quote:Op maandag 14 februari 2011 09:14 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kan m'n duim niet bewegenTypt prettig
Oh, gisteren een incidentje met m'n paardquote:
Ohw jeequote:Op maandag 14 februari 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gisteren een incidentje met m'n paard
Oh, zo erg is het niet hoorquote:
Ohw ik dacht dat je er misschien van af gevallen was ofzo... jeetje pijnlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo erg is het niet hoorHij had een stuk plastic in z'n mond die ik eruit heb moeten halen, dus toen heeft hij me perongeluk gebeten.
Ik neem aan dat je hem een flinke tik hebt verkocht?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo erg is het niet hoorHij had een stuk plastic in z'n mond die ik eruit heb moeten halen, dus toen heeft hij me perongeluk gebeten.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem een flinke tik hebt verkocht?
Per ongelukquote:Op maandag 14 februari 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem een flinke tik hebt verkocht?
Ook datquote:Op maandag 14 februari 2011 09:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ik dacht dat je er misschien van af gevallen was ofzo... jeetje pijnlijk
Als een klein kind mij per ongeluk bijt, is hij alsnog de sjaakquote:Op maandag 14 februari 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Per ongelukDan ga ik 'm niet straffen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Per ongelukDan ga ik 'm niet straffen.
[..]
Ook datMaar daar heb ik geen zere duim van
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kut. lichaam naar de klote, verkoudheid, spierpijn, schouder/nekpijn, kut dus
Mja, ik ken de risico's van met m'n hand in een paardenmond gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als een klein kind mij per ongeluk bijt, is hij alsnog de sjaak
Nee, ik kan heel goed vallen zonder me pijn te doenquote:
Als jij dat beest helpt, moet hij je niet bedanken door in je hand te bijtenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ken de risico's van met m'n hand in een paardenmond gaanEn ik heb liever een zere duim dan dat het dier onder 't mes moet.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ken de risico's van met m'n hand in een paardenmond gaanEn ik heb liever een zere duim dan dat het dier onder 't mes moet.
[..]
Nee, ik kan heel goed vallen zonder me pijn te doen
Ja, zo werkt dat voor een dier dus niet, dat weet jij ook welquote:Op maandag 14 februari 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij dat beest helpt, moet hij je niet bedanken door in je hand te bijten
Vallen moet je leren en na 13 jaar paardrijden, 5 jaar turnen en valcursussen weet ik wel hoe ik moet vallenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]zegt me vriendin ook altijd
dat hoef ik niet te proberen dan ben ik echt van top tot teen bont en blauw
Balen..quote:Op maandag 14 februari 2011 09:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
En dan zit je bij de garage, zonder enige indicatie hoe lang ik moet wachten..
Ja ik vind het altijd super om mee te gaan met vriendin maar zelf durf/kan ik t niet hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat voor een dier dus niet, dat weet jij ook wel
[..]
Vallen moet je leren en na 13 jaar paardrijden, 5 jaar turnen en valcursussen weet ik wel hoe ik moet vallen
Beterquote:Op maandag 14 februari 2011 09:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ach, tis in de baas z'n tijd, dus ik wordt gewoon betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |