed bij/van Carooltje
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alles beter dan die automatenkoffie!
Wij serveren koffie van vers gemalen bonenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alles beter dan die automatenkoffie!
quote:
WTF! Nee, je woont te dicht bij, ga weg! IEUW! Als ik over de snelweg pis, doe ik dat in jullie achtertuinquote:
Het heeft alleen geen ene fuck te maken met Valentijnquote:Op maandag 14 februari 2011 10:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf een aantal kaarten gestuurd naar goede vrienden die wat voor me betekend hebben afgelopen jaar. Anoniem zijn ze wel en geschreven door mijn buurvrouw zodat ze ook echt anoniem zijnMaar even een blijk van waardering geven mag best op deze commerciële dag!
Nou en?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het heeft alleen geen ene fuck te maken met Valentijn
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Senseo is toch geen koffie.. Met dat rare prutlaagje.
Dat dus..quote:
Men moet doen wat men niet laten kan, ook al is dat je vrijwillig laten nemen door de commerciequote:
Lekker eten heeft ook geen ene fuck met Kerst te makenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het heeft alleen geen ene fuck te maken met Valentijn
Ik neem aan dat het om een baan in de ICT gaat?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou dat was het solli.gesprek met de recruiter en een test (DHCP whutnouja heb t weleens ergens zien staan maar wat t is of doet
ik ben zo geen nerd
) maar toch 4 fout op de 35 en morgen gesprek met supervisor en meekijken
goedemorgenquote:
Hola gastvrije man!quote:
telefonische klantenservice bij een internetproviderquote:Op maandag 14 februari 2011 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het om een baan in de ICT gaat?
Spannendquote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou dat was het solli.gesprek met de recruiter en een test (DHCP whutnouja heb t weleens ergens zien staan maar wat t is of doet
ik ben zo geen nerd
) maar toch 4 fout op de 35 en morgen gesprek met supervisor en meekijken
Ik vind het allemaal erg geitenwollie klinken, met spandoeken tegen de commerciequote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Men moet doen wat men niet laten kan, ook al is dat je vrijwillig laten nemen door de commercie
weet je hoe eng! Al die mensen verdienen ergens geld aan.. IEEEEEUW!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal erg geitenwollie klinken, met spandoeken tegen de commercie
Nou dan heb ik die dusquote:Op maandag 14 februari 2011 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je de smaakpapillen van een baksteen hebt wel ja.
En zelf met andere dingen net zo hard bewust dan wel onbewust meedoenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weet je hoe eng! Al die mensen verdienen ergens geld aan.. IEEEEEUW!
Neuh had het meer over mezelf ... daar ken Maarssen nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zover Maarssen gezellig is....
Maar dat heeft een veel oudere traditie die ook echt uit traditie stamt. Het enige traditiegedeelte wat verzonnen is door de commercie is de kerstman. En daar doe ik dus ook niet aan mee. De kerstboom en samen een grote maaltijd stammen allebei af van een tijd voor de kerk waar we in de winterse dagen warmte bij elkaar zochten.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker eten heeft ook geen ene fuck met Kerst te maken
Evenals de kerstboom trouwens.
Ik ken ook iemand uit Maarssen. Met paars haarquote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zover Maarssen gezellig is....
Broekie of Dorp?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh had het meer over mezelf ... daar ken Maarssen nog een puntje aan zuigen
Het is niet het pushen, het is het ronduit verzinnen van het hele gebeuren wat me tegenstaat. Zonder hallmark en fleurop bestond Valentijnsdag in zijn huidige vorm niet eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zelf met andere dingen net zo hard bewust dan wel onbewust meedoen
Ik stuur geen valentijnskaarten omdat de commercie dat wil van me hoorIk zou er sturen (dit jaar geen gedaan) omdat ik er zelf achtersta. Niet omdat het moet van Hallmark of omdat ze me pushen.
Aiii die moet wel opvallen tussen alle grijze muizen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand uit Maarssen. Met paars haar
Broekiequote:
Een knuffelquote:Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Koffie en gezelligheid, what more could one want?
Dat is niet waar want Valentijn stamt uit 496 N Chr. Dus wel net iets jonger dan Kerst, maar nog steeds een hele oude traditiequote:Op maandag 14 februari 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat heeft een veel oudere traditie die ook echt uit traditie stamt. Het enige traditiegedeelte wat verzonnen is door de commercie is de kerstman. En daar doe ik dus ook niet aan mee. De kerstboom en samen een grote maaltijd stammen allebei af van een tijd voor de kerk waar we in de winterse dagen warmte bij elkaar zochten.
Valentijnsdag is daarintegen voor 80% bij elkaar verzonnen om meer producten te verkopen.
heb er 76 naar je verstuurd.. hoeveel jij naar mij?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:24 schreef Q. het volgende:
Ik verwacht vandaag een uitpuilende brievenbus. Komt u maar met die kaartjes.
anoniem, geheime liefde, dat stamt uit 1300. Op dit moment maar een heel klein gedeelte van de huidige vorm van Valantijnsdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet waar want Valentijn stamt uit 496 N Chr. Dus wel net iets jonger dan Kerst, maar nog steeds een hele oude traditieEn dat het is om de romantische liefde te vieren is ook al uit 1300 ergens.
En zonder coca cola was Kerst er niet in zijn huidige vorm, en toch vier je het wel zeg je... maar dan zonder de kerstman.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is niet het pushen, het is het ronduit verzinnen van het hele gebeuren wat me tegenstaat. Zonder hallmark en fleurop bestond Valentijnsdag in zijn huidige vorm niet eens.
Zie post hierboven. Geen enkel feest heden ten dage bestaat nog in de huidge vorm. Overal is de commercie er mee aan de haal gegaan. Dus als je daar dan zo faliekant op tegen bent... waarom dan nog wel Kerst vieren, om maar eens een vb te noemen?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
anoniem, geheime liefde, dat stamt uit 1300. Op dit moment maar een heel klein gedeelte van de huidige vorm van Valantijnsdag.
Nee inderdaad die zijn maar van een paar mensen speciaalquote:Op maandag 14 februari 2011 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Carooltje: Ja ok, die ook nog we dan, mar da haal je ook niet bij iedereen..
Rip: Voo jou, of een collega?
De traditionele manier is aan je geheime liefde een anoniem bericht sturen. Dat vind ik niet sneu. Aan jan en alleman (en hun hond) iets sturen, is bedacht door Hallmark en Fleurop.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zonder coca cola was Kerst er niet in zijn huidige vorm, en toch vir je het wel zeg je... maar dan zonder de kerstman.
Nou, valentijn zondat dat je iedereen maar een kaartje stuur bestaat ook al eeuwen, en echt ook zonder Hallmark en Fleurop... maar dan is het ineens sneu om het toch te vieren op de traditionele manier?
~quote:Op maandag 14 februari 2011 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Carooltje: Ja ok, die ook nog we dan, mar da haal je ook niet bij iedereen..
Rip: Voo jou, of een collega?
Hij woont er inmiddels niet meer, maar destijds was ie paars in Maarsenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Aiii die moet wel opvallen tussen alle grijze muizen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
~
Voor mij!en hij had al allerlei onkarakteristieke romantische dingetjes gedaan, dus het was wel een grote verrassing
Omdat Kerst in veel mindere mate is overgenomen door de commercie. Pasen of O&N ook niet. Maar Valentijn dus wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie post hierboven. Geen enkel feest heden ten dage bestaat nog in de huidge vorm. Overal is de commercie er mee aan de haal gegaan. Dus als je daar dan zo faliekant op tegen bent... waarom dan nog wel Kerst vieren, om maar eens een vb te noemen?
Nieuwe schoenen zijn altijdquote:
Dan kan 'ie nog genoeg andere verrassingen in petto hebben voor je.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg gister ' je hoeft niet hopeloos hopend bij de brievenbus te gaan zitten want ik heb je geen kaartje gestuurd'meh
En wat is traditioneel kerst vieren? Tegenwoordig is daarvan ook 80% commercie van hallmark, tuincentyra en supermarktenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De traditionele manier is aan je geheime liefde een anoniem bericht sturen. Dat vind ik niet sneu. Aan jan en alleman (en hun hond) iets sturen, is bedacht door Hallmark en Fleurop.
Nou, Air. Vertel eens, hoeveel kaartjes heb jij gekregen?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan 'ie nog genoeg andere verrassingen in petto hebben voor je.
"Hee joe, moet ik me alvast voorbereiden op een dag geen contact morgenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg gister ' je hoeft niet hopeloos hopend bij de brievenbus te gaan zitten want ik heb je geen kaartje gestuurd'meh
De post komt hier 's middags pas.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
Nou, Air. Vertel eens, hoeveel kaartjes heb jij gekregen?
75 maar.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb er 76 naar je verstuurd.. hoeveel jij naar mij?
als dat zo is kan ie heel goed geheimen bewarenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan 'ie nog genoeg andere verrassingen in petto hebben voor je.
Nou dan zit je iig beter dan mijquote:
Mijn mening: Bullshit.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat Kerst in veel mindere mate is overgenomen door de commercie. Pasen of O&N ook niet. Maar Valentijn dus wel.
Zijn er plaatsen waar dat wel het geval is dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef Wicked-Game het volgende:
Hmm zit me net te bedenken dat ze waar ik woon op maandag geen post bezorgen
Vandaag onder het mom van Valentijn, morgen onder het mom van "omdat je mijn vriendje bent"quote:Op maandag 14 februari 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
Het maakt het uit of het commercieel is of niet, ik vind ieder excuus om extra lief voor mijn geliefde te zijn prima. Vandaag en andere dagen
gewoon simpele enkellaarsjesquote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen zijn altijd
Wat voor heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ging je vroegah met pasen alleen nog maar eieren zoeken in de achtertuin van opa en oma, nu moet je brunchen en n drie gangen diner s avondsquote:Op maandag 14 februari 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn mening: Bullshit.
Pasen en Kerst net zo goed.
Ik klaag niet...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dan zit je iig beter dan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |